پرسپولیس و استقلال وسط یک جنگ عجیب!

به گزارش وبلاگ مرکزی، طرفداران فوتبال به هیچ قیمتی از تماشای یک دعوای نو استقبال نمی نمایند؛ اختلاف نظری که ظاهرا بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی به اوج رسیده و مطابق انتظار هیچ سودی برای فوتبال ایران نخواهد داشت.

پرسپولیس و استقلال وسط یک جنگ عجیب!

به گزارش وبلاگ مرکزی آنلاین، پای سازمان خصوصی سازی به استقلال و پرسپولیس باز شد تا روندهای غلط قبلی اصلاح گردد اما این روند نو خودش یک اشتباه بزرگ است. نقطه اوج تلاقی خصوصی سازی و وزارت ورزش به اندازه نقش هر کدام از آنها در مدیریت 2باشگاه مربوط می گردد. قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی و همکارانش نقشی پررنگ در 2مجموعه می خواهند و در پی معین مدیران نو هستند اما وزارت ورزش نیز به هیچ عنوان نمی خواهد تأثیر عمیقش را در تصمیم سازی های این دو مجموعه از دست بدهد.

سازمان خصوصی سازی در پی این بود که مجمع سرخابی ها را سی ام اردیبهشت برگزار کند. آنها حتی برای این اقدام به 2باشگاه نامه زدند اما بلافاصله وزارت ورزش به سراغ ضدحمله رفت و اعلام نمود که در این تاریخ مجمعی برگزار نمی گردد. با این حال سازمان خصوصی سازی کوتاه نیامد و نامه دیگری برای برگزاری مجمع فرستاد. انتها با اعلام رسمی باشگاه استقلال، این مجمع لغو و به زمان دیگری موکول شد، تصمیمی که بدون شک برای پرسپولیس نیز گرفته خواهد شد.

درگیری وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، هیچ منفعتی برای دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران ندارد. در این بازی، در پی برنده نگردید، چرا که نه فقط هر دو طرف این ماجرا، که هر 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز بازنده خواهند بود. اگر این دو نهاد نمی توانند بر سر اداره 2 باشگاه با هم کنار بیایند، شاید بهتر است کنار بکشند و به روند فروش دو باشگاه سرعت بدهند. اگر تا امروز فقط وزارت ورزش 2 تیم را به بن بست کشانده بود، حالا این درگیری نو خودش به یک بن بست عمیق تر برای آبی ها و قرمزها تبدیل شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس و استقلال وسط یک جنگ عجیب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و استقلال وسط یک جنگ عجیب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید