تکلیف رئیسی به همه دستگاه ها برای ارائه راهکارهای بهینه سازی انرژی

به گزارش وبلاگ مرکزی، رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه های مربوط برای بهینه سازی مصرف انرژی، شورای عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه سازی دانست و علاوه بر مکلف کردن همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی به آنالیز و ارائه راهکارهای بهینه سازی به این شورا، بر همراهی و هماهنگی آنها با این شورا تاکید نمود.

تکلیف رئیسی به همه دستگاه ها برای ارائه راهکارهای بهینه سازی انرژی

به گزارش وبلاگ مرکزی، جلسه شورای عالی انرژی که عصر پنجشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار گردید، آخرین شرایط ناترازی انرژی در بخش گاز، بنزین، گازوئیل و برق، موضوع تامین مالی برای طرح های افزایش ظرفیت فراوری حامل های انرژی و بعلاوه حکمرانی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

بعلاوه در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات دولت در زمینه برطرف ناترازی ها و برطرف مسائل زیست محیطی طرح های نیروگاهی ارائه شد.

رئیس جمهور در این جلسه در سخنان کوتاهی با تاکید بر اهمیت موضوع بهینه سازی مصرف انرژی، همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی را به آنالیز و ارائه راهکارهای بهینه سازی به شورای عالی انرژی مکلف کرد.

رئیسی بعلاوه با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه های مربوط برای بهینه سازی مصرف انرژی، شورای عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه سازی دانست و بر همراهی و هماهنگی همه دستگاه ها با این شورا تاکید نمود.

جمع بندی و تصمیم گیری نهایی درباره یرخی پیشنهادات مطرح شده در زمینه برطرف ناترازی حامل های انرژی و بهینه سازی مصرف نیز به جلسه بعدی این شورا موکول شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تکلیف رئیسی به همه دستگاه ها برای ارائه راهکارهای بهینه سازی انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف رئیسی به همه دستگاه ها برای ارائه راهکارهای بهینه سازی انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید