اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانوار

به گزارش وبلاگ مرکزی، شرایط مهارت آموزی برای بانوان سرپرست خانوار شاغل در مراکز کارآفرینی کوثر شهر تهران در منطقه19 فراهم شده است.

اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانوار

به گزارش وبلاگ مرکزی، در این کارگاه های مهارت آموزی که به صورت اختصاصی برای توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار شاغل در مراکز کارآفرینی کوثر منطقه ها 22گانه شهر تهران در نظر گرفته شده است، کارگاه های راسته دوزی، زیگزال زنی البسه و تعمیر دستگاه ها در دانشکده دخترانه شریعتی منطقه19 برگزار می گردد.

آنطور که حسین اخگرپور، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19، می گوید: ارتقای کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار در ابعاد اجتماعی و مالی احتیاجمند برنامه ریزی برای هدفمند شدن خدمات آموزشی، مهارت آموزی، ارتقای شغلی و توانمند سازی بانوان است. به همین علت طی پیگیری های صورت گرفته اداره امور بانوان منطقه، زنان سرپرست خانوار شاغل در مرکز کارآفرینی کوثر که احتیاج به آموزش خیاطی دارند به منظور ایجاد فرصت شغلی شناسایی شده اند تا با شرکت در این کارگاه ها علاوه بر تسهیل در فرآیند توانمندسازی، رضایتمندی آنها را نیز در پی داشته باشد.

اخگرپور ادامه می دهد: این کارگاه های مهارت آموزی با هماهنگی و مشارکت دانشکده دخترانه شریعتی و حمایت اداره کل امور بانوان در تالار فرهنگ این دانشکده در حال برگزاری است و پس از خاتمه دوره، زمینه اشتغالزایی هم برای علاقه مندان فراهم می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید