جهت اتوبوس های تندرو نونوار شد

به گزارش وبلاگ مرکزی، برای بهبود ترافیک و ارائه خدمات بهینه به شهروندان عملیات نگهداشت 10 هزار متر از جهت اتوبوس های تند رو شامل ، بازسازی ، خط کشی و بهسازی در منطقه 11 از سوی معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه، اجرا شد.

جهت اتوبوس های تندرو نونوار شد

به گزارش وبلاگ مرکزی، شهردار منطقه 11 با اعلام این خبر گفت : از ابتدای امسال تا کنون عملیات بازسازی 30 ایستگاه اتوبوس های تندرو به طول10 هزار متر برای افزایش کیفیت جهت تردد و روان سازی ترافیک اجرا شده است.

سید محمد موسوی در ادامه به اجرای عملیات خط کشی عابر پیاده در منطقه اشاره نمود : برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان عملیات خط کشی 1000 مترمربع کانال عابر پیاده اجرانجام شد، به علاوه 850 بلوک عابر پیاده نیز به صورت نردبان خط کشی شدند.

او به اهمیت علائم هدایت و رانندگی در گاهش تصادفات اشاره نمود : حفظ و نگهداری علائم هدایت و رانندگی ازجمله عوامل کاهش ترافیک و ازدحام در سطح منطقه است. از این رو 4000 علامت هدایت و هدایت در شش ماه نخست امسال نصب، تعمیر شد.

شهردار منطقه 11 در انتها از راه اندازی جهت دوچرخه سواری در منطقه خبرداد و گفت : در شش ماه گذشته 2 خانه دوچرخه در منطقه برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا راه اندازی شده و 50 عدد دوچرخه به این خانه ها اضافه شده اند. بعلاوه 7 کیلومتر جهت دوچرخه در سطح منطقه تعمیر شده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جهت اتوبوس های تندرو نونوار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت اتوبوس های تندرو نونوار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید