رمز و راز یک استایل مجذوب کننده مردانه؛ به سبک بازیگران هالیوود

به گزارش وبلاگ مرکزی، تا به حال توجه نموده اید که با پوشیدن لباس های خاص تر، بیشتر به چشم می آیید؟ شاید فکر کنید که برای خرید چنین لباس هایی باید حسابی هزینه کنید، اما باید بگویی که خوشبختانه، شما احتمالاً بعضی از برترین لباس ها را در کمد لباس خود دارید. در این مطلب از خبرنگاران مگ می خواهیم به شما لباس هایی را معرفی کنیم که شما را به راحتی مجذوب کننده تر می نماید، در مرکز توجه جمع قرار می دهد و یک استایل مردانه فراموش نشدنی را از شما به نمایش می گذارد.

رمز و راز یک استایل مجذوب کننده مردانه؛ به سبک بازیگران هالیوود

1. تی شرت فیت

یک تی شرت همراه با یک جین بپوشید تا یک استایل مردانه راحت داشته باشید. یک تی شرت خوب و مناسب بدون اینکه به بدنتان بچسبد، فیزیک بدن شما را به خوبی نمایش می دهد. هرچه تی شرت ساده تر باشد پختگی و قابل اعتماد بودن شما را بیشتر به مخاطب منتقل می نماید. ست پیشنهادی ما تی شرت سفید با یک جین خاکستری است. این ست را می توانید در روزهای خنک سال همرا با یک کت جین یا چرمی هم بپوشید.

2. هنلی

هنلی ها برای هر نوع استایل مردانه غیررسمی و رسمی بسیار مناسب هستند. هنلی ها سبک هستند، بافت نرم و معمولاً یقه گرد با چند دکمه دارند. اغلب آقایان هنلی نمی پوشند، پس پوشیدن آن می تواند باعث به چشم آمدن شما در میان افراد گردد. یک هنلی را با یک جفت پارچه ای یا جین خاکستری و یک جفت کفش رسمی بپوشید و به راحتی هر جایی که می روید شیک باشید.

پوشیدن یک جلیقه یا ژاکت روی هنلی می تواند در فصل پاییز بسیار زیبا باشد بعلاوه یک هنلی قرمز با شلوار جین، کمربند و چند جفت کفش قهوه ای بسیار شیک خواهد بود. در ماه های گرم، با یک هنلی آستین کوتاه و شلوار کوتاه یا با بالا آوردن آستین های پیراهن آستین بلند، می توانید ظاهر خود را بهتر کنید.

3. فلانل

فلانل ها یا پیراهن های چهارخانه ای پرطرفدار یکی از لباس های ضروری در کمد لباس شما برای روزهای سرد سال هستند. این پیراهن ها معمولا طرح های شلوغ و پر از رنگی دارند، اما برای اینکه شیک تر به نظر برسید می توانید به سراغ طرح های ساده تر بروید. برای یک استایل مردانه کلاسیک، یک فلانل قرمز چهارخانه روی یک تی شرت سفید ساده، همراه با جین یا شلوار خاکستری بپوشید.

یک جفت بوت یا کفش تنیس هم به این ترکیب اضافه کنید و به راحتی ظاهر خود را کامل کنید. پایین پیراهن خود را در شلوار پنهان نکنید تا زیباتر به نظر برسد. بعلاوه می توانید آستین های پیراهن را بالا بکشید تا بازوهایتان را نشان دهید و در هوای گرم خنک بمانید. اگر هوا کمی سرد است، یک کلاه نخی یا کلاه بافت سبک را برای ایجاد ظاهری مجذوب نماینده، بپوشید.

4. پیراهن مردانه

پیراهن های مردانه از آن لباس هایی است که هم می تواند رسمی باشد و هم غیررسمی؛ همه چیز بستگی به این دارد که آن را با یک شلوار پارچه ای رسمی می پوشید یا یک جین را برای استایل خود انتخاب می کنید. پیراهن هایی برای شما مناسب هستند که خیلی بزرگ نباشند. در فصل های گرم، می توانید پیراهن مردانه آستین کوتاه را همراه با شلوار کوتاه و کفش های ساده بپوشید.

در هوای کمی سردتر یا در صورت احتیاج به ظاهری رسمی تر، یک پیراهن مردانه آستین بلند با شلوار رسمی و یک کت یا ژاکت ساده را انتخاب کنید. در استایل رسمی باید پیراهن خود را داخل شلوار بگذارید و یک کمربند خوب برای یک ظاهر بهتر بپوشید.

5. سوییشرت

سوییشرت ها برای ظاهر رسمی و یا غیررسمی بسیار مناسب هستند. اگر می خواهید برای خود ظاهری بسیار راحت داشته باشید، یک سوییشرت با یقه گرد را انتخاب کنید. اگر هم می خواهید ظاهری شیک تر داشته باشید، سوییشرت با یقه هفت را بپوشید. در هر صورت، بهتر است از سوییشرت هایی با سایز مناسب بدنتان بهره ببرید چون سایزهای بزرگ عضلاتتان را پنهان می نمایند.

اگر می خواهید سوییشرتی داشته باشید که با هر استایلی قابل استفاده باشد، لباسی به رنگ های آبی تیره، خاکستری، سبز زیتونی یا سیاه را انتخاب کنید.

6. کت چرمی

یک کت ساده چرمی سیاه رنگ روی هر پوششی بسیار شیک دیده می گردد و ظاهر شما را بسیار متفاوت می نماید. برای استایل مردانه بسیار کلاسیک، یک کت چرمی سیاه را همراه با تی شرت سفید ساده و شلوار جین راسته بپوشید و یک جفت بوت سیاه رنگ هم به پا کنید. عینک آفتابی استایل شما را کامل و البته مرموز می نماید.

7. بلیزر

برای دیدار های غیررسمی یک بلیزر را با شلوار جین بپوشید. برای داشتن ظاهری بسیار تمیز، یک بلیزر تیره و ساده بپوشید چون به راحتی با هر پیراهن و شلواری ست می گردد. اگر می خواهید کمی بیشتر جسارت کنید، رنگ پررنگ یا الگوی جالبی را انتخاب کنید تا متمایز شوید. به عنوان مثال، یک بلیزر قرمز روشن با تی شرت ساده و شلوار سیاه، می تواند بسیار مجذوب نماینده و منحصر به فرد باشد. برای ایجاد یک استایل ملایم و رسمی، یک پیراهن مردانه سفید زیر بلیزرتان بپوشید، اما چند دکمه بالا را باز بگذارید.

8. شلوار جین تیره

شلوار جین تیره و براق می تواند به هر استایلی که دوست دارید هماهنگ گردد. شلوار جین آبی روشن ممکن است کمی پر جنب وجوش دیده گردد، پس برای عمیق تر نشان دادن استایل و شخصیت خود از شلوارهای با رنگ های تیره بهره ببرید. با یک تی شرت سفید ساده و شلوار جین و یک جفت کفش ورزشی می توانید ظاهری راحت و کژوال داشته باشید.

در صورتی که می خواهید ظاهر خود را کمی رسمی تر کنید، از یک پیراهن مردانه و یا هنلی بهره ببرید. مطمئن شوید که شلوار شما مناسب سایز شما است؛ اگر قد جین کوتاه تر یا بلندتر از طول پای شما باشد زیبایی کفش های شما را از بین می برد.

9. شلوار پارچه ای

اگر در پی چیزی کمی رسمی تر هستید، از شلوارهای پارچه ای بهره ببرید. شلوارهای پارچه ای برای ظاهری محافظه کارانه و رسمی و حرفه ای کاربرد دارند. اما برای ظاهری حرفه ای نیز مناسب هستند. شلوارهای پارچه ای را در مقدار مناسب و بدون احساس تنگی یا گشادی روی پاهایتان انتخاب کنید.

یک پیراهن مردانه بپوشید و آن را داخل شلوار بگذارید، یک کمربند تیره و یک جفت بوت یا کفش رسمی هم بپوشید تا استایل شما مجلسی گردد. اگر می خواهید ظاهر خود را کمی راحت تر نشان دهید، شلوارهای پارچه ای را با تی شرت یا هنلی مورد علاقه تان و یک جفت کفش ورزشی بپوشید.

مرور کلی

انتخاب لباس مناسب و متناسب با اندام ها می تواند زیبایی بدن شما را به نمایش گذاشته، در هر جمعی به مرکز توجه تبدیل کند. در این مطلب به صورت خلاصه لباس های مناسب برای داشتن استایل حرفه ای اما راحت را معرفی کردیم. اگر شما هم استایل خاصی دارید که می تواند شما را در هر جمعی برجسته کند، برای ما در قسمت کامنت ها بنویسید.

منبع: wikihow

منبع: دیجیکالا مگ

به "رمز و راز یک استایل مجذوب کننده مردانه؛ به سبک بازیگران هالیوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمز و راز یک استایل مجذوب کننده مردانه؛ به سبک بازیگران هالیوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید