انتشار کتاب در یاد من در شیراز

به گزارش وبلاگ مرکزی در شیراز، این هنرمند شیرازی که تا به امروز 13 کتاب عکس از خود بجای گذاشته در ویدیویی که در حساب کاربری خود منتشر ساخته از انتشار این کتاب گفت و با توجه به اتمام پروژه چاپ کتاب شیراز در یاد من اظهار داشت: کتاب یاد شده تجربه خام و بدون ادعایی است در بیان خاطرات کودکی و نوجوانی من؛ اولین بار است که دست به قلم می برم و با توجه به این نکته مهم که با ذکر هر خاطره ای بخشی از فرهنگ شیراز در 50 سال گذشته نیز با آن می آید که اکثرا به فراموشی سپرده شده است و برای نسل امروز بدون مفهوم است.

انتشار کتاب در یاد من در شیراز

مولف کتاب پیدایش عکاسی در شیراز اضافه نمود: این کتاب ادای دینی به شهر محبوبم شیراز است که امیدوارم خاطرات شیرین گذشته را برای مردم این شهر زنده کند. کتاب فوق از دو جنبه مهم است اول اینکه خاطراتم را با همه به اشتراک می گذارم و نکته دوم یادی می کنم از شیراز و مردم و کاسب ها، آداب، رسومش و اصطلاحاتش.

صانع بعلاوه گفت: در بخشی از کتاب اصطلاح های شیرازی نیز آورده شده تا آنان که این واژگان را نمی شناسند مورد توجه قرار دهند.

این هنرمند که تا به امروز کتاب های عکس ارزشمندی از جمله شیراز روزگار جوانی، شیراز کودکی ما و بیاد شیراز به چاپ رسانده گفت: کتاب شیراز در یاد من ظرف 10 روز آینده به بازار نشر می آید.

از انتشار کتاب پیدایش عکاسی در شیراز به وسیله انتشارات سروش بیش از 32 سال می گذرد.

به گزارش ایبنا؛ کتاب شیراز در یاد من به وسیله انتشارات ادیب مصطفوی در مراحل آماده سازی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انتشار کتاب در یاد من در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب در یاد من در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید