معرفی فصل دوم سریال Alice in Borderland

به گزارش وبلاگ مرکزی، سریال آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland) بر اساس مانگای محبوبی به همین نام ساخته شده و توانست در فصل اول توجه بیننده های زیادی را در سرویس آنلاین نتفلیکس به خودش جلب کند. حالا فصل دوم آن قرار است به زودی پخش شود که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. همراه با ما باشید.

معرفی فصل دوم سریال Alice in Borderland

اولین فصل این سریال ژاپنی در اواخر سال 2020 میلادی پخش شده بود که در آن، شهر موازی و متروکه توکیو به تصویر کشیده شده بود. در این شهر، چندین غریبه درون مجموعه بازی های مرگبار با یکدیگر رقابت می کنند تا بتوانند در نهایت به زندگی قبلی خودشان باز گردند. این سریال سرشار از پیچش داستانی، خیانت و احساسات است و به سرعت توانست در جمع محبوب ترین سریال های سرویس آنلاین نتفلیکس قرار بگیرد.

داستان فصل اول سریال Alice in Borderland

فصل اول سریال آلیس در سرزمین مرزی داستان فردی به نام آریسو را روایت می کند که وسواس زیادی به بازی دارد و به طور غیرمنتظره ای وارد مسابقه ای مرگبار در شهر متروکه توکیو می شود. او به همراه دو دوست خودش با چالش های مختلفی روبه رو می شوند که از طریق نیروهای نامرئی ای هدایت می شوند.

در میان راه نیز او با زن جوانی به نام اوساگی آشنا می شود و پس از کشته شدن دوستانش در یکی از بازی ها، حالا او به همراه اوساگی سعی دارد تا رمز و راز این مکان عجیب و غریب را پیدا کنند و با جمع آوری همه کارت ها بتوانند از این جهان خارج شوند. آن ها در ادامه به یک هتل بسیار بزرگ می رسند که پر از بازیکنان دیگر است.

با این حال، مرحله جدیدی از مسابقات شروع می شود و بسیاری از بازیکنان کشته می شوند اما آریسو و اوساگی زنده می مانند و با زنی به نام میرا روبه رو می شوند. این زن به آن ها می گوید که بازی ها تازه شروع شده و آن ها وارد مراحل سخت تر شده اند.

داستان فصل دوم سریال Alice in Borderland

در خاتمه فصل اول سریال آلیس در سرزمین مرزی، مقایس این جهان به طور قابل توجهی توسعه پیدا کرد و می توان گفت که در ادامه داستان هر اتفاقی ممکن است. با این حال، در فصل دوم سریال، آریسو و اوساگی همچنان در پی پیدا کردن کارت های بیشتر خواهند بود و احتمالا در این مسیر خود نیز با میرا کانو روبه رو خواهند شد.

بازیگران فصل دوم سریال Alice in Borderland

کنتو یامازاکی (Kento Yamazaki) و تائو سوچیا (Tao Tsuchiya) که در فصل اول سریال آلیس در سرزمین مرزی به ترتیب نقش آریسو و اوساگی را بازی کرده اند، حضورشان در فصل دوم سریال تایید شده است. علاوه بر آن ها نیز چندین شخصیت دیگر از فصل اول در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت که از جمله آن ها می توان به کونیا با بازی آیا آساشینا (Aya Asahina)، ریزونا با بازی آیاکا میوشی (Ayaka Miyoshi)، شونتارو با بازی نیجیرو موراکامی (Nijirô Murakami) و همچنین شخصیت میرا کانو با بازی ریسا ناکا اشاره کرد.

فصل دوم سریال Alice in Borderland چند قسمت دارد؟

همانطور که فصل اول سریال آلیس در سرزمین مرزی هشت قسمت داشت، انتظار می رود که فصل دوم سریال نیز همین تعداد قسمت داشته باشد. در فصل اول تنها 31 فصل مانگا اقتباس شده بود و حالا 33 فصل دیگر به جای مانده که بعید است همه آن ها در فصل دوم به تصویر کشیده شوند، پس انتظار می رود که سرویس آنلاین نتفلیکس این اثر را برای فصل های بعدی نیز تمدید کند.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Alice in Borderland

خاتمه پس از مدت ها انتظار برای فصل دوم سریال آلیس در سرزمین به سر رسیده و کل فصل دوم سریال قرار است در تاریخ 22 دسامبر سال 2022 میلادی (پنجشنبه 1 دی 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی فصل دوم سریال Alice in Borderland" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فصل دوم سریال Alice in Borderland"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید