سامسونگ از سیستم عامل One UI 5 Watch رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ مرکزی، سامسونگ به تازگی از جدیدترین نسخه از سیستم عامل ساعت های هوشمند خود تحت عنوان One UI 5 Watch رونمایی کرد.

سامسونگ از سیستم عامل One UI 5 Watch رونمایی کرد

سیستم عامل One UI 5 Watch در مقایسه با نسل قبل سه پیشرفت مهم و اساسی داشته است؛ پایش خواب، پایش فعالیت های ورزشی و امنیت کاربران. این قابلیت ها در سیستم عامل قبلی ساعت های سامسونگ هم وجود داشته ولی این بار به مراتب حرفه ای تر از قبل شده است.

در رابطه با قابلیت پایش خواب باید بگوییم اکنون رابط Sleep Insights به ساعت های هوشمند سامسونگ اضافه شده که یک نمره را به صورت شبانه برای خواب شما در نظر می گیرد که بر اساس معیارهایی نظیر سطح اکسیژن خون، ساعت هایی که طی آن خر و پف نموده اید و فازهای مختلف خواب هستند. علاوه بر این ها یک قابلیت تحت عنوان Sleep Coaching (مربی خواب) هم به صورت مستقیم روی خود ساعت های هوشمند اضافه شده که به کاربران یاری می نماید خواب سالم تری داشته باشند. علاوه بر این ها، One UI 5 Watch با دستگاه های سازگار با SmartThings هم به شکل فوق العاده ای هماهنگ خواهد بود تا بدین ترتیب وقتی شما خواب هستید، دستگاه های متصل خاموش شوند.

آپدیت تازه علاوه بر این ها قابلیت پایش فعالیت های تناسب اندام را هم اضافه نموده که از جمله این موارد می توان به یک بخش شخصی سازی شده مربوط به ضربان قلب برای دوندگی، تحلیل لحظه ای دویدن و برنامه تمرینی شخصی سازی شده اشاره نمود. این سیستم عامل بعلاوه 5 شدت تمرین مختلف از جمله گرم کردن، چربی سوزی، کاردیو (هوازی)، تمرین سخت و بسیار سخت را هم اکنون اضافه نموده تا کاربران بتوانند با شناخت بهتری از نوع فعالیتی که انجام می دهند، شرایط سلامتی خود را پایش نمایند. علاوه بر این، کاربران گلکسی واچ 5 پرو قادر خواهند بود با یک جست و جوی ساده، به فایل های GPX به وسیله اپلیکیشن سامسونگ Health دسترسی داشته و از تنظیمات کامل بخش Route Workout برای دویدن و پیاده روی استفاده نمایند.

One UI 5 Watch بعلاوه با آپدیت قابلیت SOS یا همان پیغام اضطراری، اکنون آن را کارآمدتر از قبل نموده به گونه ای که به صورت مستقیم امکان برقراری ارتباط با مراکز درمانی و ارسال اطلاعات کاربران از جمله موقعیت مکانی و اطلاعات درمانی وجود دارد. قابلیت تشخیص افتادن هم به صورت پیش فرض برای افرادی با سن 55 سال به بالا فعال است.

سامسونگ One UI 5 Watch بتا را اواخر این ماه برای کاربران گلکسی واچ 4، واچ 4 کلاسیک، واچ 5 و 5 پرو در کشورهای آمریکا و کره جنوبی در دسترس قرار می دهد. اما سری گلکسی واچ 6 به صورت پیش فرض از این سیستم عامل بهره خواهند برد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ از سیستم عامل One UI 5 Watch رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از سیستم عامل One UI 5 Watch رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید