سریال و پخش خانگی

ماجرای ترسناک زامبی شدن میگو ها

نوع خاصی از انگل ها قادرند که نوع خاصی از میگو های کوچک را به زامبی بدل نمایند. محققان امیدوارند مطالعه این ارتباط، به مبارزه با پاتوژن هایی که بر انسان ها اثر می گذارند، یاری کند.

7 شهریور 1402

چگونه آیفون ریفربیش شده (Refurbished) را تشخیص دهیم؟

بسیاری از کاربران با مفهوم آیفون ریفربیش شده (Refurbished) که از آن ها تحت عنوان آیفون های رفرش یا ریپک شده هم یاد می گردد، آشنایی دارند. اما برای افرادی که با این مدل آیفون ها آشنایی ندارند، در ادامه به این مفهوم می پردازیم و سپس نحوه تشخیص مدل های آیفون ریفربیش...

31 مرداد 1402

کن با یک انیمیشن به خاتمه می رسد

انیمیشن نو پیکسار با عنوان بنیادین در شب پایانی جشنواره فیلم کن (بیست و هفتم مه) به نمایش گذاشته خواهد شد.

31 فروردین 1402

دوستداران سعدی آرامگاه استاد سخن را گلباران کردند

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، دوستداران سعدی آرامگاه استاد سخن را گلباران کردند.

31 فروردین 1402

10حقیقت خواندنی درباره شخصیت های مشهور دیزنی

ما بار ها و بار ها به تماشای انیمیشن های مورد علاقه مان نشسته ایم و به همین دلیل تصور می کنیم جزء به جزء آن را از بر هستیم. با این حال، باز هم حقایق جالب زیادی در پس شخصیت های این انیمیشن ها وجود دارد که از آن ها باخبریم.

12 فروردین 1402

تفاوت کلاس های پروازی مختلف بلیط هواپیما، آشنایی با سطح و امکانات خدمات پروازی

یکی از موارد اصلی که باید در خصوص خرید بلیط سفر هوایی بدانید تفاوت کلاس های پروازی مختلف بلیط هواپیما است. کلاس پروازی سطح پرواز شما را مشخص می نماید و متناسب با کلاس پروازی شما خدمات سفر هوایی را دریافت می کنید. در کل سه دسته کلاس پروازی به نام اکونومی،...

23 دی 1401

معرفی فصل دوم سریال Alice in Borderland

سریال آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland) بر اساس مانگای محبوبی به همین نام ساخته شده و توانست در فصل اول توجه بیننده های زیادی را در سرویس آنلاین نتفلیکس به خودش جلب کند. حالا فصل دوم آن قرار است به زودی پخش شود که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. همراه با...

9 دی 1401

بچه ها با مفاهیم موزه و میراث فرهنگی در کاخ نیاوران آشنا می شوند

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، بچه ها با مفاهیم موزه و میراث فرهنگی در کاخ نیاوران آشنا می شوند.

17 مهر 1401

7 فداکاری بزرگ ابرقهرمان های دنیای سینمایی مارول

همیشه خطرات زیادی ابرقهرمانان فیلم های مارول را تهدید می نماید. برخی مواقع این ابرقهرمانان نه تنها معروفیت خود بلکه حتی جان خود و عزیزانشان را قربانی نموده اند. بسیاری از قهرمانان دنیای سینمایی مارول (MCU) بهای سنگینی برای تصمیمات شان پرداخت نموده اند.

22 شهریور 1401

ماجرای تذکر صداوسیما به خاتون چه بود؟

بازنشر یک گفتگوی قدیمی درباره سریال خاتون، برای یکی از پلتفرم ها دردسرساز شده و در پی این اتفاق روابط عمومی نماوا توضیحاتی را ارائه داد.

10 مرداد 1401

عیادت جمشید هاشم پور از طوفان

رضا صفایی پور که مدتی قبل در بیمارستان بستری بود پس از ملاقات با دوست قدیمی اش جمشید هاشم پور گفت: امیدوارم فرصتی برای یک کار مشترک پس از سال ها فراهم گردد.

21 تیر 1401

پیشنهاد تماشای سریال تازه و دیدنی تکه های او Pieces of Her

علیرغم اینکه الان در زمان بابرکت پخش فصل تازه سریال پیکی بلایندرز هستیم، اما اگر می خواهید یک سریال کاملا تازه و باکیفیت دیدن کنید، امشب پیشنهاد خوبی برایتان دارم: سریال تکه های او یا Pieces of Her.

22 اردیبهشت 1401

برترین جاهای دیدنی اوساکا؛ شهر آشپزی ملل در ژاپن

برای یک تجربه فراموش نشدنی به اوساکا ژاپن بروید و از جاذبه های تماشای آن نظیر پارک موضوعی یونیورسال استودیوز، پارک گوزن ها و منطقه دوتونبوری تماشا کنید.

7 اردیبهشت 1401

محلی ها شنیدنی شد

تهران (پانا) - آلبوم محلی ها آوای ایران اثری بر اساس کوارتت سازهای ایرانی با هنرمندی شریف لطفی آهنگساز پیشکسوت کشورمان و انجمن فیلارمونیک ایران در دسترس مخاطبان نهاده شد.

25 بهمن 1400

رابرت رودریگز آلیتا: فرشته جنگ 2 را خواهد ساخت

رابرت رودریگز پس از خاتمه کار بر روی کتاب بوبا فت، آماده کارگردانی دنباله ای برای آلیتا: فرشته جنگ است. این فیلم که بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شد، پروژه ای بود که جیمز کامرون از سال 2000 با شور و شوق در پی آن بود و قصد داشت تا فیلمی بر اساس آن بسازد....

11 بهمن 1400

اصغر فرهادی برترین کارگردان جوایز آسیاپاسیفیک شد

خبرگزاری خبرنگاران- اصغر فرهادی برای فیلم قهرمان پیروز به کسب جایزه برترین کارگردانی از جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در سال 2021 شد.

1 بهمن 1400

واکنشِ مهران غفوریان به شایعه درباره سکته اش

مهران غفوریان که 12 روز پیش سکته کرد و پس از بستری شدن در بیمارستان، عمل قلب باز انجام داد و اینک در خانه، دوران نقاهت را سپری می نماید، در پیامی تصویری در اینستاگرامش، یک شایعه را تکذیب کرد.

11 آذر 1400

زمان برگزاری بیست ویکمین جشن حافظ اعلام شد

خبرگزاری خبرنگاران-مدیر مسئول مجله دنیای تصویر و دبیر جشن حافظ از برگزاری بیست و یکمین دوره جشن حافظ خبر داد.

1 آذر 1400

هشدار عسگرپور درباره تصویب قوانین خاص برای سینما و فضای مجازی

محمدمهدی عسگرپور - انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدویی آنلاین- اطلاع داد: نمایندگان مجلس در حال تدوین قانونی درباره مدیریت صوت و تصویر فراگیر هستند که فکر می کنم شامل کل سینما و حتی فضای مجازی خواهد شد و ممکن است به زودی با قانونی روبرو شویم که نشود در برابر...

10 آبان 1400

همبازی شدن بیژن بنفشه خواه با میرطاهر مظلومی در سریالی تازه

فارس/ تهیه کننده سریال خودخواسته گفت: میرطاهر مظلومی و بیژن بنفشه خواه به گروه بازیگران سریال خودخواسته به کارگردانی علیرضا بذرافشان پیوستند.

19 مهر 1400
تعداد: (25)