نشست کمیسیون مشترک برجام در وین شروع شد

به گزارش وبلاگ مرکزی، هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیات های نمایندگی ایران و کشورهای 1+4 در گراندهتل شهر وین از ساعت 2 و نیم بعد از ظهر به وقت محلی وین از سر گرفته شد.

نشست کمیسیون مشترک برجام در وین شروع شد

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، حاضران در جلسه علاوه بر هیات ایرانی به ریاست سیدعباس عراقچی، انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان ایران، چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آلمان در آن حاضر هستند.

عراقچی پیش از این نشست با انریکه مورا هماهنگ نماینده اتحادیه اروپا و رئیس کمیسیون مشترک ملاقات کرد و آخرین ترتیبات اجرایی مربوط به برگزاری کمیسیون را مرور کرد.

رئیس هیات ایران در نشست کمیسیون برجام و مذاکرات در وین شب گذشته با رئیس هیأت چین و امروز با رئیس هیات روسیه ملاقات و گفت و گو کرد.

وزارت امور خارجه ساعتی قبل دستور هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام را برطرف تحریم ها و مسائل هسته ای بیان کرد و یادآورشد: در حاشیه نشست کمیسیون، به روال معمول، جلسات دو جانبه با روسای سایر هیات های1+4 برگزار می گردد.

در این نشست نمایندگانی از سایر دستگاه ها از جمله بانک مرکزی، وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امورخارجه و ریاست هیات کشورمان را همراهی می نمایند.

منبع: فرارو

به "نشست کمیسیون مشترک برجام در وین شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست کمیسیون مشترک برجام در وین شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید