از اوبامیانگ و دیبالا تا موراتا و نیکلاس زوله؛ ستاره ها در آستانه جدایی

به گزارش وبلاگ مرکزی، خبرگزاری خبرنگاران- اوبامیانگ از فهرست آرسنال برای سفر به تور دوبی خط خورد. کادرفنی آرسنال به این مهاجم گابنی اطلاع داده در لندن بماند و انفرادی تمرین کند.

از اوبامیانگ و دیبالا تا موراتا و نیکلاس زوله؛ ستاره ها در آستانه جدایی

به گزارش وبلاگ مرکزی، با وجود شرایط بحرانی خط حمله آرسنال و گیر کردن در بن بست جابجاییی، میکل آرتتا دیگر نمی خواهد پیر امریک اوبامیانگ را در تیمش داشته باشد. پیر امریک اوبامیانگ 32 ساله از ماه دسامبر تا به امروز در ترکیب اصلی آرسنال جای نداشته است. بازوبند کاپیتانی آرسنال از اوبامیانگ گرفته شده و میکل آرتتا به علت آن چه که بی انضباطی مطرح شده، از این مهاجم گابنی در ترکیب توپچی ها استفاده نمی نماید.

با فرا رسیدن تعطیلات بازی های ملی، آرسنال قرار است برای برگزاری یک تور آماده سازی به دوبی سفر کند اما نام پیرامریک اوبامیانگ از فهرست این سفر خط خورده است. آرسنال به اوبامیانگ اطلاع داده در لندن بماند و انفرادی تمرین کند. این در حالی است که جک ویلشر، هافبک اسبق آرسنال که با این تیم قراردادی ندارد و صرفا همراه این تیم تمرین می نماید، قرار است با ترکیب آرسنال راهی دوبی گردد.

پیر امریک اوبامیانگ اخیرا از الهلال عربستان پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند تا همچنان در اروپا بازی کند. حالا اوبامیانگ در صدر فهرست مازاد توپچی ها قرار گرفته و آرسنال در کوشش است تا خاتمه پنجره جابجایی زمستانی، این بازیکن را به تیم دیگری واگذار کند. انتقال اوبامیانگ به تیمی دیگر به واسطه دستمزد سنگینی که دریافت می نماید، آسان نیست اما آرسنال حاضر است او را حتی به صورت رایگان به تیمی دیگر قرض دهد و بخشی از دستمزد هفتگی 350 هزار پوندی او را تقبل کند. میلان، پاری سن ژرمن و مارسی تیم هایی هستند که شرایط اوبامیانگ را دنبال می نمایند.

میکل آرتتا در حالی تصمیم به کنار گذاشتن پیر امریک اوبامیانگ گرفته که شرایط خط حمله این تیم چندان جالب نیست. توپچی ها برای جذب دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا اصرار زیادی داشتند اما یوونتوس گوی سبقت را از آن ها ربود و جذب الکساندر ایساک، مهاجم رئال سوسیداد هم خیلی سخت به نظر می رسد چرا که تیم اسپانیایی برای فروش مهاجم 22 ساله سوئدی اش بند فسخ 76 میلیون پوندی او را همین حالا به صورت کامل می خواهد. دومینیک کالورت لوین، مهاجم اورتون دیگر گزینه آرسنال است اما قیمت او نیز بیش از 50 میلیون پوند تخمین زده می گردد. میکل آرتتا هم اکنون در دنور آمریکا به سر می برد تا با استن کرانکی، مالک آرسنال بر سر جذب مهاجم و شرایط اوبامیانگ دیدار کند.

یوونتوس با یک سرمایه گذاری قابل توجه، دوشان ولاهوویچ مهاجم فیورنتینا را به ترکیب خود اضافه می نماید تا بتواند مشکل خط حمله اش را حل نماید. به نقل از اسکای ایتالیا، یوونتوس که اخیرا برای سه سال آینده خود افزایش سرمایه ای 367 میلیون یورویی داشت، تصمیم گرفت برای جذب دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب ویولا رقم 67 میلیون یورو + 8 میلیون یورو پاداش پرداخت کند. پیوستن ولاهوویچ به یوونتوس، خبر بسیار خوبی برای طرفداران این باشگاه است اما می تواند سایر استراتژی های جابجاییی این باشگاه را دچار تحول کند.

افزایش سرمایه 367 میلیون یورویی باشگاه یوونتوس، برای جابجایی سه فصل آینده این باشگاه است و یوونتوس پول خرید ولاهوویچ را از این منبع تامین نموده است. یوونتوس هنوز با این مهاجم 21 ساله به توافق شخصی کامل نرسیده است اما پیشنهاد بیانکونری قابل توجه است؛ قراردادی 4.5+1 ساله همراه با دستمزد سالانه 7 میلیون یورویی. با این حال انتظار نمی رود سیاه و سفیدها در تابستان، ریخت و پاش قابل توجهی داشته باشند و در واقع خرید ولاهوویچ، یک خرید تابستانی بوده که با توجه به شرایط حساس باشگاه در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، زودتر از موعد صورت گرفته است.

یوونتوس در حالی خرید گران قیمت دوشان ولاهوویچ را نهایی نموده که شرایط تمدید قرارداد پائولو دیبالا، خوان کوادرادو، فدریکو برناردسکی و ماتیا پرین روی هواست. قرارداد این چهار بازیکن در خاتمه فصل تمام می گردد و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکنان به شکلی جدی دنبال نمی گردد. در حال حاضر هم به نظر نمی رسد یوونتوس هیچ میلی برای دائمی کردن قرارداد آلوارو موراتا و پرداخت 40 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید ندارد. بارسلونا روی جذب این مهاجم 29 ساله اسپانیایی اصرار زیادی دارد اما الان به خاطر مسائل اقتصادی و ماجرای سقف دستمزدها، تا قبل از داشتن خروجی دیگری نمی تواند موراتا را جذب کند.

شرایط تمدید قرارداد دیبالا هم چنان در بن بست است و این را نمی توان بی ارتباط به فرایند خرید ولاهوویچ دانست. حالا فرضیه ای مطرح شده که در آن شاید آلوارو موراتا و پائولو دیبالا در آینده یوونتوس جایی نداشته باشند. با این حال اگر یوونتوس بتواند در ژانویه فروش هایی داشته باشد، بخشی از مبالغ صرف شده برای ولاهوویچ را می تواند بازگرداند و شاید در فرایند تمدید قراردادها، بهبودی حاصل گردد. یوونتوس مثل گذشته تصمیم دارد هزینه هایش را کاهش دهد.

نیکلاس زوله، مدافع 26 ساله آلمانی تصمیم گرفت پیشنهاد تمدید قرارداد بایرن مونیخ را نپذیرد. نیکلاس زوله، مدافع 195 سانتی متری تیم ملی آلمان که در سال 2017 با انتقالی 20 میلیون یورویی از هوفنهایم به بایرن مونیخ پیوست، تصمیم گرفته قراردادش را با این تیم تمدید نکند. طی ماه های اخیر، مذاکرات بایرن مونیخ و زوله برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسید. در روزهای پیش، خبر رسید نیکلاس زوله تصمیم گرفته آخرین پیشنهاد باواریایی ها برای تمدید قرارداد را نپذیرد و به صورت رایگان این تیم را ترک خواهد نمود. اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در یک کنفرانس خبری، جدایی نیکلاس زوله از بایرن مونیخ در تابستان 2022 را تایید کرد: مذاکرات ما و نیکلاس برای تمدید قرارداد برای مدت زیادی طول کشید. ما به زوله پیشنهاد دادیم و او تصمیم گرفت آن را قبول نکند. زوله می خواهد در خاتمه فصل از بایرن مونیخ جدا گردد.

پیش بینی می گردد مقصد آینده نیکلاس زوله، لیگ برتر انگلیس باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "از اوبامیانگ و دیبالا تا موراتا و نیکلاس زوله؛ ستاره ها در آستانه جدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اوبامیانگ و دیبالا تا موراتا و نیکلاس زوله؛ ستاره ها در آستانه جدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید