مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح ویژه اپل برای دانش آموزان تا افشای جزئیات به روزرسانی نقشه گوگل

به گزارش وبلاگ مرکزی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح ویژه اپل برای دانش آموزان تا افشای جزئیات به روزرسانی نقشه گوگل

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

لنزهای چند منظوره موسوم به Olloclip جزو ایده های خلاقانه ویژه افرادی است که به عکاسی و فیلمبرداری علاقه بسیاری دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران بریتانیایی پیروز شدند با استفاده از هوش مصنوعی اختلال های رفتاری بچه ها در محیط مدرسه را شناسایی نمایند. این نخستین باری است که از هوش مصنوعی برای مبارزه با مسائل رفتاری شایع بچه ها استفاده می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی هوندا از تازهترین طرح مفهومی خودرو هوشمند خود رونمایی کرد. این طرح بر یکپارچه سازی سیستم های هوشمند تاکید دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک که از دیروز به دلیل حواشی عزل از ریاست هیئت مدیره تسلا به تیر خبرها تبدیل شده است، این بار با 2 نامه داخلی که به کارکنان شرکت خود ارسال نموده مورد توجه رسانه ها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مخترع وب که همه ما را به این دنیای جادویی دعوت نموده است، تصمیم دارد یک فضای ایمن برای کاربران وب در سراسر دنیا خلق کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نقشه گوگل به روزرسانی خواهد شد و در این به روزرسانی شاهد تغییرات گسترده ای خواهیم بود. برای مثال اطلاعات مفصلی در مورد رفت و آمدهای کاربران به آن اضافه می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل یک طرح تازه را برای افزایش خلاقیت دانش آموزان وارد مدارس می نماید. این طرح بر پایه استفاده از محصولات شرکت اپل و به ویژه آی پادها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح ویژه اپل برای دانش آموزان تا افشای جزئیات به روزرسانی نقشه گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح ویژه اپل برای دانش آموزان تا افشای جزئیات به روزرسانی نقشه گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید