با ورناپ در فضای مجازی بیشتر دیده شو

به گزارش وبلاگ مرکزی، با شروع همه گیری کرونا و شروع طولانی مدت طرح های فاصله گذاری اجتماعی، درحالی که بسیاری از کسب وکارهای سنتی مجبور به تعطیلی شدند، بازار فروش کسب وکارهای اینترنتی با رونق بسیار خوبی روبه رو شد.

با ورناپ در فضای مجازی بیشتر دیده شو

از این رو کسب وکارهای بیشتری به سمت فضای مجازی برای فروش محصولات یا ارائه خدمات شان روی آوردند. در بازاریابی و تبلیغات اینترنتی، محتوای خوب برای معرفی محصولاتی که بتواند به فروش منجر گردد، حرف اول را می زند.

این که مجموعه ای بتواند محتوایی فراوری کند که برای مخاطب جذاب باشد، به خوبی محصولات یا کسب وکار را معرفی کند و در عین حال آنقدر حرفه ای باشد که اعتماد مخاطب را نیز بتواند جلب کند، در بازاریابی و فروش دیجیتال بسیار مهم است.

اگر به دنبال دیده شدن کسب وکارتان در فضای مجازی و اینترنت و موتورهای جست وجو هستید ولی فراوری محتوای باکیفیت را سدی پیش روی خود می بینید، از ورناپ یاری بگیرید.

ورناپ بستری است که علاوه بر فراوری محتوا و معرفی کسب وکارتان، شما را با نام تجاری خودتان به صدر رتبه بندی در موتورهای جست وجو می آورد.

قصه شکل گیری ورناپ

تقریبا یک هفته قبل از اعلام رسمی ورود کرونا به ایران، گروه دیجیتال مارکتینگ گیلار بخش بانک مشاغل در بستر تخفیف دهی خود را با نام وَرناپ راه اندازی کرد. بسیاری از کسب وکارهایی که در آن دوران تازه شکل گرفته بودند، با همه گیرشدن ویروس کرونا از ادامه جهت منصرف شدند اما ورناپ آماده بود مصمم تر جهت را ادامه دهد.

کارشناسان این مجموعه می دانستند به زودی بسیاری از کسب وکارهای سنتی به بستر اینترنت رو خواهند آورد و همین اتفاق نیز افتاد. آنها می گویند رشد سایت در طول یک سال فعالیت، فراتر از انتظارشان بوده است.

ورناپ بستری اینترنتی برای معرفی کسب وکارها در 18 دسته بندی مختلف از خدمات ساختمانی، صنعتی، خودرو گرفته تا باشگاه های ورزشی، پزشکان، مراکز خرید، سالن های آرایشی و رستوران ها در کل کشور است.

شما می توانید با مراجعه به این وبسایت به نشانی vanup.com علاوه بر یافتن مکان یا محصول مورد نظر، اطلاعات کاملی از راه های ارتباطی مثل نقشه گوگل و شماره های تماس و نظرات مثبت یا منفی دیگر کاربران نیز دسترسی داشته باشید.

اگر شما صاحب کسب وکاری هستید، همین الان وارد سایت ورناپ شوید و درخواست آگهی خود را ثبت کنید سپس منتظر تماس کارشناسان ورناپ برای دریافت مشاوره 30 دقیقه ای رایگان باشید.

علاوه بر این ورناپ امکانات مختلفی مانند فراوری محتوای اختصاصی، ساخت ویدئو، قراردادن راه های ارتباطی مثل موقعیت در گوگل مپ و جهتیابی، قراردادن شعار کسب وکار شما و ساعت فعالیت و باز بودن دفتر کار، معرفی شبکه های مجازی شما، ساخت گالری و ... را در اختیار شما قرار می دهد.

پس از مشاوره، آگهی شما کمتر از 12 ساعت بعد روی وبسایت قرار خواهد گرفت و با نام کاربری و رمز خود، می توانید در طول سال محتوای خود را ویرایش یا نمونه کارهای جدید به آن اضافه کنید. لازم به ذکر است در حال حاضر 3000کسب وکار از این بستر برای معرفی خود استفاده می نمایند.

ویژگی های محتواهایی که در ورناپ فراوری می گردد

مدیرعامل شرکت خلاق و نوآور ورناپ به جام جم می گوید: بسیاری از کسب وکارهایی که در فضای مجازی خودشان را معرفی می نمایند، به دلیل فراورینکردن محتوا یا فراوری محتوای غیرحرفه ای مشتریانشان را از دست می دهند. اما ورناپ می تواند با فراوری محتوای اختصاصی و کارهای گرافیکی رجحان که ارائه می دهد، علاوه بر معرفی جامع و کامل شما با ایجاد بنر تبلیغاتی، بیان سابقه کار و پروانه کسب، معرفی فعالیت های حرفه ای که انجام داده اید و ... با جذب مخاطب و جلب اعتماد او، مشتریان را به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما ترغیب کند.

ورناپ برای برخی از کسب وکارها، بازدیدهای فوق العاده زیاد و تاثیر بسزایی در فروش شان به ارمغان آورده است، تا جایی که مدیران این کسب وکارها برای افزایش بیشتر مشتری هایشان درخواست فراوری محتوای جدیدتر و حرفه ای تر از ورناپ داشته اند.

مهران وثوق در این زمینه توضیح داد: برای مثال در حوزه خدمات ساختمانی در زمینه داربست و آسانسور، دو نمونه از کسب وکارها 50درصد مشتریانشان را از سایت ورناپ جذب نموده اند؛ در حوزه فراوریی های مبلمان در شهر قم، با فراوری محتوای حرفه ای که ورناپ برایشان انجام داده است، روزانه تماس های بسیار زیادی دریافت می نمایند و در دیگر دسته بندی ها نیز کسب وکارها رضایت کاملی داشته اند.

وثوق در ادامه می افزاید: صاحبان مشاغل با داشتن محتوای قوی در وبسایت خودشان یا استفاده از پنل های اشتراکی، دیگر نگران فیلترشدن صفحات مجازی، آسیب به کسب و کار و از دست دادن مشتری هایشان نخواهند بود.

چرا فراوری محتوا با ورناپ به صرفه است؟

اگر تا به اینجا به فکر راه اندازی وبسایت خود افتاده اید، باید بگوییم آغاز هزینه های شما از یک و نیم میلیون تومان خواهد بود، مضاف بر این که باید وقت و انرژی زیادی صرف طراحی و مدیریت آن کنید. درحالی که با 15 تا 20 درصد همین قیمت در سال، با ورناپ می توانید راه چند ماهه را یک شبه طی کنید. ورناپ به کسب وکار شما هویت می بخشد و با آمار روزانه 15هزار نفر بازدید از سایت، امکان دیده شدن بیشتری خواهید داشت.

مدیرعامل ورناپ می افزاید: امیدواریم تا سرانجام سال آینده تعداد کسب وکارهای ثبت شده در سایت به بیش از 20هزار آگهی برسد. در آینده نزدیک نیز سامانه تخفیف دهی کد به کد را راه اندازی خواهیم کرد که تاثیر به سزایی در جذب مشتریان دائمی دارد. به علاوه اپلیکیشن سایت نیز بزودی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2

منبع: جام جم آنلاین

به "با ورناپ در فضای مجازی بیشتر دیده شو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ورناپ در فضای مجازی بیشتر دیده شو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید