باغ پرندگان کیش ، آیینه تمام نمای زیبایی از پرندگان دنیا

به گزارش وبلاگ مرکزی، دوستان عزیز و همراهان خبرنگاران، با سفر به یک جزیره از کشورمان موافقید؟ خب اگر پاسختان مثبت است، کیش برای یک سفر به یادماندنی و هیجان انگیز مناسب ترین گزینه برای انتخاب شماست. یک جزیره خاص و بی نظیر که با مکان های گردشگری و البته جاذبه هایی که نظر هر بیننده ای را مجذوب خود خواهدکرد، سفری پر از وقایع خوب را برایتان رغم خواهدزد. وقتی می گوییم سفر به کیش، تنها فکرتان را به پاساژگردی و خرید، سوق ندهید. سفر به جزیره کیش، یعنی سفر به جزیره ای با تمام زیبایی های طبیعت و بهسازی شده به دست بشر، یعنی سفر به جزیره ای رویایی با ثبت برترین خاطرات و تماشا از زیباترین مکان های گردشگری. و پایان این که وقتی می گوییم یک سفر به یادماندنی، یعنی یک سفر خاطره انگیز با همراهانتان به کیش. پس در برنامه ریزی خود، با در نظر گرفتن برترین اوقات و شرایط برای سفر، کیش را در برنامه سفر خود با همراهانتان بگنجانید. در عصر امروز، سفر به کیش واقعاً با امکانات رفاهی و گردشگری که برای مسافران خود، تدارک دیده، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای یک سفر سیاحتی بی نظیر است. در این مقاله قصد داریم، بیشتر تمرکزمان را روی کیش قرار دهیم و به طور خاص تر، باغ پرندگان کیش را که خود گویی مظهر زیبایی خلقت است، زیر ذره بین زیبایی شناختی ببریم. پس دوستان عزیز و گردشگران جویای مکان های زیبا، اگر دنیای پرندگان، تنوع وزیبایی منحصربه فرد آن ها برایتان جذابیت دارد، نگاهتان را از ما نگیرید، تا از این باغ رویایی که پرندگان رنگارنگ به آن جلوه خاصی بخشیده اند، بیشتر برایتان بگوییم. شاید به زودی، سفری به کیش برایتان پیش بیاید، خوب است از جاذبه های گردشگری آن و اماکن تماشای کیش باخبر باشید و با شناختی کامل راهی سفر به کیش باشد روزگاری خوش برایتان رغم خورد.

باغ پرندگان کیش ، آیینه تمام نمای زیبایی از پرندگان دنیا

دنیایی با تلألو رنگ های بی نظیر در خلقت پرندگان

گردشگران و وبلاگ مرکزی های عزیز، در سفر به کیش بعد از گشت و گذار و خرید که حتماً یکی از اولویت های شماست و از حق نگذریم به خصوص برای خانم ها تفریحی لذت بخش محسوب می گردد، زمانی هم برای لذت بردن ازمکان های گردشگری در جزیره را در برنامه سفر خودتان بگنجانید. در طول ایامی که در سفر به کیش سپری می کنید، از باغ پرندگان آن حتماً تماشا کنید. به خاطر داشته باشید که رفتن به مجتمع تفریحی پارک دلفین برای گذراندن اوقاتی خوش در کیش، یکی از گزینه ها برای مکان های گردشگری است که می توانید، در آن لذت ببرید. وقتی که به پارک دلفین رفتید، دقیقاً در همین مکان است که می توانید با یک تیر، دو نشانه را هدف برای سیاحت قرار دهید و به باغ پرندگان بروید و از آن تماشا کنید. فکرش را بکنید بیش از 57 گونه از پرندگان مختلف که هرکدام با طرح و رنگ خاصی به باغ زیبایی بی نظیری بخشیده اند، آماده برای عرضه زیبایی های خود در چشم بینندگان هستند. اصلاً شما تا به حال شاهد تماشا خودنمایی طاووس و باز کردن دم آن بوده اید؟ در این باغ از اماکن تماشای کیش علاوه بر تماشا پرهای باز شده طاووس زمان به رخ کشیدن زیبایی هایش در نگاه گردشگران، فلامینگوها و درنای تاج دار و حتی لک لک ها با تنوع در گونه هایشان حتماً توجهتان را جلب خواهندکرد. اندکی تأمل شرط لازم برای پی بردن به زیبایی های هستی است. دقیق تر که شوید گویی نقاشی با دقت و ظرافت، هر پرنده را با طرح و نقشی خاص، آراییده است. اینجاست که باید گفت: نقاش هستی عجب نقشی کشیده است. گفتن این عبارت حتماً انرژی مضاعفی بهتان خواهدبخشید: پروردگارا سپاس از این همه زیبایی. اما از توصیف باغ دور نشویم، پیشتر به این اشاره کردیم که برای بازدید از باغ، ابتدا باید وارد مجتمع تفریحی پارک دلفین شوید، در خصوص این مکان گردشگری خوب از اماکن تماشای کیش است بدانید که این پارک مساحتی قریب به 100 هکتار را به خود اختصاص داده به طوری که در میان پارک های خاورمیانه، پارک دلفین یا دلفیناریوم، امتیاز زیباترین پارک را از آن خود نموده است. حالا از این مجموعه 100 هکتاری که درست در جنوب شرقی جزیره کیش، پهنه زیبایی برای گردشگران گسترده، باغ پرندگان هم که تجلی زیبایی آفرینش است، با مساحتی به وسعت 3 هکتار، از سال 1380 یعنی چیزی حدود 16 سال است که مجموعه ای بی نظیر از پرندگان را از نقاط مختلف چون آسیا، آفریقا و آمریکا، برای نظاره گردشگران و گذراندن اوقاتی خوش در این پارک، گردآوری نموده است.

باغ و بخش های مجذوب نماینده و تماشای آن

وقتی وارد باغ می شوید، دو بخش به طور تفکیک شده حتماً توجه شما را به خود جلب خواهدکرد. اولین بخش که مورد بازدیدتان قرار گیرد، شاید مسیری باشد که قفس های پرندگان با گونه های مختلف آن را زینت داده اند. در به اتمام رساندن این مسیر زیاد عجله به خرج ندهید. از هر قفس به سادگی عبور نکنید. اندکی تأمل جایز است، پس با دقت به مشخصاتی که در خصوص هر نوع پرنده، نوع و نژاد آن، غذایی که باید بخورد، و خلاصه مشخصات شناسنامه ای آن ها توجه کنید. اما بخش دوم از اماکن تماشای کیش که شاید قاب زیبایی برایتان از پرواز آزاد پرندگان در محیطی شبیه سازی شده به زیست گاه اصلی شان در مساحتی به وسعت 2 هکتار، بوجود آورد هم بی تردید، نگاه شما را مسحور جاذبه های خود خواهدکرد.

بازدید از پرندگان

همانطور که پیش تر برای شما گردشگران از باغ پرندگان کیش سخن گفتیم، این باغ را به دلیل غالب بودن گونه های مختلف از پرندگان، باغ پرندگان نام نهادند و به راستی که تماشا، فلامینگوها و لک لک ها، کاسکوهای رنگارنگ که از هر تصویر و نقاشی ای، گویی رنگشان، جلا و زیبایی بیشتری دارد، در کنار تماشا سایر پرندگان، همانند درنای تاجدار و طوطی های سبزرنگ ، قرقاول چینی، حتماً برایتان خوشایند خواهدبود و چشمانتان را سیراب از تماشا زیبایی های آفرینش در این پرندگان، خواهدکرد. اما دوستان این ها تعداد محدودی بودند که نامشان را بردیم، هنوز هم دنیای پرندگان کیش، برایتان تماشای های خاصی خواهدداشت، پلیکان ها با پاهای خاکستری، ماکائو، توکان و مرغ شاخ دار انواع دیگری از تماشای های این باغ پرندگان کیش هستند.

تمساح !

اما یک سورپرایز دیگر برای شما در این باغ، حتماً تماشا پنگوئن های پا سیاه خواهدبود. پنگوئن واقعاً موجود بامزه و تماشای ای است، ایستادن و تماشا راه رفتن آن ها خودش شاید وقت زیادی از شما را برای نظاره آن ها بگیرد. حالا که از بعضی از این پرندگان نام بردیم اگر خیلی اهل جستجو در دنیای پرندگان هستید و راجع به آن ها مطالعه دارید، خوب است بدانید که در باغ پرندگان کیش، قوهای زیبا که گویی پاکی خاصی در آن ها نهادینه است و کاکاتوآلبا هم خواهید دید. اما این باغ فقط به پرندگان محدود نمی گردد، از تماشا تمساح چه احساسی در شما بوجود خواهد آمد؟ تمساح گاندو یا پوزه کوتاه هم نوعی تمساح است که در باغ نگهداری می گردد. تماشا آن که ضرر ندارد، آن هم وقتی مطمئن هستید آسیبی به شما نمی زند. میمون ها هم در این باغ دست از شیطنت های خود برنمی دارند و دائم در پی جلب توجه گردشگران به سمت خودشان هستند. اما، آهوهایی که در این باغ هستند، حتماً شما را به نظاره خود، وادار می نمایند. در نهایت این باغ پرندگان کیش ، لحظاتی شاد را در اماکن تماشای کیش برایتان رغم خواهد زد.

منبع: همگردی

به "باغ پرندگان کیش ، آیینه تمام نمای زیبایی از پرندگان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ پرندگان کیش ، آیینه تمام نمای زیبایی از پرندگان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید