پیشنهاد تماشای سریال تازه و دیدنی تکه های او Pieces of Her

به گزارش وبلاگ مرکزی، علیرغم اینکه الان در زمان بابرکت پخش فصل تازه سریال پیکی بلایندرز هستیم، اما اگر می خواهید یک سریال کاملا تازه و باکیفیت دیدن کنید، امشب پیشنهاد خوبی برایتان دارم: سریال تکه های او یا Pieces of Her.

پیشنهاد تماشای سریال تازه و دیدنی تکه های او Pieces of Her

این سریال از نت فلیکس پخش می گردد و پخش آن از 4 مارس آغاز شده است.

به صورت پیش فرض همه تصور می نمایند همه چیز را در خصوص پدر یا مادرشان می دانند اما تصور کنید که مادر کاملا عادی یک دختر که کار روتین و معقول گفتاردرمانی دارد، برای خودش یک پا جان ویک یا جیسون بورن یا جک ریچر باشد!

سریال تکه های او بر اساس کتابی از کارین اسلاتر که در سال 2018 منتشر شده، ساخته شده است. در کمال تعجب این کلا اقتباس تلویزیونی از کارهای این نویسنده محبوب است.

من جستجوی مختصری کردم و متوجه شدم هیچ کدام از 21 رمان او به فارسی منتشر نشده یا دست کم ترجمه های اجرا شده از آثار او مشهور نشده اند.

داستان این سریال از دختری 30 ساله به نام اندی آغاز می گردد که در خصوص فوریت های پلیسی یک تلفنچی ساده است. نقش او را بلا هیث کات بازی می نماید. او برای صرف غذا با مادرش به نام لورا با بازی تونی کولت به رستورانی می فرایند. اما در این رستوران حادثه ای باورنکردنی رخ می دهد و مادرش ظاهرا ناخواسته وارد ماجرایی می گردد که زندگی اندی را دستخوش دگرونی می نماید.

پس از این اندی در به در می گردد و کوشش می نماید که با کنار هم نهادن تکه هایی از واقعیت گذشته مادرش، هویت واقعی او را کشف کند.

این سریال 8 قسمتی است. نمره imdb آن 7.4 است که در حد نمره مینی سریال های جالب توجه است. داستان سریال سرراست روایت می گردد و بازی هایش قابل قبول هستند.

کلا سریال Pieces of Her در حد یک سریال سرگرم نماینده می توانم به شما توصیه کنم. سریال درجه یکی نیست. اما در حد سریال میانه خوب قابل اعتنا است.

منبع: یک پزشک

به "پیشنهاد تماشای سریال تازه و دیدنی تکه های او Pieces of Her" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد تماشای سریال تازه و دیدنی تکه های او Pieces of Her"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید