دلخوری بازیکنان استقلال از پرداختی های پرسپولیس

به گزارش وبلاگ مرکزی، طرفداران استقلال، اطلاعات خاصی از شرایط باشگاه و تیم شان ندارند.

دلخوری بازیکنان استقلال از پرداختی های پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، تنها خبر این روزهای تیم فوتبال استقلال، پیوستن بازیکنان این تیم به تیم اعزامی فوتبال ایران به رقابت های هانگژو و تعویق رقابت های این تیم است؛ آن هم در شرایطی که پنج روز از مصاحبه جواد نکونام با برنامه فوتبال برتر گذشته و هیچ اثری از فعالیت های معمول یک باشگاه و ارتباط میان ارکان مختلف این گروه با یکدیگر نیست.

خوب است بدانید پرسپولیس در این مدت روزهای پرتلاطمی را سپری نموده، یک بازیکن خارجی استخدام نموده، مربی اش علیه تصمیم مدیرعامل موضع گرفته و سپس آشتی کنانی بین شان برگزار شده و در نهایت همه آماده پذیرایی از تیم النصر عربستان هستند که فردا با مهم ترین چهره فوتبال دنیا به تهران می آید. در استقلال اما سکوت است و سکوت و هیچ خبری نیست و تنها اخبار را می گردد از کانال های خصوصی دریافت؛ خبرهایی مبنی بر اینکه جواد نکونام و علی خطیر همچنان در دو مسیر غیر موازی به کار خود ادامه می دهند.

در هفته گذشته و پس از اینکه نکونام در تبادل نظر با فوتبال برتر انتقاداتی مستقیم علیه علی خطیر به زبان آورد، در نهایت به نظر می رسید که از کلمات نیش دار و تحریک کننده استفاده ننموده و شاید قصد نداشته بیش از این فضای استقلال را ملتهب کند. در طرف مقابل، باشگاه علاوه بر اینکه صحبت های او را در کانال رسمی خود منتشر نکرد، پس از آنکه شایعه کنار گذاشته شدن علی سامره از سوی نکونام مطرح شد، با انتشار پستی بیان کرد که چنین خبری واقعیت ندارد و این چهره زیر نظر باشگاه به کار خود ادامه می دهد.

در حال حاضر دو قطب کاملا مختلف در باشگاه تشکیل شده که موضوع هر کدام را یک فرد بر عهده دارد؛ جواد نکونام در محل تمرین باشگاه در کمپ حجازی و علی خطیر در ساختمان اداری باشگاه در منطقه سعادت آباد. این دو مکان مهم برای استقلالی ها فعلا کوچک ترین ارتباطی با یکدیگر ندارند و زبان همدیگر را متوجه نمی شوند.

در عین حال هنوز خبری از بهبود اوضاع مالی و تسویه حساب سال گذشته و پرداخت تازه نیست و در شرایطی که پرسپولیس در حال آماده کردن دومین ده درصد قراردادهای سال جاری است، در استقلال بازیکنان چشم انتظار اولین پرداخت از سوی مدیرعامل تازه باشگاه هستند. بنابر اخبار رسیده، بازیکنان به هیچ وجه از شرایط فعلی راضی نیستند.

در این باشگاه بازی سکوت، راه ندادن و بی محلی است. البته شاید کسی پیدا گردد که زبان مشترک طرفین باشد و از تنش ها بکاهد اما فعلا که چنین خبری نیست.

منبع: فرارو

به "دلخوری بازیکنان استقلال از پرداختی های پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلخوری بازیکنان استقلال از پرداختی های پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید