شهرداری ورامین پیروز جدال مدعیان، شکست سرگروه تیم ملی

به گزارش وبلاگ مرکزی، ملاقاتهای مرحله مقدماتی گروه یک از لیگ برتر تکواندو با ملاقات تیم های شهرداری ورامین و مس کرمان ادامه یافت. برای حضور در این ملاقات دو تیم از بهترین نفرات خود بهره بردند. پیغام خانلرخانی سرمربی شهرداری با قراردادن ملی پوشان خود در ترکیب تیم خود را با نیما خدری، حمیدرضا صدری، ابوالفضل قشقایی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، محمد حسین یزدانی، سعید فتحی و سعید رجبی به میدان فرستاد.

شهرداری ورامین پیروز جدال مدعیان، شکست سرگروه تیم ملی

در آن سوی میدان هم مجید عبدالرشیدی نریمان مریدانی، محسن رضایی، محمد صادق دهقانی، مهدی یوسفی، سهیل محمدیان، محمدرضا خانی و سجاد مردانی به ملاقات مدافع عنوان قهرمانی فرستاد. مس کرمان در وزن 74- کیلوگرم یعنی وزنی که میرهاشم حسینی در ترکیب شهرداری ورامین بود، نماینده نداشت.

این ملاقات با رجحان شهرداری ورامین آغاز شد. محمد رضا خدری در وزن 54- کیلوگرم 48 بر 34 نریمان مریدانی را شکست داد. در مبارزه دوم این محمدرضا خانی از مس کرمان بود که در وزن 87- کیلوگرم برابر سعید فتحی به پیروزی 28 بر 22 دست یافت و کار را به تساوی کشاند. ملاقات سوم را محمد صادقی دهقانی از مس کرمان و ابوالفضل قشقایی از شهرداری برگزار کردند که دهقانی با کسب پیروزی 17 بر 11، مس کرمان دو بر یک پیش انداخت.

شهرداری در ادامه به خود آمد و در دو مبارزه متوالی توسط سروش احمدی ملی پوش خود در وزن 68- کیلوگرم و حمید رضا صدری در وزن 58- کیلوگرم که به ترتیب مهدی یوسفی و محسن رضایی را شکست دادند نتیجه را 3 بر 2 به سود خود تغییر داد و با پیروزی 22 بر 10 محمد حسین یزدانی برابر سهیل محمدیان در وزن 80- کیلوگرم و با وجود آنکه مس کرمان در وزن 74- کیلوگرم نماینده ای نداشت، شهرداری 5 بر 2 پیش افتاد.

مبارزه سرانجامی این ملاقات، تقابل سنگین وزن های ملی پوش بود. سعید رجبی در ترکیب شهرداری و سجاد مردانی سرگروه فعلی تیم بود. رجبی این ملاقات را بهتر آغاز کرد و راند اول را 5 بر صفر به سود انتها داد. مبارزه خود رجبی در راند دوم هم ادامه یافت و با دریافت 5 امتیاز دیگر، 10 بر صفر به راند سوم رفت و در نهایت مبارزه سنگین وزن های ایران 10 بر 3 به سود رجبی انتها یافت تا سرگروه تیم ملی طعم شکست را در بازگشت به لیگ بچشد.

در سرانجام شهرداری ورامین این مبارزه را 6 بر 2 به سود انتها داد و با شش امتیاز صعود خود را به دور بعد قطعی کرد.

شکست سرگروه تیم ملی در مبارزه در حالی رقم خورد که وی بعد از چند سال دوری به همراه مس کرمان به لیگ برتر برگشته بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهرداری ورامین پیروز جدال مدعیان، شکست سرگروه تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ورامین پیروز جدال مدعیان، شکست سرگروه تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید