با برترین مراکز خرید آنتالیا آشنا شوید

به گزارش وبلاگ مرکزی، مراکز خرید آنتالیا از برترین و لوکس ترین پاساژهای تجاری ترکیه هستند. گردشگران زیادی در طول سال با سفر به آنتالیا به مراکز خرید این شهر می فرایند.

با برترین مراکز خرید آنتالیا آشنا شوید

شهر آنتالیا یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه میان گردشگران است و در طول سال پس از استانبول بیشترین مسافر را دارد. گردشگران علاقه مند به سفر به آنتالیا ضمن بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا از مراکز خرید زیبا و مدرن این شهر نیز بازدید می نمایند. مراکز خرید آنتالیا شامل پاساژهای مدرن، مراکز تجاری قدیمی و بازارهای روزانه و دایمی می شوند که با گشت و گذار در آن ها می توانید از برندهای معتبر ترکیه و جهان یا فروشگاه های آثار و صنایع دستی محلی خرید کنید.

در سفر به آنتالیا می توانید با برنامه ریزی دقیق و مناسب سری به برترین مراکز خرید این شهر بزنید. کافی است با انتخاب مناسب تور آنتالیا خود را برای سفر به یکی از زیباترین شهرهای ساحلی جهان آماده کنید. مراکز خرید آنتالیا در بخش های مختلفی از شهر قرار دارند و با توجه به محل اقامت خود در این شهر می توانید برترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه ما برترین مراکز خرید، بازارها و اوت لت های آنتالیا را به شما معرفی می کنیم.

با مراکز خرید آنتالیا آشنا شوید:

  • برترین مراکز خرید آنتالیا
  • بازارهای آنتالیا
  • مراکز خرید مقرون به صرفه آنتالیا
  • مراکز خرید لارا آنتالیا
  • برترین زمان خرید در آنتالیا

برترین مراکز خرید آنتالیا

در شهر آنتالیا مراکز خرید متنوعی فعالیت می نمایند که مورد توجه گردشگران هستند. برخی از این مراکز خرید به علت نهاده شدن در مرکز شهر یا داشتن امکانات و معماری مدرن، توجه مسافران را بیش از سایر پاساژها به خود جلب می نمایند. در این قسمت به معرفی برترین مراکز خرید آنتالیا می پردازیم.

مرکز خرید ترا سیتی

  • ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب
  • آدرس: محله مراد پاشا، تکلی اوغلو، فنر، مرکز خرید ترا سیتی (مشاهده روی نقشه)

مرکز خرید ترا سیتی یکی از معروف ترین پاساژهای شهر آنتالیا است و بیشتر گردشگران در سفر به این شهر زمانی را به بازدید از این مرکز خرید اختصاص می دهند. این پاساژ در منطقه لارا و در نزدیکی خیابان فنر واقع شده است و یکی از لوکس ترین مراکز خرید این شهر به شمار می رود.

مرکز خرید ترا سیتی در سال 2011 میلادی افتتاح شد و بیش از 180 فروشگاه از معروف ترین برندهای جهان و ترکیه در چهار طبقه آن فعالیت می نمایند. در این مجتمع فود کورت با انواع رستوران های ترکی و فرنگی نیز وجود دارد که پس از خرید می توانید برای صرف غذا به این بخش در طبقه چهارم بروید. فود کورت پاساژ تراسیتی ظرفیت 1000 نفر مشتری را دارد و به جز آن در حدود 30 رستوران دیگر در این مجموعه دایر هستند.

در مرکز خرید ترا سیتی از انواع پوشاک و لوازم منزل گرفته تا زیورآلات لوکس و ساعت و عینک، از معروف ترین برندها به فروش می رسند. برندهایی مانند آدیداس، ال سی وایکیکی، زارا، کوتون، ال دو، بی اند بی، نایک، تامی، لاگوست و هوگو باس در این مرکز خرید شعبه دارند. از میان امکانات این مجموعه نیز می توان به کافی شاپ، صرافی، سینمای چند بعدی، کافی نت، پارکینگ اختصاصی، اتاق مادر و کودک و زمین بازی بچه ها اشاره نمود.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

  • ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب
  • آدرس: کونیالتی، آراپسویو، بلوار آتاتورک، مرکز خرید میگروس آنتالیا (مشاهده روی نقشه)

مرکز خرید میگروس یکی دیگر از مراکز خرید پرتردد در شهر آنتالیا است که در سال 2001 میلادی تاسیس شد. این مرکز خرید سه ورودی مجزا دارد و معروف ترین برندهای روز جهان و ترکیه در آن شعبه های بزرگی راه اندازی نموده اند. مرکز خرید میگروس در نزدیکی لونا پارک، مینی سیتی و آکوا لند واقع شده است و گردشگران زیادی در سفر به آنتالیا از این پاساژ تجاری و تفریحی و جاهای دیدنی اطراف آن بازدید می نمایند.

در مرکز خرید میگروس بیش از 130 فروشگاه از برندهایی مانند زارا، کوتون، ال سی وایکیکی، مودو و آدیداس دایر هستند. این مجتمع منظره زیبایی به دریای مدیترانه نیز دارد و از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی در آن می توان به هشت سالن سینما، زمین بازی بچه ها، فود کورت، هایپر مارکت، سینمای هفت بعدی، کافه های سنتی، صرافی، کافی نت و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود.

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان

  • ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب
  • آدرس: منطقه مراد پاشا، خیابان ایکی کاپیلی هان، محله بالبی، مرکز خرید ایکی کاپیلی هان (مشاهده روی نقشه)

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان از قدیمی ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا از قرن چهاردهم میلادی تا به امروز است که امروزه آن را بازسازی نموده اند. این مرکز خرید در واقع بازاری سنتی و سرپوشیده است که انواع محصولات و سوغات محلی ترکیه مانند ادویه های محلی، میوه های گرمسیری، پارچه های ابریشمی و صنایع دستی در آن به فروش می رسند. در محوطه پشت این مرکز خرید کارگاه های ساخت صنایع دستی مانند مسگری فعال هستند.

در سفر به آنتالیا می توانید در کنار بازدید از پاساژهای لوکس و مدرن، سری هم به این مرکز خرید سنتی بزنید. انواع ظروف نقره و اشیای عتیقه در این بازار توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می نمایند. این مجموعه تجاری برای خرید یادگاری از شهر آنتالیا گزینه مناسبی است. از بازار ایکی کاپیلی هان با عنوان های قدیمی ترین بازار آنتالیا یا آنتالیا بازار نیز یاد می نمایند.

مرکز خرید مارک آنتالیا

  • ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب
  • آدرس: منطقه مراد پاشا، کاظم اوزالپ کادسی، محله تاهیل بازاری، مرکز خرید مارک آنتالیا (مشاهده روی نقشه)

مرکز خرید مارک آنتالیا نیز یکی از معروف ترین پاساژهای تجاری در مرکز شهر آنتالیا است. این مرکز خرید یکی از نوترین پاساژهای تجاری در شهر آنتالیا به شمار می رود و برجسته ترین برندهای ترکیه و جهان در آن شعبه دارند.

مرکز خرید مارک آنتالیا در سال 2013 میلادی تاسیس شد و به علت معماری مدرن و زیبا توانست به سرعت جای خود را میان گردشگران باز کند. در این مجتمع بیش از 100 فروشگاه معتبر فعالیت می نمایند و از دیگر امکانات این مجموعه می توان سالن های سینما، پارکینگ اختصاصی و رستوران های سنتی و بین المللی را نام برد. قرارگیری این مرکز خرید در مرکز شهر آنتالیا دسترسی به آن را راحت می نماید. در مرکز خرید مارک آنتالیا می توانید انواع پوشاک، کیف، کفش، وسایل ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و زیورآلات را تهیه کنید. این مرکز خرید سالن بازی مخصوص بچه ها نیز دارد.

مرکز خرید آنتالیا توربان مارینا

  • ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: منطقه کال ایچی، بندر روم

مرکز خرید آنتالیا توربان در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه واقع شده است و به همین علت آن را با نام آنتالیا توربان مارینا می شناسند. در بازسازی این مرکز خرید تلفیقی از معماری مدرن و سنتی به چشم می خورد. این مرکز خرید در بخش قدیمی شهر آنتالیا واقع شده است و در طول سال از گردشگران زیادی میزبانی می نماید.

نزدیکی مرکز خرید آنتالی توربان به دریا امکان لذت بردن از کافه های ساحلی و تفریح های آبی در کنار خرید را برای شما فراهم می نماید. برندهای معتبر بین المللی و فروشگاه های معروف ترکیه در این مرکز خرید شعبه دارند و به همین علت برای خرید از این پاساژ گزینه های زیادی دارید. در سفر به آنتالیا اگر در نزدیکی این مرکز خرید اقامت دارید، حتما زمانی را به بازدید از این پاساژ قدیمی و زیبا اختصاص دهید.

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

  • ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب
  • آدرس: کپز، فابریکالار، خیابان فیکری ارتن، مرکز خرید اوزدیلک پارک (مشاهده روی نقشه)

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا نیز یکی از شعبه های این نشان تجاری در شهرهای مختلف ترکیه است. مراکز خرید اوزدیلک به جز آنتالیا در شهرهایی مانند بورسا، ازمیر و اسکی شهیر نیز دایر هستند. پاساژ اوزدیلک پارک آنتالیا در مرکز شهر و منطقه فابریکالار واقع شده است. در این مرکز خرید برجسته ترین برندهای بین المللی و ترکی مانند کوتون، ای فور، ال سی وایکیکی، لاو مای بادی و زارا شعبه دارند.

در مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا بیش از 100 فروشگاه معتبر فعالیت می نمایند و از دیگر امکانات این مجموعه می توان به رستوران های سنتی ترکی، فود کورت، سالن های سینما، هایپر مارکت، سالن بوئینگ، سالن بازی و تفریح و سالن های ورزشی اشاره نمود. این مجتمع تجاری صرافی، کافی نت و پارکینگ های سرپوشیده و روباز هم دارد. در سفر به آنتالیا می توانید برای خرید انواع پوشاک، لوازم خانگی، وسایل الکتریکی، محصولات آرایشی و بهداشتی و انواع اسباب بازی به این مرکز خرید بروید.

مرکز خرید آنتالیا مال

  • ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب
  • آدرس: منطقه کپز، محله آلتینووا سینان، مرکز خرید آنتالیا مال (مشاهده روی نقشه)

مرکز خرید آنتالیا مال را با نام مال آف آنتالیا نیز می شناسند و این مجموعه در شهرهای مختلف ترکیه مراکز خرید مختلفی دارد. این مرکز خرید یکی از بزرگ ترین پاساژهای ترکیه محسوب می گردد و در سال 2016 میلادی ساخته شده است. مرکز خرید آنتالیا مال نیز مانند استانبول مال یکی از مدرن ترین مراکز خرید ترکیه به شمار می رود و به جز مراکز تجاری، مراکز تفریحی و فرهنگی مختلفی نیز در آن فعالیت می نمایند.

از معروف ترین برندهای فعال در این مرکز می توان زارا، ال سی وایکیکی، دفاکتو، شنل، آدیداس و اچ اند ام را نام برد. سالن های سینما و تئاتر، رستوران های ترکی و بین المللی و سالن بازی بچه ها نیز در این مجتمع فعال هستند. این مجموعه پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بیش از 3000 خودرو را نیز دارد. مرکز خرید آنتالیا مال یکی از برترین انتخاب ها برای خرید و گشت و گذار در شهر آنتالیا است.

بازارهای آنتالیا

بازارهای آنتالیا از پرطرفدارترین مراکز خرید این شهر هستند. گرچه در این بازارها خبری از برندهای لوکس ترکیه و جهان نیست، این مکان ها انتخابی مناسب برای خرید سوغات محلی آنتالیا به شمار می فرایند. بازارهای آنتالیا از مراکز خرید مقرون به صرفه در این شهر هستند و به صورت هفتگی و دائمی فعالیت می نمایند. در ادامه به معرفی معروف ترین بازارهای آنتالیا می پردازیم.

جومارتسی بازار (شنبه بازار)

  • ساعت کار: 10 صبح تا پیش از غروب آفتاب
  • آدرس: اسکی لارا، تکلی اوغلو، جومارتسی بازار (مشاهده روی نقشه)

جومارتسی بازار یا همان شنبه بازار از معروف ترین بازارهای هفتگی در آنتالیا است که در منطقه لارا برپا می گردد. گاهی اوقات این بازار تا روز بعد یعنی یکشنبه که روز تعطیل ترکیه است نیز برپا می ماند. در این بازار انواع میوه و مواد غذایی تازه و محلی به فروش می رسند و می توانید ادویه و خوراکی های مورد توجه مردم آنتالیا را در شنبه بازار خریداری کنید.

ساختار بازارهای هفتگی در آنتالیا به گونه ای است که بیشتر مورد توجه ساکنان این شهر واقع شده است؛ به همین علت گشت و گذار در این بازارها برای علاقه مندان به آشنایی با فرهنگ مردم بومی بسیار لذت بخش است.

در شنبه بازار به جز اجناس خوراکی انواع پوشاک، صنایع دستی، وسایل تزئینی، کیف، کفش، عینک و لباس های ورزشی نیز به فروش می رسند. در طول این بازار دکه های مختلفی انواع غذاهای محلی و خیابانی ترکیه را به گردشگران ارائه می نمایند. در بازارهای هفتگی آنتالیا می توانید سوغات و یادگاری های کوچک زیبایی را پیدا کنید که در مراکز خرید لوکس آنتالیا خبری از آن ها نیست.

بازار فرش لیدیا سوزانی

  • ساعت کار: 10 صبح تا 6 عصر
  • آدرس: منطقه حسابچی، بارباروس ماه، بازار فرش لیدیا سوزنی (مشاهده روی نقشه)

بازار لیدیا سوزنی به صورت اختصاصی به فروش انواع فرش و زیرانداز اختصاص دارد. در این بازار قالی های دستباف و ظریف ابریشم و انواع بافت های سنتی با ارزش در معرض فروش برای علاقه مندان به این هنر دستی قرار دارند. گرچه کشور ما ایران از معروف ترین کشورهای صادر نماینده فرش در تمام جهان به شمار می رود و قالی های ایرانی معروفیت جهانی دارند، اگر علاقه مند به هنر قالی بافی هستید بازدید از این بازار برای شما خالی از لطف نیست.

بازار جمهوریت

  • ساعت کار: 9 صبح تا 10 شب
  • آدرس: منطقه مراد پاشا، خیابان کاظم اوزالپ، خیابان جمهوریت (مشاهده روی نقشه)

خیابان جمهوریت آنتالیا از پرترددترین منطقه ها این شهر است که فروشگاه های متنوعی در سراسر آن فعالیت می نمایند. در این خیابان برندهای معتبر ترکیه نیز شعبه دارند و گردشگران زیادی در سفر به آنتالیا زمانی را به گشت و گذار در این منطقه می گذرانند.

در خیابان جمهوریت می توانید انواع لباس مجلسی، پوشاک اسپرت، عینک، کیف و کفش و زیورآلات مختلف را تهیه کنید. قیمت اجناس این خیابان در مقایسه با سایر مراکز خرید آنتالیا مناسب تر است و کیفیت بالایی نیز دارند. در سفر به آنتالیا اگر در هتل های حوالی منطقه مراد پاشا اقامت دارید می توانید زمانی را به بازدید از این خیابان و پاساژهای اطراف آن اختصاص دهید.

بازار گاراژ شرقی

  • ساعت کار: 10 صبح تا پیش از غروب آفتاب
  • آدرس: مرکز شهر آنتالیا (مشاهده روی نقشه)

بازار گاراژ شرقی در واقع بازاری روزانه است که در طول هفته فروشندگان مختلفی اجناس خود را در آن به فروش می رسانند، به همین علت اجناس به صورت روزانه تغییر می نمایند.

بازار گاراژ شرقی از مقرون به صرفه ترین بازارهای روزانه در آنتالیا به شمار می رود و انواع مواد خوراکی مانند قهوه، ادویه و میوه های تازه را می توانید در آن پیدا کنید. انواع پوشاک، تولیدات چرمی، فرش، طلا و جواهر، ظروف مسی، عطر و وسایل تزئینی نیز در این بازار به فروش می رسند. این بازار نیز از پر رفت و آمدترین مراکز خرید میان ساکنان آنتالیا است.

بازار محلی کاله ایچی

  • ساعت کار: 10 صبح تا پیش از غروب آفتاب
  • آدرس: منطقه کاله ایچی (مشاهده روی نقشه)

کاله ایچی از قدیمی ترین منطقه ها شهر آنتالیا به شمار میرود و هم چنان بافت سنتی و تاریخی دارد. بازار کاله ایچی نیز از قدیمی ترین مراکز خرید در این منطقه به شمار می رود. اطراف این بازار دست فروشان بساط خود را پهن می نمایند و انواع محصولات صنایع دستی را به فروش می رسانند.

در بازار کاله ایچی نیز می توانید انواع خوراکی های محلی مانند ترشی های خانگی، لواشک، قهوه و میوه های تازه را تهیه کنید. انواع پوشاک، وسایل تزئینی و سوغات مختلف نیز در این بازار عرضه می شوند. در سفر به آنتالیا اگر به بازدید از محله کاله ایچی رفتید، حتما سری به بازار سنتی این منطقه نیز بزنید.

بازار غذای سرپوشیده آنتالیا

بازار غذای آنتالیا از سال 1996 میلادی شروع به کار کرد. هدف از راه اندازی این بازار به وسیله شهرداری آنتالیا ایجاد فضای گردشگری مناسب برای مسافران علاقه مند به غذاهای خیابانی ترکیه و ترویج فرهنگ غذایی این کشور میان گردشگران بود. این بازار به صورت 24 ساعته باز است و به مشتریان خدمت رسانی می نماید.

بازار غذای سرپوشیده آنتالیا به جز غرفه های غذای خیابانی دکه های فروش میوه و سبزی تازه نیز دارد. با قدم زدن در این بازار می توانید غذاهای بسته بندی شده شرکتی را نیز با قیمت مناسب تهیه کنید.

بازارهای هفتگی آنتالیا

به جز شنبه بازار آنتالیا، بازارهای هفتگی دیگری نیز در این شهر برگزار می شوند. پنجشنبه بازار هر هفته در محله حامدیه آنتالیا روبه روی هتل فالز و در خیابان تاریک آکیلتوپو دایر است. چهارشنبه بازار آنتالیا در پارکینگ بزرگ شهرداری در تقاطع خیابان های شارامپول و سوکولو برگزار می گردد و محل برگزاری سه شنبه بازار آنتالیا نیز منطقه لارا و بین خیابان های لارا و متین است.

در بازارهای هفتگی آنتالیا نیز مانند جومارتسی بازار انواع مواد غذایی و میوه و سبزی تازه به فروش می رسند. این بازارها از محلی ترین مراکز خرید ساکنان آنتالیا هستند و به همین علت گشت و گذار در آن ها اطلاعات جالبی از فرهنگ غذایی و رفتاری مردم این شهر ارائه می دهد. در این بازارها اجناسی به چشم می خورند که در فروشگاه ها و مراکز خرید لوکس ترکیه اثری از آن ها نیست.

خیابان های محبوب برای خرید در آنتالیا

به جز بازارها و مراکز خرید محلی برخی خیابان های آنتالیا نیز مراکز خرید محبوبی در میان گردشگران هستند. در این خیابان ها فروشگاه های متنوع با قیمت های مختلف فعالیت می نمایند. از لوکس ترین فروشگاه ها گرفته تا مغازه های با قیمت های مناسب تر در خیابان های معروف آنتالیا به چشم می خورند.

از معروف ترین خیابان های آنتالیا برای خرید می توان به خیابان های آتاتورک، ایشیکلار، جمهوریت ، گوللوک و شارامپول اشاره نمود. فروشگاه های این مراکز از ساعت 10 صبح باز می شوند و در فصل های مختلف سال ساعت کاری آن ها فرق دارد. در فصل شلوغ گردشگری این مغازه ها تا ساعت های سرانجامی شب نیز باز هستند. دسترسی به این خیابان ها نیز با وسایل نقلیه عمومی به سادگی امکان پذیر است.

خیابان گوللوک در بخش قدیمی شهر آنتالیا واقع شده است و در میان مردم محلی با نام گولوک شناخته می گردد. در این خیابان انواع پوشاک با قیمت مناسب به فروش می رسند و یک سر آن به خیابان جمهوریت می رسد. خیابان ایشیکلار در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است و فروشگاه های متنوعی در آن فعالیت می نمایند. این خیابان فاصله کوتاهی تا محله تاریخی کاله ایچی دارد و مراکز خرید معروفی مانند میگروس نیز در آن نهاده شده اند. در خیابان شارامپول نیز فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش فعالیت می نمایند. این خیابان در منطقه مراد پاشا و محله المالی واقع شده است.

مراکز خرید مقرون به صرفه آنتالیا

مرکز خرید مقرون به صرفه یا اوت لت های آنتالیا نیز در بخش های مختلف این شهر قرار دارند. در این مراکز خرید نیز مانند سایر مجتمع های تجاری آنتالیا می توانید برجسته ترین برندهای جهانی و ترکیه را پیدا کنید؛ با این تفاوت که این فروشگاه ها حراج های گسترده ای در طول سال برگزار می نمایند و لباس های خارج از فصل را با قیمت مناسب به فروش می رسانند. برای خرید مقرون به صرفه و با کیفیت در آنتالیا می توانید به این مراکز خرید بروید.

اوت لت دیپو آنتالیا

  • ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب
  • آدرس: کپز، سریک، آلتینووا سینان، اوت لت دیپو آنتالیا (مشاهده روی نقشه)

اوت لت دیپو آنتالیا از برترین مراکز خرید مقرون به صرفه در آنتالیا به شمار می رود و در طول سال گردشگران زیادی از این مرکز خرید بازدید می نمایند. این مرکز خرید نیز در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده است و فروشگاه هایی از برندهای معروف در آن شعبه دارند.

نمای نارنجی رنگ اوت لت دیپو توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می نماید. این مرکز خرید در سال 2004 میلادی تاسیس شد و از همان ابتدا در لیست مراکز خرید مقرون به صرفه آنتالیا نهاده شد. شعبه های برندهای مختلف در این پاساژ تجاری حراج های مختلفی در طول سال برگزار می نمایند. در این حراجی ها اجناس با همان کیفیت های قبلی به فروش می رسند و شما می توانید با خیال راحت از این مجموعه خرید کنید.

در مرکز خرید دیپو آنتلیا برندهای معروفی مانند زارا، ال سی وایکیکی، کوتون و آدیداس شعبه دارند و از دیگر امکانات این مجموعه می توان به پنج سالن سینما، رستوران های متنوع ترکی و بین المللی، پیست کارتینگ، کافی شاپ، صرافی و زمین بازی بچه ها اشاره نمود. مرکز خرید مال آف آنتالیا در جوار این پاساژ واقع شده است.

مرکز خرید آکا پارک آنتالیا

  • ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب
  • آدرس: مرادپاشا، کمرگزی، جاده نو گردشگری، مرکز خرید آکا پارک آنتالیا (مشاهده روی نقشه)

مرکز خرید آکا پارک آنتالیا در سال 2008 میلادی شروع به کار کرد. در این مرکز خرید نیز فروشگاه های معتبر ترکیه شعبه دارند و در طول سال حراج های مختلفی برگزار می نمایند. پاساژ آکا پارک چهار طبقه دارد و انواع لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه، وسایل ورزشی، کیف، کفش، لوازم الکترونیکی و زیورآلات در آن به فروش می رسند.

مرکز خرید آکا پارک در نزدیکی جاهای دیدنی آنتالیا واقع شده است و داخل این مجموعه انواع رستوران های سنتی و بین المللی و همین طور فود کورت دایر هستند. اگر در هتل های منطقه لارا اقامت دارید می توانید به این پاساژ بروید. مرکز خرید آکا پارک امکانات تفریحی و رفاهی دیگر و سالن مخصوص بازی بچه ها نیز دارد.

مرکز خرید اراستا آنتالیا

  • ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب
  • آدرس: منطقه کپز، بلوار دوملویینر، محله فابریکالا، مرکز خرید اراستا (مشاهده روی نقشه)

مرکز خرید اراستا از به روزترین مراکز خرید آنتالیا است که انواع پوشاک نو ترکیه و سایر نقاط جهان در آن به فروش می رسند. معماری این پاساژ توجه بسیاری از گردشگران آنتالیا را به خود جلب می نماید. این پاساژ تجاری را در چهار طبقه به مساحت 4000 متر مربع ساخته اند و امکانات تفریحی متنوعی در آن تعبیه نموده اند.

از امکانات مرکز خرید اراستا می توان به پیست اسکیت روی یخ، سالن بوئینگ، سالن های سینما، رستوران های متنوع و زمین بازی بچه ها اشاره نمود. قیمت مناسب اجناس در این مرکز خرید مدرن از دیگر دلایل محبوبیت این پاساژ میان گردشگران به شمار می رود.

مراکز خرید لارا آنتالیا

منطقه لارا در آنتالیا یکی از مدرن ترین و زیباترین محله های شهر است و فروشگاه ها و مراکز خرید لوکسی دارد. بسیاری از جاهای دیدنی آنتالیا در نزدیکی این منطقه نهاده شده اند و هتل های پنج ستاره محبوب آنتالیا نیز در همین منطقه قرار دارند. این محله فاصله کوتاهی تا دریای مدیترانه دارد و سواحل تفریحی هم جوار با آن محل گشت و گذار گردشگران به شمار می رود.

مراکز خرید تراسیتی، آکا پارک، جومارتسی بازر و بسیاری از بازارهای هفتگی و خیابان های محبوب آنتالیا در منطقه لارا هستند. به جز این موارد مراکز خرید دیگری نیز در این منطقه به چشم می خورند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

مرکز خرید لاورا

  • ساعت کار: از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: مرادپاشا، خیابان لارا، فنر، مرکز خرید لاورا (مشاهده روی نقشه)

مرکز خرید لاورا یکی از شناخته شده ترین پاساژهای آنتالیا در منطقه لارا است. در این پاساژ تجاری انواع محصولات الکترونیکی، لوازم منزل، پوشاک آقایان، بانوان و بچه ها و زیورآلات در معرض فروش نهاده شده اند.

مرکز خرید لاورا در سال 2004 میلادی افتتاح شد و معتبرترین برندهای ترکیه و جهان در آن شعبه های خود را راه اندازی کردند. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به رستوران ها و کافه های سنتی و بین المللی، هایپر مارکت، پارکینگ اختصاصی، سالن سینما و زمین بازی بچه ها اشاره نمود.

مرکز خرید شی مال

  • ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: مراد پاشا، فنر، تکلی اوغلو، مرکز خرید شی مال (مشاهده روی نقشه)

مرکز خرید شی مال نیز از معروف ترین پاساژهای تجاری منطقه لارا است که در سال 2008 میلادی افتتاح شد. در این مرکز خرید بیش از 70 فروشگاه از معروف ترین برندهای ترکیه و جهان فعالیت می نمایند که از میان آن ها می توان به فروشگاه های پولو، کالوین کلین، لاگوست، بوینر، ال سی وایکیکی و کوتون اشاره نمود.

در مرکز خرید شی مال در طول سال نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی برپا می شوند که برخی از آن ها در زمینه مد فعالیت می نمایند. این پاساژ به جز فروشگاه های مختلف امکاناتی نظیر سالن های سینما، پارکینگ اختصاصی، انواع کافه و رستوران های ترکی و بین المللی و زمین بازی بچه ها نیز دارد. اگر به تماشای تئاتر علاقه دارید، سالن نمایش این مرکز خرید انتخاب مناسبی برای لذت بردن از نمایش های سنتی و مدرن ترکیه است.

مرکز خرید آنتالیم پریمیوم

  • ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: منطقه کمرگزی، لارا کندو، لارا توریزم یولو، مرکز خرید آنتالیم پریمیوم (مشاهده روی نقشه)

مرکز خرید آنتالیم پریمیوم آنتالیا از لوکس ترین مراکز خرید این شهر در منطقه لارا است. اگر در سفر به آنتالیا برای خرید در پی برندهای خاص بین المللی هستید، به این مرکز خرید سری بزنید. فروشگاه های متنوعی از برندهای جهانی در این پاساژ شعبه دارند و گردشگران علاقه مند به کالاهای لوکس را به این مجموعه جلب می نمایند.

انواع لباس های برندهای معروف، محصولات چرم، جواهرات، کیف و کفش در مرکز خرید آنتالیم پریمیوم به فروش می رسند. رستوران های سنتی ترکیه و کافه های بین المللی نیز در این پاساژ شعبه دارند. در این مرکز خرید امکانات متنوعی مانند زمین بازی بچه ها نیز تعبیه نموده اند. برای تجربه خریدی متفاوت در آنتالیا می توانید به این مرکز خرید بروید.

برترین زمان خرید در آنتالیا

آنتالیا شهر موردعلاقه گردشگران تمام جهان در کشور ترکیه است و مسافران مختلف بیشتر به قصد استراحت و لذت بردن از سواحل آفتابی به این شهر سفر می نمایند، اما خرید یکی از بخش های جدایی ناپذیر در سفر به شمار می رود. در شهر آنتالیا نیز به علت استقبال بالای گردشگران مراکز خرید حراج های مختلفی در طول سال برگزار می نمایند.

اگر به قصد تفریح به آنتالیا سفر می کنید، های سیزن این شهر از اواسط بهار شروع می گردد و تا سرانجام تابستان ادامه دارد و این زمان برترین فرصت برای لذت بردن از تفریحات آبی در آنتالیا به شمار می رود. با توجه به زمان حراج های سرانجام فصل در ترکیه می توانید اواخر بهار و تابستان را برای سفر به آنتالیا انتخاب کنید تا بتوانید از تخفیف ها استفاده کنید.

اگر هدف شما از سفر به آنتالیا خرید از فروشگاه های معروف و برندهای معتبر جهانی و ترکیه در این شهر است، باید فصل زمستان را برای سفر انتخاب کنید. از اواخر پاییز با نزدیک شدن به جشن های کریسمس و سال نو میلادی در سراسر ترکیه حراج های گسترده برگزار می شوند. در اسفند ماه و با فرو نشستن تب خرید سال نو نیز بیشتر مراکز خرید تخفیف هایی تا سقف 70 درصد روی اجناس می گذارند، اما تنوع محصولات مختلف کمتر می گردد.

در طول سال فستیوال های بین المللی هنری و فرهنگی در شهر آنتالیا گردشگران زیادی را برای شرکت در این مراسم به این شهر جلب می نمایند. فستیوال هایی مانند اپرا، پایکوبی، فیلم و ساخت مجسمه های شنی از پرطرفدارترین رویدادهای فرهنگی و هنری در آنتالیا هستند.

گرچه در آنتالیا جشنواره ای با عنوان فستیوال خرید وجود ندارد، هم زمان با برگزاری این جشنواره ها مراکز خرید آنتالیا حراج های متنوعی برگزار می نمایند که علاقه مندان به خرید می توانند در این بازه ها به آنتالیا سفر و ضمن خرید در جشنواره های مختلف نیز شرکت نمایند. حراج های بلک فرایدی نیز در آنتالیا از 26 نوامبر شروع می شوند و تا دو هفته ادامه دارند.

در سفر به آنتالیا به یاد داشته باشید بسیاری از وسایل مورد نظر خود را از اوت لت ها و بازارهای محلی تهیه کنید. مراکز خرید لوکس آنتالیا محل نهاده شدن برندهای مشهور ترکیه و جهان هستند و قیمت اجناس این فروشگاه ها به مراتب از بازارهای محلی و اوت لت های آنتالیا بالاتر است. بازارهای محلی مکان های مناسب برای آشنایی با فرهنگ و غذاهای مردم محلی آنتالیا نیز هستند. اگر در هتل اقامت دارید به یاد داشته باشید که فروشگاه های دایر در هتل ها اجناس خود را چند برابر سایر مراکز می فروشند؛ پس به مراکز خرید دیگر بروید.

در این مقاله به معرفی برترین مراکز خرید آنتالیا پرداختیم. اگر قصد سفر به کشور ترکیه و شهر آنتالیا را دارید می توانید با توجه به محل اقامت خود مناسب ترین گزینه ها را برای بازدید و خرید انتخاب کنید و تجربه های خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ مرکزی در میان بگذارید.

پرسش های متداول

برترین مرکز خرید آنتالیا کدام است؟

بسیاری از مراکز خرید آنتالیا نوساز و مدرن هستند و امکانات پیشرفته ای به گردشگران ارائه می دهند، اما در میان پاساژهای این شهر مرکز خرید تراسیتی معروفیت بیشتری دارد و در طول سال از مسافران و گردشگران زیادی میزبانی می نماید.

آیا در آنتالیا مرکز خرید مقرون به صرفه وجود دارد؟

مراکز خرید اوت لت و بازارهای آنتالیا قیمت های به مراتب مناسب تری از مراکز خرید مدرن آنتالیا دارند. برای خرید مقرون به صرفه می توانید به این مراکز سر بروید.

بازارهای آنتالیا برای خرید مناسب تر هستند یا مراکز خرید مدرن؟

هر دو گزینه ویژگی های جالب توجهی دارند. دربازارهای محلی امکان خرید انواع پوشاک و صنایع دستی محلی آنتالیا را با قیمت های مناسب خواهید داشت، اما در این مراکز خبری از امکانات تفریحی و رفاهی پیشرفته و رستوران های متنوع نیست. در مراکز خرید مدرن و لوکس آنتالیا شعبه های برندهای معروف بین المللی فعالیت می نمایند و امکانات بیشتری در اختیار خانواده ها واقع شده است، اما قیمت ها بالاتر است و امکان آشنایی با فرهنگ مردم محلی در این مراکز وجود ندارد.

برترین زمان خرید در آنتالیا چه فصلی است؟

اگر هدف شما از سفر به آنتالیا خرید است، برترین زمان، حراج های قبل و بعد از جشن سال نو میلادی یعنی ماه های فصل زمستان هستند، اما اگر می خواهید در کنار خرید مناسب از تفریح های مختلف در آنتالیا نیز استفاده کنید، بهتر است اواخر بهار یا تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید تا امکان خرید از حراجی های سرانجام فصل را داشته باشید.

منبع: کجارو / چمدان / turkmag.ir / turkmag.ir / masirsabz.net / safarbato.co / فاینداتور / معراج

به "با برترین مراکز خرید آنتالیا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین مراکز خرید آنتالیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید