ریزش قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودرو وارداتی 100 میلیون تومان مقرون به صرفه شد ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش وبلاگ مرکزی، قیمت خودرو امروز 10 خرداد 1402 در بعضی از محصولات روند کاهشی و در بعضی دیگر نیز افزایش اندکی را تجربه کرد. روند قیمتی، فعلا ثابت و بدون تلاطم است.

ریزش قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودرو وارداتی 100 میلیون تومان مقرون به صرفه شد ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش وبلاگ مرکزی به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو 10 خرداد ماه 1402 با تغییراتی نسبت به روز گذشته همراه شد.

امروز بازار خودرو روند باثبات را شروع کرد و در بیشتر محصولات ثبات قیمتی نسبت به روزهای گذشته پایدار بود. چنانکه در بازار خودروهای داخلی، بیشترا نوسان های قیمتی اندکی به چشم می خورد که شامل افزایش و کاهش قیمت می گردد. اما در بازار خودروهای مونتاژی به غیر از چند مورد، سایر محصولات تغییرات قیمتی نداشتند.

در سایت های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این توضیح ثبت شده است:

قیمت پراید 131 با پنج میلیون تومان کاهش، به قیمت 335 میلیون رسید. اما پراید 111 درهمان قیمت 355 میلیون تومان، بدون تغییر باقی ماند.

پژو پارس LX TU5، ساخت 1401 که در دو روز گذشته 6 میلیون تومان کاهش قیمتی تجربه نموده بود، امروز 10 خردادماه نیز با 8 میلیون دیگر کاهش، به 617 میلیون تومان رسید.

پژو 207i دنده ای، ساخت 1401 که دو روز اخیر یک میلیون تومان کاهش را تجربه نموده بود، دوباره یک میلیون تومان افزایش یافته و به مبلغ 655 میلیون تومان خرید و فروش شد. بنابراین باید گفت که این خودرو فعلا در ثبات کامل قیمتی است.

پژو 206 تیپ 2 نیز که روز گذشته کاهش 13 میلیون تومانی را تجربه نموده بود، با 5 میلیون تومان افزایش به مبلغ 525 میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای خارجی و مونتاژی

امروز در بازار خودروهای خارجی و مونتاژی نیز نوسان عجیب و غریبی شاهد نبودیم.

بیشترین نوسان قیمتی در بازار خودروهای مونتاژی، شاید مربوط به اس دبلیوام G01 با سال ساخت 1400 باشد. این خودرو پس از چند روز مقاومت در کانال دو میلیارد، با 100 میلیون تومان کاهش، با مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون تومان خرید و فروش شد.

ام وی ام X22 PRO که در روزهای اخیر کاهش 80 میلیون تومانی را تجربه نموده بود، امروز با 10 میلیون دیگر کاهش، به زیر یک میلیارد رسید و با 990 میلیون تومان معامله شد.

جک J4 و جک S5 جزو محصولات مونتاژی محسوب می شوند که در روز گذشته با کاهش قیمت خوبی روبرو شده بودند، امروز بدون تغییر در همان نرخ های 860 و یک میلیارد و 560 میلیون تومان ثابت ماندند.

ریسپکت پرایم بهمن موتور که دو روز اخیر حدود 100 میلیون کاهش قیمتی تجربه نموده بود، امروز بدون تغییر در همان کانال یک میلیارد و 370 میلیون تومان ثابت ماند.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

به علت اینکه روزهای آینده بیشتر بازار تعطیل خواهد بود، انتظار نمی رود که تغییرات قیمتی در این دو روز اتفاق بی افتد. اما به طور کلی، روند بازار در کوتاه مدت، با شیب اندکی نزولی است. بنابراین قیمت خودرو فعلا در رکود کامل به سر می برد و معلوم نیست این ثبات تا چه موقعی ادامه دار خواهد بود. آیا زمان ثبات کامل در بازار خودرو فرا رسیده است؟ یا در بلندمدت و میان مدت، دوباره شاهد افزایش قیمت خودرو خواهیم بود؟

طبق شرایط مالی موجود و استناد بر اینکه پارامترهای مالی ذره ای تغییر نداشته اند، انتظار رکود بلندمدت در بازار خودرو اشتباه است. از طرفی با آزادسازی مبالغ بلوکه شده در حساب های وکالتی، احتمال بازگشت این پول ها به بازار خودرو، و ایجاد التهاب وجود دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ریزش قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودرو وارداتی 100 میلیون تومان مقرون به صرفه شد ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودرو وارداتی 100 میلیون تومان مقرون به صرفه شد ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید