برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در دانشکده علوم پزشکی نیشابور

به گزارش وبلاگ مرکزی، خبرگزاری خبرنگاران- مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشکده علوم پزشکی نیشابور با حضور رییس دانشکده، معاونان و جمعی از اعضای هیات علمی، دانشجویان و همکاران حوزه پژوهش و فناوری در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت برگزار گردید.

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در دانشکده علوم پزشکی نیشابور

به گزارش خبرنگار وبلاگ مرکزی در نیشابور ،معاون تحقیقات و فناوری در ابتدای این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری، گزارشی مقایسه ای از فعالیت های پژوهشی دانشگاه در سال های 1395 تا 1400 ارائه کرد.

دکتر علی اکبر محمدی گفت: در سال 2020 دانشکده علوم پزشکی نیشابور از نظر فعالیت های پژوهشی و محور فراوری علم در بین کل دانشگاه های علوم پزشکی تیپ2، امتیاز و رتبه بالاتری را کسب نموده است.

وی اضافه کرد: در شاخص نسبت مقاله به هیأت علمی طی سال های 2018 تا 2020 پیشرفت های خوبی داشته ایم اما آنچه که بیش از، تعداد مقالات مایه خوشحالی است شاخص استنادات به مقالات منتشر شده است که در سال 2020 میلادی 1548 استناد را شاهد بوده ایم که کیفیت مقالات را نشان می دهد و پیروزیت بسیار بزرگی است.

دکتر محمدی اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی نیشابور در شاخص شرایط حیطۀ ساختار بخش اخلاق در سال 2020 پیروز به کسب رتبه اول در بین کل دانشگاه های علوم پزشکی تیپ3 شده است و بعلاوه در سال های 2016 تا 2020 فرایند رو به رشد درصد مقالات با همکاری های بین المللی را داشته ایم.

در سرانجام این مراسم با اعطای لوح تقدیر به پژوهشگران برتر سال 1399 و 1400 و هم چنین کارشناسان پژوهشی برتر به همراه دانشجوی پژوهشگر برتر به توضیح زیر، سرانجام یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در دانشکده علوم پزشکی نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در دانشکده علوم پزشکی نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید