دوست داشتنی ترین مردم در اروپا

به گزارش وبلاگ مرکزی، مهمان نوازی بعضی از مردم اروپا به ویژه نسبت به مردمی که به کل این قاره سفر می نمایند، بیشتر دیده می گردد. بعضی از کشورها و شهرها، راهی پیدا نموده اند که حتی مهربان تر به نظر برسند.

دوست داشتنی ترین مردم در اروپا

آیا می خواهید به اروپا سفر کنید و با یک مسافرت چند روزه، انرژی مثبت دریافت کنید؟ در بعضی از شهرهای اروپا، فقط مجذوب کنندهیت و دوست داشتن موج می زند و افرادی که در این شهرها ساکن هستند، صرف نظر از موقعیت اجتماعی شان، مهربان و فهمیده رفتار می نمایند. در ادامه می خواهیم شهرهای اروپایی با مردمان دوست داشتنی را به شما معرفی کنیم. با وبلاگ مرکزی همراه باشید.

گوتنبرگ، سوئد

بسیاری از مردم این شهر سوئدی، در میان روشن فکرترین و خوش مشرب ترین مردم دنیا قرار دارند. مردم شهر گوتنبرگ، مردمی مهمان نواز هستند. می توانید آرامش ساکنین را حتی در محل اقامت خود نیز حس کنید.

استکهلم، سوئد

در بسیاری از تحقیقات از شهر استکهلم، به عنوان شهری با مردم مهربان یاد شده است. استکهلم شهری است که از نظر سیاست های سازگار با محیط زیست، شهری پیشتاز است. این گفته برای بسیاری از مردم این شهر، صدق می نماید. در نگاه اول، مهمان نوازی مردم استکهلم، به طور خاصی مورد توجه قرار می گیرد.

پورتو، پرتغال یکی از شهرهای اروپایی با مردمان دوست داشتنی

بیشتر شهرهای پرتغال، دارای مردمی مهمان نواز و مهربان است. آب و هوای دلپذیر، اجتماع پر جنب و جوش و شاید فهم عمومی نسبت به جهانگردان باشد که این شهر را از سایر شهرهای این کشور مجزا نموده است، اما تقریبا غیر ممکن است که مهمان نوازی را در این شهر زیبا مشاهده نکنید.

دوبلین، ایرلند

هیچ شکی در مهمان نوازی و خونگرمی ایرلندی ها وجود ندارد. مطمئنا در طی سفر به این کشور، با این دو ویژگی خوب آن ها برخورد خواهید داشت. دوبلین با تاریخ مجذوب کننده خود به شهری مهمان نواز برای جهانگردان تبدیل شده است.

برلین، آلمان

زمان خود را در برلین سپری کنید، آنگاه به زودی متوجه خواهید شد که اغلب کلیشه های آلمانی، واقعا درست نیستند. چه قهوه خود را در کافه بخورید، یا شب را در یکی از کلوب های بی نظیر این شهر جشن بگیرید، همواره این طور احساس می کنید که تعامل معناداری با مردم این شهر دارید که نمی توان از آن فاصله گرفت.

کراکوف، لهستان

کراکوف شهری تاریخی است. ده ها بار و کلوب شلوغ در این شهر وجود دارد که جوابگوی تمام سلیقه هاست، این کلوب ها، پر از افراد جالب و محلی است که آماده اند یک مکالمه محبت آمیز را با شما داشته باشند.

اسلو، نروژ

نروژ، به صورت منظم در گزارش های سالیانه در صدر شادترین کشورهای دنیا قرار گرفته است. قیمت ها و آب وهوا، تا حدودی دلهره آور است اما با وجود این، تقریبا غیرممکن است که از طبیعت آزاد و آرام این شهر که بسیاری درگیر آن هستند، صرف نظر کنید.

کپنهاگ، دانمارک

مرکز دانمارک، یکی دیگر از گوهرهای اسکاندیناوی است که به نظر می رسد همه امکانات را هنگام سفر یک جهانگرد به این شهر، در اختیار او قرار می دهد. کشور دانمارک به لطف سیاست های سازگار با محیط زیست، آگاهی اجتماعی و استانداردهای بالای زندگی، در صدر شادترین شهرهای دنیا قرار گرفته است. اگر به جاذبه های جهانگردی علاقه دارید، در این جاده ها آدرنالین خود را بالا ببرید را بخوانید.

سخن پایانی

بیشتر اروپاییان، افرادی مهربان، مدارانماینده و مهمان نواز هستند. اما بعضی از کشورها و شهرها، راهی پیدا نموده اند که حتی مهربان تر به نظر برسند. اگر در سفر به اروپا، در پی مهمان نوازی و خونگرمی هستید، مطمئن باشید که با انتخاب یکی از مقاصد فوق، هرگز اشتباه نخواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از جهانگردی سفر به این شهر، بازگشتی نخواهد داشت را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "دوست داشتنی ترین مردم در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست داشتنی ترین مردم در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید