جدایی بخاطر بنزما ، حمدالله لباس پرسپولیس را بر تن می نماید؟

به گزارش وبلاگ مرکزی، مهاجم مراکشی الاتحاد که از او به عنوان یکی از گزینه های خارجی مدنظر پرسپولیس یاد می گردد در آستانه جدایی از این تیم واقع شده است.

جدایی بخاطر بنزما ، حمدالله لباس پرسپولیس را بر تن می نماید؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مرکزی، شبکه الکاس قطر اطلاع داد عبدالرزاق حمدالله آقای گل لیگ عربستان قبل از شروع فصل تازه از مدیریت باشگاه خواستار جدایی از تیم شد.

طبق گزارش های رسیده نونو اسپیریتو سرمربی پرتغالی الاتحاد در بازی های محبت آمیز پیش از فصل نشان داد که در سیستم بازی خود به یک مهاجم نوک اعتقاد دارد و جایی برای بازی دو مهاجم به صورت همزمان نیست.

کریم بنزما در جابجایی تابستانی راهی الاتحاد شد. حضور دارنده توپ طلای برترین بازیکن دنیا در سال 2022 در خط حمله الاتحاد باعث شده تا حمدالله نیمکت نشین گردد.

تبدیل شدن آقای گل لیگ عربستان به مهاجم شماره 2 بعد از بنزما باعث شده تا این درخواست را از مدیریت داشته باشد تا از تیم جدا گردد.

حالا پرسپولیس در ادامه فصل جابجایی تابستانی در پی تقویت خط حمله اش است.

سرخ پوشان باوجود آن که شهاب زاهدی را جذب نموده اند اما با توجه به جدایی پریرا و دیاباته، جذب یک مهاجم سرشناس خارجی را در دستور کار خود قرار داده اند.

پیش از این سایت MSN عربستان از پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی عبدالرزاق حمدالله اطلاع داده بود. این بازیکن مراکشی فصل قبل با الاتحاد قهرمانی در لیگ عربستان را به دست آورد اما با آمدن کریم بنزما فرصت بازی پیدا نکرد.

روز گذشته عبدالرزاق حمدالله در لیست الاتحاد برای ملاقات با الهلال قرار نگرفت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جدایی بخاطر بنزما ، حمدالله لباس پرسپولیس را بر تن می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی بخاطر بنزما ، حمدالله لباس پرسپولیس را بر تن می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید