ایرتگ اپل؛ گجت هوشمندی که معلوم نیست چه کاره است!، عکس

به گزارش وبلاگ مرکزی، دیجیاتو نوشت: در حالی که هنوز تعیین نیست ایرتگ 2 چه قابلیت هایی خواهد داشت، گفته شده که فراوری انبوه آن سه ماهه چهارم سال 2024 شروع می گردد.

ایرتگ اپل؛ گجت هوشمندی که معلوم نیست چه کاره است!، عکس

دستگاه ردیاب ایرتگ (AirTag) اپل با وجود اینکه از زمان معرفی آن در دو سال پیش با نگرانی های امنیتی و مسائل مربوط به حریم خصوصی روبرو شده است، همچنان موردعلاقه علاقه مندان به دنیای فناوری است. حالا در گزارش نوی گفته شده که غول کوپرتینویی در حال کار روی نسل دوم ایرتگ است که احتمالاً تا اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد.

مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده محصولات اپل در توییت نو خود ادعا نموده که نسخه بعدی ایرتگ احتمالاً در سه ماهه چهارم سال 2024 وارد مرحله فراوری انبوه خواهد شد. با این حال، کو به طور دقیق اشاره ننموده که آیا نسل بعدی ردیاب اپل در همان بازه زمانی نیز به بازار عرضه خواهد شد یا خیر.

ارتباط ردیاب ایرتگ 2 اپل با هدست ویژن پرو

او بعلاوه اشاره نمود که این ردیاب می تواند با هدست ویژن پرو آینده اپل ارتباط داشته باشد: معتقدم که اپل در حال ساخت زیست بوم محاسبات مکانی نوی است که در آن هدست ویژن پرو به عنوان هسته اصلی عمل می نماید و می تواند به دستگاه های دیگر از جمله ردیاب AirTag 2 متصل گردد.

به جز این موارد، کو اطلاعات بیشتری درباره نسخه نو ردیاب ایرتگ و بعلاوه ویژگی های احتمالی آن ارائه ننموده است. هرچند این ردیاب ها به کاربران یاری می نمایند تا لوازم خود را پیدا نمایند، اما به علت نگرانی هایی که به مردم اجازه می دهند از آن ها برای تعقیب دیگران استفاده نمایند، مورد آنالیز قرار گرفته اند.

بعلاوه ادعای کو مبنی بر اینکه فراوری انبوه نسل دوم ایرتگ سال آینده شروع خواهد شد، نشان می دهد که نسل اول این دستگاه از نظر فروش انتظارات اپل را برآورده نموده است. با این وجود، هنوز باید منتظر اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه باشیم که قابلیت ها، ویژگی ها و مزایای آن نسبت به نسل اول AirTag را تعیین می نماید. به وسیله مطلب آنالیز ایرتگ اپل؛ دیوایس 30 دلاری با محدودیت های فراوان می توانید بیشتر با ردیاب اپل آشنا شوید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ایرتگ اپل؛ گجت هوشمندی که معلوم نیست چه کاره است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرتگ اپل؛ گجت هوشمندی که معلوم نیست چه کاره است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید