مایکروسافت مشکل تغییر ساعت در ایران را برای ویندوز حل کرد

به گزارش وبلاگ مرکزی، غول فناوری مایکروسافت در آپدیت هایی که اخیرا ارائه داده به مشکل تغییر ساعت بعضی سیستم ها در ایران هم پرداخته و این مشکل را حل نموده است. کاربران می توانند با به روزرسانی ویندوز خود، این مشکل را حل نمایند.

مایکروسافت مشکل تغییر ساعت در ایران را برای ویندوز حل کرد

به گزارش باشگاه وبلاگ مرکزی؛ یک به روزرسانی تجمعی کاملاً نو برای ویندوز 10 نسخه 22H2 وجود دارد. این به روزرسانی مسئله ای را برطرف می نماید که ممکن است روی چیدمان صفحه کلید تأثیر بگذارد. بعلاوه مسئله ای را که در واقع بر روی Microsoft Edge WebView2 تأثیر می گذارد، حل می نماید.

ما در خصوص ویندوز 10 صحبت می کنیم، و با توجه به این نکته، بدانید که مایکروسافت برای یاری به مقابله با بعضی از این مسائل، یک به روز رسانی تجمعی کاملاً نو منتشر نموده است.

KB5025297 خطاب به کاربران ویندوز 10 نسخه 22H2 است و با تغییرات بسیار زیادی همراه است.

در آخرین سه شنبه ماه آوریل مایکروسافت آپدیت پیش نمایش غیرامنیتی آوریل 2023 را برای ویندوز 10 نسخه 22H2 منتشر نموده است و به نظر می رسد همه هیجان زده هستند.

به خاطر داشته باشید که شماره ساخت این به روز رسانی پیش نمایش 19045.2913 (KB5025297) است و طبق معمول دارای تعدادی بهبود و برطرف اشکال است.

مهم است بدانید که از آوریل 2023، به روزرسانی های پیش نمایش اختیاری و غیرامنیتی در چهارمین سه شنبه ماه منتشر می شوند.

قابل توجه ترین تغییر در این ماه در تنظیمات فایروال است، زیرا اکنون می توانید قوانین گروه برنامه را پیکربندی کنید. بعلاوه برای اینکه غافلگیر نشوید، توجه داشته باشید که KB5025297 نماد های برنامه را برای بعضی از ارائه دهندگان تلفن همراه تغییر می دهد.

این به روزرسانی زمانی که زبان نمایش حساب مایکروسافت یا قالب منطقه ای خود را تغییر می دهید، امکان همگام سازی تنظیمات زبان و منطقه را اضافه می نماید.

اگر همگام سازی تنظیمات برگزیده زبان را در تنظیمات پشتیبان گیری ویندوز خود فعال نموده باشید، به طور طبیعی، ویندوز این تنظیمات را در حساب شما ذخیره می نماید.

این به روزرسانی تجمعی اخیر بر کاربران Xbox Elite که دارای کنترلر تطبیقی Xbox هستند نیز تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، اگر مسئله ای را تجربه می کنید که اخبار و علایق را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث می گردد File Explorer دیگر پاسخ ندهد، دیگر با آن خداحافظی کنید.

بیایید نگاهی دقیق تر به این تغییرات داشته باشیم و ببینیم مایکروسافت در آخرین سه شنبه آوریل 2023 چه چیز دیگری برای ما آماده نموده است.

بعضی از پیشرفت ها و بهبود های آپدیت نو

این به روز رسانی تنظیمات فایروال را تغییر می دهد. اکنون می توانید قوانین گروه برنامه را پیکربندی کنید.

این به روز رسانی جمهوری اسلامی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد. این به روزرسانی از دستور تغییر ساعت تابستانی دولت از سال 2022 پشتیبانی می نماید.

این به روزرسانی مسئله ای را برطرف می نماید که بر کنترل برنامه Windows Defender تأثیر می گذارد. خط مشی ای که نرم افزار را با استفاده از قانون هش مسدود می نماید، ممکن است اجرای نرم افزار را متوقف نکند.

این به روزرسانی مسئله ای را برطرف می نماید که هنگام استفاده از پین برای ورود به Windows Hello for Business رخ می دهد. ورود به سیستم خدمات دسکتاپ از راه دور ممکن است ناموفق باشد. پیغام خطا این است: درخواست پشتیبانی نمی گردد.

این به روزرسانی مسئله ای را برطرف می نماید که Microsoft Edge WebView2 را تحت تأثیر قرار می دهد. هنگامی که می خواهید فرآیند آن را مجدداً راه اندازی کنید، این مشکل ممکن است باعث ایجاد یک حلقه نامحدود گردد.

این به روزرسانی به مسئله ای که بر سیستم فایل انعطاف پذیر (ReFS) تأثیر می گذارد، رسیدگی می نماید.

این به روز رسانی به مسئله ای می پردازد که بر دستورات MySQL تأثیر می گذارد.

این به روزرسانی مسئله ای را برطرف می نماید که SMB Direct را تحت تأثیر قرار می دهد. ممکن است در سیستم هایی که از مجموعه کاراکتر های چند بایتی استفاده می نمایند، نقاط پایانی در دسترس نباشند.

این به روزرسانی مسئله ای را برطرف می نماید که بر برنامه هایی که از DirectX در درایور های گرافیک قدیمی تر اینتل استفاده می نمایند، تأثیر می گذارد. ممکن است یک خطا از apphelp.dll دریافت کنید.

کاربران ویندوز 10 و 11 در حال حاضر با نصب آپدیت های زیر می توانند این مشکل را حل نمایند و کاربران ویندوز Windows 7.0 SP 1 تا Windows Server 2022 باید تا سه شنبه، 19 اردیبهشت، برای دریافت آپدیت صبر نمایند.

Windows 11, version 22H2

Windows 11, version 21H2

Windows 10, version 22H2, 21H2, 20H2

منبع: windowsrepor

منبع: فرارو

به "مایکروسافت مشکل تغییر ساعت در ایران را برای ویندوز حل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت مشکل تغییر ساعت در ایران را برای ویندوز حل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید