معرفی مراکز خرید و بازارهای شهر باتومی

به گزارش وبلاگ مرکزی، شهر باتومی، دومین شهر بزرگ کشور گرجستان به شمار می آید و گردشگران و گردشگر های بسیاری از ایران و سایر نقاط دنیا، همه ساله این شهر را مقصد سفرهای تفریحی و گشت و گذار خود قرار می دهند. شهر باتومی دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری است که در سال های اخیر نیز به علت افزایش علاقه گردشگران به این شهر، امکانات رفاهی و با کیفیت بسیاری در آن ساخته شده است. مراکز خرید باتومی یکی از جاذبه های این شهر به شمار می آیند، چرا که اغلب آن ها در ساختمان هایی با برترین دیزاین و معماری قرار گرفته اند و با مراجعه به این مراکز می توانید انواع و اقسام لوازم مورد احتیاج خود را تهیه نمایید.

معرفی مراکز خرید و بازارهای شهر باتومی

اگر علاقه مند به بازدید از باتومی گرجستان هستید، نباید از مراکز خرید این شهر غافل شوید، چرا که مراکز خرید باتومی از انواع مراکز خریدی هستند که برای ایرانی ها بسیار ارزان می باشند و می توانید لوازم متنوعی اعم از پوشاک و وسایل ضروری را از آن ها تهیه کنید. البته به غیر از مراکز خرید لوکس در این شهر، بازارها و مغازه های متنوعی نیز در سطح شهر باتومی وجود دارد که در این راهنما قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم. بنابراین، در ادامه همراه وبلاگ مرکزی باشید تا با مراکز خرید شهر باتومی بیشتر آشنا شویم.

معرفی مراکز خرید باتومی گرجستان

در کنار مراکز تماشای، تاریخی و طبیعی شهر باتومی، با سفر به این شهر می توانید از مراکز خرید باتومی که تماشای و لوکس هستند نیز بازدید کنید و از این مراکز سوغاتی های خاطره انگیزی را تهیه نمایید. گشت و گذار در مراکز خرید شهر باتومی یکی از تفریحات مورد علاقه بازدیدنمایندگان و گردشگران این شهر به شمار می آید و از همین رو بهتر است قبل از سفر به این شهر با بعضی از برترین مراکز و فروشگاه های خرید باتومی آشنا باشید. آژانس وبلاگ مرکزی ، برای علاقه مندان سفر به شهر باتومی، راهنمای زیر را جمع آوری نموده است تا بتوانید با استفاده از این فهرست، از برترین مراکز خرید شهر باتومی تماشا کنید و اقلام مورد احتیاج خود را خریداری نمایید.

باتومی مال

مرکز خرید باتومی مال را می توان برترین و بزرگ ترین مرکز خرید شهر باتومی به شمار آورد که دارای فروشگاه ها و مغازه های بسیار متعددی می باشد. این مرکز خرید مجلل در کنار ساحل شهر باتومی واقع شده است که باعث شده تا بسیاری از بازدید نمایندگان آن قادر باشند پس از خرید و گشت و گذار در آن، به ساحل پر جنب و جوش باتومی نیز سر بزنند. دسترسی به مرکز خرید باتومی نیز بسیار ساده بوده و می توانید به راحتی با استفاده از مترو به این مرکز برسید.

بعلاوه در اطراف این مرکز امکانات رفاهی بسیاری تعبیه شده است، به طور نمونه رستوران ها و کافه های محبوبی از جمله رستوران مک دونالد در کنار این مرکز واقع شده است و بازدید نمایندگان می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در طبقه اول مجموعه باتومی مال، سوپر مارکت بزرگی وجود دارد که تقریباً هر چیزی را می توانید در آن پیدا کنید. قیمت کلی وسایل و مایحتاجی که در این مغازه ها به فروش می رسند، ارزان و قابل قبول می باشد.

در مجتمع تجاری باتومی مال، می توانید از انواع و اقسام مغازه ها اعم از لباس فروشی، کیف فروشی، مغازه های لباس کودک، پوشاک ورزشی، عطر و اکسسوری خرید نمایید و اگر هم علاقه مند به خرید از برندهای مطرح جهان هستید، این فرصت را دارید تا انواع برندها را در این مرکز خرید پیدا نموده و محصولات آن ها را خریداری نمایید؛ با این حال، همه رنج قیمتی در این مجموعه پیدا می گردد که همین موضوع آن را به یکی از برترین مراکز خرید باتومی تبدیل نموده است.

در طبقه بالایی مجموعه باتومی مال، یک استادیوم مجهز و پیشرفته واقع شده است که می توانید از آن بهره ببرید. بعلاوه برای صرف غذا، قادر هستید به رستوران ها و کافی شاپ های موجود در این مرکز خرید مراجعه نمایید. خانه کودک باتومی مال، یک فضای بچگانه و پر از هیجان است که برای بازی بچه ها در نظر گرفته شده است و بچه ها می توانند از بخش های تفریحی متنوع مانند باغ وحش و زمین بازی نیز لذت ببرند. وای فای رایگان نیز یکی از مجذوب نمایندهیت های مرکز خرید باتومی به شمار می رود که برای همه مراجعه نمایندگان در دسترس می باشد.

مجتمع مجلل مترو سیتی

یکی از لوکس ترین مراکز خرید باتومی مجتمع مجلل مترو سیتی می باشد که در واقع به نوعی یک مجتمع تجاری و تفریحی است. این مجتمع در یک محوطه وسیع واقع شده که در آن می توانید به انواع رستوران ها، کافی شاپ و مراکز تفریحی متنوع دسترسی پیدا کنید و علاوه بر این ها از مغازه های لوکس و برند موجود در این مجموعه بازدید و خرید نمایید. از امکانات رفاهی و تفریحی موجود در این محوطه می توان به سالن ورزشی، سالن همایش و خانه کودک موجود در آن اشاره کرد.

یکی از مهم ترین مجذوب نمایندهیت های مجتمع مجلل مترو سیتی وجود یک هتل 5 ستاره در طبقه اول این مجموعه می باشد که از امکانات سطح بالایی برخوردار است. در فروشگاه های موجود در این مجتمع می توانید هر وسیله ای که به آن احتیاج دارید را پیدا کنید، لوازم خانگی، پوشاک، لباس بچه گانه، خوراکی، لوازم الکترونیکی و .. از جمله کالاهایی هستند که در این مجتمع به فروش می رسند. در طبقه بالای ساختمان متروسیتی، سالن های ورزشی بسیاری قرار گرفته است که بازدید نمایندگان می توانند از امکانات و تجهیزات آن ها استفاده نمایند.

از دیگر مجذوب نمایندهیت های مجموعه مترو سیتی، تراس بزرگ و لوکس این ساختمان است که منظره خیره نماینده ای را از ساحل و دریای باتومی به نمایش می گذارد. پارکینگ بزرگ و ایمن ساختمان در دسترس همه بازدید نمایندگان قرار گرفته است و این مجتمع مجلل تنها 500 متر با مرکز شهر باتومی و 2 کیلومتر با فرودگاه بین المللی شهر باتومی فاصله دارد.

مرکز خرید باتومی پلازا

مجموعه چند منظوره باتومی پلازا یکی دیگر از مراکز خرید باتومی است که با سفر به این شهر نباید بازدید از آن را از دست دهید. مجتمع باتومی پلازا یک ساختمان بزرگ و مجلل چند طبقه است که البته همه طبقات آن کاربری فروشگاهی نداشته و بعضی از طبقات به عنوان واحدهای اداری مورد استفاده قرار می گیرند. بعلاوه در این مجموعه رستوران ها و کافی شاپ های متعددی وجود دارد و برای بچه ها نیز فضای بازی در نظر گرفته شده است. در بالاترین طبقه مجتمع مجلل باتومی پلازا یک استخر بزرگ و مجهز ساخته شده است که همه بازدیدنمایندگان می توانند از امکانات موجود در آن بهره مند شوند. این استخر دارای یک سقف شیشه ای متحرک با طراحی خاص و منحصر به فرد است که تجربه ای مجذوب نماینده را برای هر فرد به ارمغان می آورد. در روزهای سرد سال، این سقف شیشه ای کشیده می گردد و به راحتی افراد می توانند در همه فصول از استخر باتومی پلازا استفاده نمایند.

مرکز خرید فرودگاه بین المللی باتومی

قطعاً اغلب مسافرانی که به شهر باتومی می فرایند مرکز خرید فرودگاه بین المللی باتومی را دیده اند، اما پیشنهاد می کنیم در سفر بعدی خود به باتومی کمی با دقت تر از مرکز خرید فرودگاه بین المللی باتومی بازدید کنید، چرا که قطعاً اقلام و وسایل خوب و با کیفیتی را در این مرکز پیدا خواهید کرد. طبق گفته بازدید نمایندگان، به علت معافیت مالیاتی، معمولاً اجناسی که در فرودگاه بین المللی باتومی به فروش می رسند از قیمت مناسبی برخوردار هستند و از همین رو می توان گفت که این مرکز خرید از ارزان ترین مراکز خرید باتومی به شمار می آید. بعلاوه، فروشگاه های موجود در فرودگاه معمولاً به صورت 24 ساعته در شبانه روز باز هستند و بنابراین برای تهیه اقلام مورد احتیاج خود محدودیت زمانی نخواهید داشت.

فروشگاه لباس آنوکی

معمولاً افرادی که علاقه مند به خرید پوشاک برند و طراحی های دیزاینرهای مطرح در سطح جهان هستند، فروشگاه لباس آنوکی را مقصدی برای تهیه اجناس منحصر به فرد و خاص خود قرار می دهند. با این حال، بومیان باتومی بیشتر از گردشگران از این مرکز خرید، لباس و پوشاک تهیه می نمایند ،چرا که به طور کلی قیمت اجناس برند و مارک بیشتر از سایر اجناس می باشد. خوب است بدانید که برند آنوکی متعلق به طراح جوان گرجی به نام آنوکی آشیدزه است که در میلان ایتالیا تحصیل نموده است.

مرکز خرید عتیقه در باتومی

خیابان مپه پارناواز شهر باتومی یکی از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می آید که پر از دست فروشانی است که در حال فروش انواع و اقسام کالاها و اجناس قدیمی و به نوعی عتیقه هستند. بنابراین اگر علاقه مند به وسایل قدیمی هستید، پیشنهاد می کنیم بازدید از این مرکز را از دست ندهید و حتماً از آن سوغاتی های به یاد ماندنی و خاص تهیه نمایید. این بازار از تنوع کالای بسیار زیادی برخوردار است و می توانید انواع ظرف و ظروف، زیور آلات، انواع مدل های سکه، مجسمه ها و لیوان های عتیقه را با قیمت مناسب از آن تهیه نمایید.

سؤالات متداول

  • برترین مراکز خرید باتومی کجا هستند؟

بعضی از برترین مراکز خرید باتومی عبارت اند از :

  • باتومی مال
  • مجتمع مجلل مترو سیتی
  • مرکز خرید باتومی پلازا
  • مرکز خرید فرودگاه بین المللی باتومی
  • فروشگاه لباس آنوکی
  • مرکز خرید عتیقه در باتومی
  • در مراکز خرید باتومی چه اقلامی را می توان خریداری کرد؟

مراکز خرید باتومی معمولاً دارای وسعت بسیاری هستند و به نوعی مراکز تفریحی و خرید به شمار می آیند که می توانید در آن ها همه اقلام مورد احتیاج خود را خریداری نمایید.

  • آیا در فرودگاه بین المللی باتومی مرکز خرید وجود دارد؟

بله، شما می توانید به صورت 24 ساعته از مرکز خرید مجهز موجود در فرودگاه بین المللی باتومی خرید نمایید.

نتیجه گیری

باتومی یکی از شهرهای محبوب برای بازدید و خرید به شمار می آید؛ با استفاده از هدایت که در اینجا آوردیم می توانید با سفر به این مکان تماشای از مراکز خرید لوکس و مجلل آن نیز بازدید و خرید نمایید. بعلاوه در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاع در خصوص مراکز خرید سایر شهرهای جهان هستید؛ این فرصت را دارید تا به راهنمای مورد نظر خود در سایت وبلاگ مرکزی دسترسی پیدا کنید.

منبع: الی گشت

به "معرفی مراکز خرید و بازارهای شهر باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مراکز خرید و بازارهای شهر باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید