رونمایی از چهار محصول جدید آلکاتل

به گزارش وبلاگ مرکزی، شرکت TCL از چهار گوشی جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرد.

رونمایی از چهار محصول جدید آلکاتل

به گزارش خبرنگار ، شرکت تی سی ال مدت زیادی است که در زمینه فراوری گوشی های هوشمند فعالیت می نماید و محصولات جالبی هم در این زمینه برای کاربرانی که می خواهند پول کمتری برای خرید گوشی صرف نمایند، عرضه نموده است. این شرکت به تازگی چهار محصول جدید خود یعنی آلکاتل 3L، 1S، 1V و 1B را به صورت رسمی معرفی نموده است. در ادامه به آنالیز معینات این محصولات جدید می پردازیم.

آلکاتل 3L از بین محصولات تازه رونمایی شده تی سی ال، در زمره گوشی های رده بالا قرار می گیرد. نقطه قوت فروش این گوشی در دوربین سه گانه آن است. لنز اصلی این دوربین سه گانه 48 مگاپیکسل قدرت دارد که با یک لنز 5 مگاپیکسلی الترا-واید با زاویه دید 115 درجه همراه شده است. لنز سوم این دوربین سه گانه هم یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو است که دیافراگم f/2.4 دارد و برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک به کار می آید.

فراتر از دوربین، آلکاتل 3L دارای یک نمایشگر 6.22 اینچی از جنس IPS و کیفیت +HD است که آلکاتل نام آن را نمایشگر وسیع گذاشته است. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 10 کار می نماید و پردازنده هشت هسته ای مدیاتک روی آن کار گذاشته شده است. در کنار این پردازنده، یک حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی هم روی گوشی کار گذاشته شده است.

باطری آلکاتل 3L دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است و جرم این دستگاه روی هم رفته، 165 گرم است. 3L در سه ماه اول سال 2020 در اروپا، آسیا، خاور میانه و آفریقا با قیمت 155 دلار عرضه خواهد شد. قرار است این گوشی با رنگ های آبی، کروم تیره و سبز عرضه گردد.

آلکاتل 1S مانند مدل بالاتر خود، دارای دوربین سه گانه در پنل پشتی خود است. لنز اصلی 3L دارای 48 مگاپیکسل قدرت بود، اما شرکت تی سی ال برای این گوشی خود از لنز 13 مگاپیکسلی استفاده نموده است و دو لنز 5 و 2 مگاپیکسلی مدل قبلی آن، سر جای خود هستند.

آلکاتل 1S دارای همان صفحه نمایش 6.22 اینچی استفاده شده در 3L و همان باطری 4000 میلی آمپر ساعتی است. پردازنده مورد استفاده در این مدل کمی پایین تر از آلکاتل 3L است. پردازنده این گوشی هوشمند مدیاتک MT6762D است. معینه دیگری که در این گوشی نسبت به 3L پایین تر است، حافظه داخلی آن است که به 32 گیگابایت کاهش یافته است.

این گوشی هوشمند قرار است در اروپا، آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا با قیمت 110 دلار و با رنگ های سبز و خاکستری عرضه گردد.

محصول بعدی معرفی شده توسط تی سی ال، آلکاتل 1V است. این گوشی هوشمند نسبت به مدل های پیشین معرفی شده، کمی ضخیم تر است در صورتی که باطری این گوشی دارای همان ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی است. آلکاتل 1V نسبت به گوشی های هم خانواده خود، یک لنز کمتر دارد و تنها با دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی ارائه شده است. پردازنده این گوشی همان پردازنده به کار رفته در 1S (مدیاتک MT6762D) است، اما حافظه رم آن 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن هم 32 گیگابایت است. در کنار این، 1V از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می نماید.

این گوشی هم در بازار های آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا با قیمت 88 دلار و در رنگ های مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

آخرین محصولی که تی سی ال معرفی نموده، آلکاتل 1B است. این تنها محصولی است که نسبت به گوشی های دیگر معرفی شده توسط این شرکت از نظر ظاهری متفاوت است و تفاوت آن معین است. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی است که رزولوشن آن 720 در 1440 است و حاشیه صفحه نمایش این گوشی، از بالا و پایین نسبت به هم خانواده های خود بیشتر است. باطری آلکاتل 1B نسبت به دیگر گوشی های این شرکت ضعیف تر است و ظرفیت آن 3000 میلی آمپر ساعت است. پردازنده این گوشی هم یک پردازنده چهار هسته ای مدل QM215 است که با حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی همراه شده است. علاوه بر این، 1B می تواند از کارت حافظه جانبی پشتیبانی کند. این پردازنده چهار هسته ای نمی تواند مشکل زیادی برای آلکاتل 1B ایجاد کند چرا که این گوشی یک گوشی اندروید Go است یعنی یک نسخه سبک اندروید 10 روی آن نصب شده است.

لازم به ذکر است، آلکاتل 1B در بازار های اروپا، آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا با قیمت 66 دلار و در رنگ های مشکی و سبز عرضه می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از چهار محصول جدید آلکاتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از چهار محصول جدید آلکاتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید