تصاویر ، ساخت ویلاهای لوکس به وسیله لامبورگینی در اسپانیا!

به گزارش وبلاگ مرکزی، لامبورگینی موتورز که به طراحی و ساخت خودروهای اسپرت معروفیت دارد، حیطه کار خود را توسعه داده وارد فاز طراحی ویلاهای لوکس الهام گرفته از طرح های خودرو شده است.

تصاویر ، ساخت ویلاهای لوکس به وسیله لامبورگینی در اسپانیا!

به گزارش وبلاگ مرکزی و به نقل از نیو اطلس، بسیاری از کمپانی های برتر طراحی و ساخت خودرو در دنیا، در سال های اخیر علاقه شدیدی به معماری پیدا نموده اند. یکی از این کمپانی ها لامبورگینی است که پس از موفقیت در ویلاسازی در دبی، اکنون به ساخت ویلاهای لوکس سوپر اسپورت در اسپانیا روی آورده است.

در کنار پروژه های مشابه استون مارتین، پورشه، بوگاتی و بنتلی، لامبورگینی اکنون تصمیم گرفته که به طور جدی در راه تحقق به جاه طلبی های معماری خود گام بردارد و طرح هایی را برای تعدادی از ویلاهای گران قیمت در اسپانیا فاش کند.

در نگاه اول، شور و شوق فزاینده لامبورگینی برای طراحی معماری کمی عجیب به نظر می رسد. با این حال، لامبورگینی با وام دادن نام خود به ویلاهای لوکس، می تواند عایدی سرشاری کسب کند. به عنوان مثال، توسعه قبلی ویلاهای لامبورگینی در دبی به قدری با تقاضای زیاد روبرو شد که حتی قبل از ساخت فروخته شد. این جدیدترین پروژه Tierra Viva (به اسپانیایی زمین زنده یا شاداب) نام دارد و شامل 53 ویلا منحصر به فرد است که در یک سایت شیبدار در نزدیکی روستای بناویس، خارج از بافت شهری ماربیا، که از مدت ها پیش مقصد مورد علاقه افراد ثروتمند و مشهور بوده ، واقع شده است.

ویلاها در سه سبک مختلف ارائه می شوند و به گونه ای قرار می گیرند که ساکنان بتوانند از چشم انداز پانورامای عالی از دریای مدیترانه لذت ببرند. به گفته لامبورگینی، خانه ها از طرح های نمادین خودروهای سوپراسپرت این کمپانی الهام گرفته اند. ویلاها شامل چهار تا شش اتاق خواب، دسترسی مستقیم با خودرو، استخرهای بزرگ، تراس های متعدد و باغ های سرسبز خواهند بود.

در همین حال، فضای داخلی با متریال های سطح بالا که از سبک لامبورگینی الهام گرفته شده اند، با کف های مرمر صیقلی و مبلمان چرمی، تکمیل خواهد شد. بعلاوه امنیت 24 ساعته و بدون شک بعضی از امکانات مشترک نیز وجود خواهد داشت.

جزئیات بیشتر هنوز در این مرحله اولیه روشن نیست و ما هیچ خبری در خصوص قیمت مورد انتظار این ولاها انتشار نیافته است. این پروژه با همکاری شرکت املاک و مستغلات لوکس دار گلوبال در حال توسعه است و انتظار می رود در سال 2027 تکمیل گردد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | لامبورگینی از ابتدا تا به امروز | 60 سال خودروسازی در یک نگاه
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، ساخت ویلاهای لوکس به وسیله لامبورگینی در اسپانیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، ساخت ویلاهای لوکس به وسیله لامبورگینی در اسپانیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید