تکلیف گزینه اصلی جانشینی یحیی گل محمدی در پرسپولیس روشن شد

به گزارش وبلاگ مرکزی، خبر غیرمنتظره چند روز اخیر، حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی جوانان کرواسی بود.

تکلیف گزینه اصلی جانشینی یحیی گل محمدی در پرسپولیس روشن شد

به گزارش وبلاگ مرکزی آنلاین، اسکو که حضوری پرحادثه در تیم ملی ایران داشت، با این تیم رجحانن نتایج ممکن را کسب کرد و نهایتا به شکلی عجیب شغلش را از دست داد.

او طی ماه های گذشته راهنمایی هیچ تیمی را برعهده نداشت و این مسئله باعث شده بود بسیاری تصور نمایند دراگان منتظر حضور در یک تیم لیگ رجحان ایران است و البته پرتکرارترین نام در این قسم شایعات، نام باشگاه پرسپولیس بود.

خیلی ها می گفتند اگر یحیی گل محمدی سال جاری هم با پرسپولیس قهرمان نشود، در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد تا اسکوچیچ جای او را بگیرد؛ مربی کرواتی که هم عملکردش در تیم ملی خوب بود و هم بخش بزرگی از طرفداران پرسپولیس نسبت به او سمپاتی دارند. از قضا این شایعات طی یکی، دو هفته گذشته اوج گرفته بود اما ناگهان اسکوچیچ گزینه راهنمایی تیم ملی جوانان کشورش شد و خیلی زود هم به توافق رسید.

در مجموع به نظر می رسد موقعیت تازه اسکو برای او مجذوب کننده باشد. به هر حال کرواسی کشوری است که در این سال ها پیشرفت خوبی در فوتبال داشته و کار با تیم جوانان هم ممکن است افق های روشن تری پیش روی این مرد 54ساله باز کند. با این همه اتفاقی که هم اکنون اتفاق افتاده، فراغ بال تعدادی از مربیان نام و رسم دار لیگی است که همگی سایه سنگین اسکوچیچ را روی سرشان حس می کردند. روشن نیست طول قرارداد دراگان با تیم جوانان کرواسی چقدر است، اما بعید به نظر می رسد این همکاری به زودی پایان پیدا کند. تیم زیر 21ساله های کرواسی در راه حضور در جام ملت های اروپا است و اسکوچیچ هم در نخستین مصاحبه اش به عنوان سرمربی این تیم، از تولد یک نسل تازه سخن گفته است. به نظر می رسد او برنامه های بلندمدتی دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تکلیف گزینه اصلی جانشینی یحیی گل محمدی در پرسپولیس روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف گزینه اصلی جانشینی یحیی گل محمدی در پرسپولیس روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید