این خوراکی درد زانو و استخوان ها را زیاد می نماید

به گزارش وبلاگ مرکزی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با بیان اینکه ترشی هایی مانند ماست و دوغ ترش درد زانو را افزایش می دهد؛ گفت: اما خوراکی هایی مانند توت، زنجبیل، آووکادو، سویا، کلم برگ، و ویتامین c اثر کاهنده درد در این افراد دارند یعنی ضددردهای طبیعی هستند.

این خوراکی درد زانو و استخوان ها را زیاد می نماید

علی پناهی گفت: اگر مشکل عضلانی اسکلتی دارند توجه به آن را به تاخیر نیندازند زیرا گاه با ورزش درمانی، گرما درمانی، لیزر و مگنت تراپی مشکل رفع می گردد، اما اگر بی توجهی نموده و آسیب رباط و منیسک پیدا نمایند، مراحل درمان سخت تر می گردد.

او توضیح داد: اگر یک مفصل آسیب دیده، هر دو زانو را ورزش بدهند. این ورزش را روزی 3 بار، صبح و ظهر و شب تکرار نمایند. برترین کار برای افراد مبتلا به آرتروز، آب درمانی است.وی تاکید نمود: این افراد بهتر است به استخر بروند و شنا نمایند. بجز کرال پشت همه انواع شنا برایشان خوب است و اگر هم نمی توانند شنا نمایند، در آب با قدم های بلند راه بروند.این متخصص توانبخشی در پاسخ به این پرسش که منظور از درمان مرحله به مرحله آرتروز چیست؟، گفت: منظور اصلاح حرکات است. یعنی طرز نشستن و راه رفتن را اصلاح نمایند. اگر زانو آسیب دیده، اول باید استراحت نمایند، بعد روی مفصل کیسه یخ قرار دهند.

وی در خاتمه گفت: در مرحله حاد که مفصل ورم می نماید، قرار دادن یخ و بی حرکت کردن باعث بهبود می گردد. بعد باید به محل مفصل فشار آوریم و فشار می تواند با دست باشد. بعلاوه به بیمار مبتلا به آرتروز باید آموزش سبک زندگی داد.

منبع: گردشبان

به "این خوراکی درد زانو و استخوان ها را زیاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خوراکی درد زانو و استخوان ها را زیاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید