توسعه گردشگری استانهای غرب کشور را از دیگر صنایع بی احتیاج می نماید

به گزارش وبلاگ مرکزی، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، توسعه گردشگری استانهای غرب کشور را از دیگر صنایع بی احتیاج می نماید.

توسعه گردشگری استانهای غرب کشور را از دیگر صنایع بی احتیاج می نماید

سارا فلاحی در حاشیه بازدید از غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: استانهای غربی و کردنشین بواسطه قرابت و اشتراکات فرهنگی زیادی که با یکدیگر دارند، باید به عنوان نمونه های اصیل تاریخی در کنار یکدیگر قرار گیرند تا به عنوان یک گرانی گاه و مرکز میراث فرهنگی و گردشگری معرفی شوند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برترین راه برای معرفی تاریخ و فرهنگ این استانها تمرکز بر روی همین حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است.

او اضافه کرد: استان کرمانشاه یکی از کهن ترین استانهای تاریخی کشور با پیشینه کهن است و به همین واسطه در مجلس شورای اسلامی روی بحث محور گردشگری غرب کشور برنامه ریزی و مذاکرات زیادی انجام داده ایم.

فلاحی گفت: برای معرفی هرچه بهتر غرب کشور احتیاجمند هم افزایی مدیران و نمایندگان دو استان تاریخی ایلام و کرمانشاه هستیم تا یک اتفاق مهم تاریخی رقم بخورد.

او اضافه کرد: اگر ما در این حوزه فعالیت کنیم نه تنها در کشور بلکه در جهان می توانیم خدمات عالی در زمینه گردشگری را ارائه دهیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: توسعه گردشگری می تواند استانهای غرب کشور را از بسیاری از صنایع دیگر بی احتیاج کند.

او گفت: معرفی استانهای ایلام و کرمانشاه بواسطه گردشگری می تواند باعث فراوری ارزش اضافه کرده و ثروت برای این دو استان و کشور گردد.

فلاحی در سرانجام اظهار کرد: تمرکز بر روی گردشگری می تواند استانهای غربی را توسعه داده و باعث برطرف بیکاری و ایجاد اشتغال گردد.

منبع: همگردی

به "توسعه گردشگری استانهای غرب کشور را از دیگر صنایع بی احتیاج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری استانهای غرب کشور را از دیگر صنایع بی احتیاج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید