این خودرو شیشه عقب ندارد!

به گزارش وبلاگ مرکزی، پولستار، برند برقی ساز ولوو، از جدیدترین مدل خود رونمایی کرده است. پولستار 4 جدیدترین مدل این برند با ویژگی های مجذوب کننده و منحصر به فرد، آماده رقابت با تسلا و سایر خودروسازان برقی است.

این خودرو شیشه عقب ندارد!

المان ها و عناصر طراحی محصولات ولوو در این مدل به چشم می خورد.

این کراس اور کوپه در نمای جلویی از چراغ های متقارن و L مانند بهره می برد.چراغ بالایی نقش دیلایت و چراغ پایینی نقش دیلایت و چراغ اصلی را ایفا می کند.دوربین ها و سنسورهای مختلف در این قسمت دیده می شوند.

همان سبک چراغ L مانند در نمای پشتی به صورت متصل حضور دارد.طراحی بدنه پولستار 4 تلفیقی از خطوط تیز و ملایم است که تبحر و زیبایی در طراحی را نشان می دهد.

از نکات جالب طراحی بدنه می توان به نداشتن شیشه پشتی اشاره کرد.با استفاده از دوربین ها و سنسورهای مختلفی که در این بخش وجود دارد، فقدان شیشه پشتی احساس نمی شود.

طراحی کابین ساده و مدرن صورت گرفته و فارغ از هر نوع شلوغ کاری است.نمایشگر 10/2 اینچی کیلومترشمار، 15/4 اینچی اطلاعات-سرگرمی و 14/7 اینچی هدآپ دیسپلی بیشترین خودنمایی را دارند.

اسپیکرهای هارمن کاردن، سقف پانورامیک و الکتروکروماتیک، ماساژور و گرم کن و سردکن صندلی ها، 9 ایربگ، 12 دوربین و 12 حسگر اولتراسونیک از شاخص ترین امکانات این خودرو هستند.

مدل قدرتمند دو موتوره 544 اسب بخار قدرت و 686 نیوتون متر گشتاور تولید می کند.شتاب صفر تا صد در این مدل 3.8 ثانیه اعلام شده است.مدل تک موتوره 272 اسب بخار و 343 نیوتون متر گشتاور تولید می کند.

پولستار 4 در مدل لانگ رنج، پس از هربار شارژ، 480 کیلومتر مسافت را طی می کند.

قرار است در پاییز امسال پولستار 4 در چین تولید شود و پس از آن وارد اروپا و آمریکا خواهد شد.احتمالا شروع قیمت برای پولستار 4، از 60 هزار دلار خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید

به "این خودرو شیشه عقب ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودرو شیشه عقب ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید