تصاویر ، امتیاز بزرگ ایران در نیمه نهایی آسیا ، ایسلندی تماشاگران زن و مرد ایرانی برای انتقام از ژاپن!

به گزارش وبلاگ مرکزی، تماشاگران ایرانی چند ساعت قبل از آغاز ملاقات نیمه نهایی والیبال قهرمانی آسیا بین تیم ملی ایران و چین با شور و حال بی نظیری در سالن برگزاری این مسابقه به میزبانی ارومیه حاضر شده اند.

تصاویر ، امتیاز بزرگ ایران در نیمه نهایی آسیا ، ایسلندی تماشاگران زن و مرد ایرانی برای انتقام از ژاپن!

به گزارش وبلاگ مرکزی آنلاین ششمین روز از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امروز با دو ملاقات پیگیری می گردد و در مرحله نیمه نهایی این مسابقات در بازی اول تیم های ملی قطر و ژاپن به مصاف هم می روند و در بازی دوم تیم ملی ایران از ساعت 19.15 به مصاف چین خواهد رفت تا تکلیف فینالیست های این دور از مسابقات تعیین گردد.

  • صعود بی دردسر تیم ملی به نیمه نهایی آسیا

این دو بازی به میزبانی ایران در سالن غدیر ارومیه برگزار می گردد و به همین دلیل تماشاگران ایرانی از ساعاتی قبل از آغاز ملاقات اول بین قطر و ژاپن ظرفیت سالن را پر نموده اند و با تشویق های خود بی صبرانه آغاز ملاقات تیم ملی ایران با چین هستند.

بدون شک حضور پرشور تماشاگران ایرانی امتیاز بزرگی برای بلندقامتان ایران در مقابل چین خواهد بود تا بتوانند با شکست چین فینالیست شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، امتیاز بزرگ ایران در نیمه نهایی آسیا ، ایسلندی تماشاگران زن و مرد ایرانی برای انتقام از ژاپن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، امتیاز بزرگ ایران در نیمه نهایی آسیا ، ایسلندی تماشاگران زن و مرد ایرانی برای انتقام از ژاپن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید