مقالات گردشگری

مقایسه قیمت هتل بین المللی کیش با دیگر هتل های جزیره

این روزها افراد به دلیل کار و مشغله زیاد، تمایل دارند تا در چند روز سفر خود لذت کافی ببرند و حسابی در کنار خانواده یا دوستان لحظات خوشی را سپری کنند. در این مواقع بهترین کار این است که در انتخاب محل اقامت خود دقت داشته باشیم و هتلی را انتخاب کنیم که با قرار...

24 مهر 1402

کدام شهرها بیشترین افزایش نرخ هتل را ثبت کردند؟

بر اساس نتایج گزارش منتشرشده تازه، انتظار می رود نرخ اتاق های هتل در شهرهای بزرگ از بوستون تا بمبئی دو رقمی شود حتی پس از پیش بینی ها مبنی بر اینکه قیمت ها بالاخره به سقف می رسند.

18 مهر 1402

چشمه های آبگرم سمنان و مسائل اعتباری برای تامین زیرساخت

ایرنا/ این خبر پیرامون چشمه های آبگرم سمنان و مسائل اعتباری برای تامین زیرساخت برای شما نگارش شده است.

13 مهر 1402

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و النصر عربستان تعیین شد ، رونالدو 26 شهریور ماه در فرودگاه مهرآباد!

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا معین شد.

22 شهریور 1402

راه باستانی تنگه گاوشمار، یادگار قدیمی ایرانیان در حوزه راهداری

راه باستانی تنگه گاوشمار در شهرستان دلفان، روستای میریگ جنوبی، محله تنگ گاشمار واقع شده است. این اثر در تاریخ 23 شهریور 1382 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

20 شهریور 1402

رئیسی در گفت وگو با پاشینیان: هرگونه تغییر ژئوپلتیک و مرزهای منطقه خط قرمز ماست

رئیس جمهور ضمن اعلام مجدد مخالفت جدی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه تشنج و نیز تغییر در مرزهای تاریخی منطقه، بر آمادگی کشورمان به عنوان همسایه ای قدرتمند، برای ایفای نقش موثر در جلوگیری از درگیری نو و هرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه تاکید نمود.

19 شهریور 1402

نبوغ ناسا در مریخ رکورد شکست

ایسنا نوشت: بالگرد نبوغ(Ingenuity) ناسا به تازگی در پنجاه و هفتمین پرواز خود در جو سیاره سرخ پیروز شد از 100 دقیقه پرواز عبور کند و نقطه عطف جدیدی را رقم بزند.

16 شهریور 1402

ورود اتوبوس های دو طبقه به خیابان های تهران

یکی از خدمات زندگی شهری استفاده از امکانات شرکت واحد اتوبوسرانی است.

5 شهریور 1402

تالاب حله، طبیعت دیدنی بندر گناوه

بندر گناوه (Bandar Ganaveh) یکی از شهرهای استان بوشهر ایران و مرکز شهرستان گناوه است. آب و هوای گناوه گرم و مرطوب است. این بندر به علت ساحل زیبا، حیات وحش و بعلاوه وجود بازارهای سنتی که در آن وجود دارد بسیار در بین گردشگران معروفیت دارد. بندر گناوه از لحاظ جغرافیایی...

29 مرداد 1402

آلچالق در 2000 متری!

اینجا سوباتان است جایی که آب و ابر و کوه و زیبایی همه جمع است. بهشتی در ارتفاعات گیلان با دشت هایی وسیع و مراتعی سرسبز و در ه هایی زیبا و بی پایان.

28 مرداد 1402

بدون این لوازم به طبیعت گردی نرو!

شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به طبیعت و سفر و گردش علاقه دارند؟ از فهرست لوازم طبیعت گردی و وسایل لازم برای گردش خبر دارید؟ اگر از اهالی پروپاقرص طبیعت گردی هستید، این مقاله را از دست ندهید.

22 مرداد 1402

جدیدترین و موثرترین روش درمان یک بیماری پوستی در ایران

مدیرعامل بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری از درمان نوعی بیماری پوستی ویتیلیگو (Vitiligo) با روش سلول درمانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران اطلاع داد.

17 مرداد 1402

هشدار سفارت ایران در عمان به شهروندان ایرانی

سفارت ایران در عمان در ارتباط با اقدامات کلاهبرداران به شهروندان ایرانی متقاضی برای سفر به مسقط هشدار داد.

14 مرداد 1402

پارک ملی موچیما یکی از جاهای دیدنی ونزوئلا است

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، پارک ملی موچیما یکی از جاهای دیدنی ونزوئلا است.

8 مرداد 1402

سیستان و بلوچستان اقلیم مناسبی برای توسعه هنر و ادبیات است

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، فرهاد فلاح، معاون فرهنگی و فروهر معدنی، مدیرکل آفرینش های فرهنگی کانون پرورش فکری در دومین روز از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان به مرکز فرهنگی هنری شماره دو خاش رفتند و در جمع اعضا و کارکنان این مرکز به گفت وگو پرداختند.

4 مرداد 1402

کشف قدیمی ترین مدرک آدم خواری با قدمت 1.5 میلیون سال

محققان درحال جستجو در پی شواهد گازگرفتگی در اجداد ما از طریق شکارچیان ماقبل تاریخ بودند که متوجه سرنخ هایی از قدیمی ترین قصابی و احتمالاً آدم خواری (کانیبالیسم) یا همنوع خواری در انسان ها شدند. قدمت این شواهد به حدود 1.45 میلیون سال قبل برمی گردد.

28 تیر 1402

بیش از 10 هزار توریست خارجی از آثار و بناهای تاریخی فرهنگی فارس بازدید کردند

ایسنا/ براساس گزارشات منتشر شده، بیش از 10 هزار توریست خارجی از آثار و بناهای تاریخی فرهنگی فارس بازدید کردند.

20 تیر 1402

15 سوغات کشور چین

با تاریخ بسیار قدیمی چند هزار ساله خود، چین به عنوان یک کشور بی نظیر و فوق العاده شناخته می گردد. همه چیز در چین مجذوب کننده است، از زبان، فرهنگ، تاریخ مدرن و سیاست گرفته تا ترکیبی از عناصر قدیمی و تازه که این کشور را به یک مقصد شگفت انگیز و دیدنی تبدیل...

19 تیر 1402

بلندترین آبشار ایران کجاست؟

استان های شمالی کشور در فصل بهار و تابستان میزبان گردشگران و طبیعت گردان بسیاری است که برای تماشا دریا، جنگل و استراحت به این سمت روانه می شوند، اما هنوز هم بخش عظیمی از طبیعت این منطقه ها برای مردم ناشناخته به جای مانده است.

16 تیر 1402

چگونه می توان سفر ارزان به اروپا داشت؟

تابه حال به سفر به اروپا فکر کرده اید؟ در پی داشتن سفر ارزان به اروپا بوده اید؟ ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر را می شناسید؟

12 تیر 1402
تعداد: (288)