پژوهشگاه رویان به دنبال تدوین نقشه جامع علمی ایران است

به گزارش وبلاگ مرکزی، عبدالحسین شاهوردی صبح چهارشنبه در ملاقات با مسئولان جهاد دانشگاهی و همچنین دانشگاهیان استان سمنان به میزبانی جهاد دانشگاهی سمنان، درباره ویژگی ها و همچنین توانمندی های علمی کشور، اعلام کرد: پژوهشگاه رویان به دنبال تدوین نقشه جامع علمی ایران است.

پژوهشگاه رویان به دنبال تدوین نقشه جامع علمی ایران است

وی بابیان اینکه پژوهشگاه رویان یک قطب تحقیقاتی و فناوری در تراز بین المللی است، تأکید کرد: این مرکز پیشگام در توسعه علم، فناوری و نوآوری در علوم زیستی محسوب می گردد که با مرجعیت در علوم سلول های بنیادی و مواردی چون فراوریمثل، زیست فناوری، طب ترمیمی و … در ارتقای سلامت جامعه نیز نقش مؤثر ایفا می نماید.

رئیس پژوهشگاه رویان بابیان اینکه مأموریت پژوهشگاه رویان علاوه بر نقشه جامع علمی کشور، برنامه توسعه جهاد دانشگاهی است، ابراز داشت: محورهای پژوهش و توسعه علم و فناوری در زمینه های پزشکی، مهندسی پزشکی، زیست فناوری و زیست شناسی و … در سال های اخیر به دست توانمند متخصصان پیشرفت های چشم گیری یافته است.

شاهوردی گفت: یافته های علمی این پژوهشگاه امروز در سطح ملی و بین المللی مطرح شده و در راستای تجاری سازی یافته های پژوهشی برای ارائه خدمات و فراوری محصولات زیستی و همچنین برطرف نیازهای علمی تخصصی کشور بسیار کارآمد است.

به گزارش وبلاگ مرکزی، پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول های بنیادی رویان، پژوهشکده پزشکی فراوریمثل رویان و پژوهشکده زیست فناوری و همچنین و دو مرکز خدمات تخصصی مرکز درمان ناباروری و مرکز سلول درمانی در درون پژوهشگاه رویان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پژوهشگاه رویان به دنبال تدوین نقشه جامع علمی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهشگاه رویان به دنبال تدوین نقشه جامع علمی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید