استقلال هیولای خارج از خانه

به گزارش وبلاگ مرکزی، شاگردان ریکاردو سا پینتو روز گذشته از تهران خارج نشدند، اما در یک بازی بیرون از خانه توانستند مقابل پیکان جشن پیروزی بگیرند. آبی ها که با یک روز تاخیر نسبت به زمان اولیه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برابر حریف خود قرار گرفتند، توانستند در استادیوم خالی از تماشاگر پاس قوامین به بردی ارزشمند برابر خودروسازان دست پیدا نمایند و برای چهارمین بازی پیاپی با حداکثر امتیاز از میدان مسابقه خارج شوند تا در کورس مدعیان، فاصله شان با حریف سنتی به صفر امتیاز برسد!

استقلال هیولای خارج از خانه

استقلال در بیرون از خانه بیش از 2 امتیاز می گیرد

آبی پوشان مرکز روز گذشته در قامت تیم میهمان توانستند برنده از زمین مسابقه خارج شوند؛ بردی که به یاری شاگردان ریکاردو سا پینتو آمد تا آن ها بالاتر از همه مدعیان قهرمانی لیگ بیست ودوم به عنوان برترین تیم میهمان در لیگ بیست ودوم به صدر جدول بازی های بیرون از خانه صعود نمایند و بتوانند یکه تاز این جدول شوند و قدرت نمایی نمایند.

شاگردان ریکاردو سا پینتو دهمین بازی بیرون از خانه خود را دیروز مقابل پیکان به انجام رساندند که توانستند به هفتمین برد دست پیدا نمایند. آبی ها باوجود شکست برابر تراکتور و سپاهان صاحب عنوان برترین تیم میهمان لیگ هستند و با کسب 22 امتیاز در 10 مسابقه، بالاتر از پرسپولیس، گل گهر و البته سپاهان در جدول بازی های بیرون از خانه ایستاده اند.

استقلال در طول این 10 بازی خارج از خانه، 2 بار در تهران برابر رقبایش به میدان رفته و در استادیوم پاس قوامین مقابل پیکان و طرفدار صف آرایی نموده که شاگردان ریکاردو سا پینتو در هر 2 مسابقه توانسته اند در قامت تیم برنده از میدان مسابقه خارج شوند و رکورد خود در بازی های بیرون از خانه را بهبود بخشند.

رکورد ویژه حفظ می گردد؟

آبی ها برای بقا در کورس مدعیان تا سرانجام فصل 5 بازی سرنوشت ساز بیرون از خانه دارند. مهم ترین تقابل شاگردان ریکاردو سا پینتو در مقابل پرسپولیس است که آن ها باید در قامت تیم میهمان وارد زمین مسابقه شوند و باتوجه به قانون اعمال بازی رودررو، می تواند پیروزی در دربی مرکز برای استقلالی ها در مسیر رسیدن به قهرمانی لیگ بیست ودوم بسیار حائزاهمیت باشد.

شاگردان سا پینتو برای کسب عنوان برترین تیم میهمان در سرانجام فصل احتیاج دارند تا به جز مسابقه دربی، در دوئل با نساجی مازندران، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان برابر رقبای شان قرار بگیرند که همگی جزو تیم های سرسخت در خانه هستند و به آسانی به رقبای شان امتیاز نمی دهند و به نظر می رسد که استقلالی ها، هم برای حفظ موقعیت خود در کورس قهرمانی و هم صدرنشین ماندن در جدول بازی های بیرون از خانه، خانه مسیر بسیار سختی را در مقابل خود می بینند.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "استقلال هیولای خارج از خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال هیولای خارج از خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید