اخبار اقتصادی

کدام شهرها بیشترین افزایش نرخ هتل را ثبت کردند؟

بر اساس نتایج گزارش منتشرشده تازه، انتظار می رود نرخ اتاق های هتل در شهرهای بزرگ از بوستون تا بمبئی دو رقمی شود حتی پس از پیش بینی ها مبنی بر اینکه قیمت ها بالاخره به سقف می رسند.

18 مهر 1402

چشمه های آبگرم سمنان و مسائل اعتباری برای تامین زیرساخت

ایرنا/ این خبر پیرامون چشمه های آبگرم سمنان و مسائل اعتباری برای تامین زیرساخت برای شما نگارش شده است.

13 مهر 1402

مهد سالمندی احتیاج این روزهای مرکز ، این منطقه تهران مهد سالمندان دارد

زنگ هشدار سالمندی مدت هاست به صدا درآمده در تهران و شهرهای بزرگ. تغییر سبک زندگی از خانواده های گسترده و بزرگ در یک محله به خانوارهای هسته ای در آپارتمان های کوچک و پراکنده باعث شده که روزبه روز بر جمعیت سالمندان تنها افزوده گردد.

29 شهریور 1402

3 کتابخانه عمومی زنجان در حال باز طراحی است

محمدرضاخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 100 باب کتابخانه عمومی در استان زنجان فعال است که از ظرفیت بالایی برای اجرای برنامه های فرهنگی برخوردارند.

24 شهریور 1402

راه باستانی تنگه گاوشمار، یادگار قدیمی ایرانیان در حوزه راهداری

راه باستانی تنگه گاوشمار در شهرستان دلفان، روستای میریگ جنوبی، محله تنگ گاشمار واقع شده است. این اثر در تاریخ 23 شهریور 1382 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

20 شهریور 1402

رئیسی در گفت وگو با پاشینیان: هرگونه تغییر ژئوپلتیک و مرزهای منطقه خط قرمز ماست

رئیس جمهور ضمن اعلام مجدد مخالفت جدی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه تشنج و نیز تغییر در مرزهای تاریخی منطقه، بر آمادگی کشورمان به عنوان همسایه ای قدرتمند، برای ایفای نقش موثر در جلوگیری از درگیری نو و هرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه تاکید نمود.

19 شهریور 1402

برترین رکوردرهای صدا؛ گجت هایی ضروری برای درس و دانشگاه

یکی از چالش برانگیزترین جنبه های کلاس های درس و دانشگاه برای دانشجویان، گوش کردن به سخنرانی اساتید و یادداشت برداری از نکات مهم آن هاست. هر چقدر هم که یک دانشجو متمرکز به سخنرانی های اساتید باشد، باز هم نمی تواند همه نکات را یادداشت کند. به همین علت آن...

2 شهریور 1402

هشدار سفارت ایران در عمان به شهروندان ایرانی

سفارت ایران در عمان در ارتباط با اقدامات کلاهبرداران به شهروندان ایرانی متقاضی برای سفر به مسقط هشدار داد.

14 مرداد 1402

شما تنبل نیستید؛ احتمالا تمرکز ندارید!

بگذارید حقیقت ماجرا را همین ابتدای کار بگوییم؛ بهره وری پایین بیشتر از همه یک مشکل مرتبط با تمرکز است. اگر عوامل حواس پرتی شما پابرجا بمانند، نمی توانید پیشرفت واقعی را تجربه کنید. اگر در انبوهی از عوامل حواس پرتی آنلاین گرفتار شده اید، باید به فکر رویکرد...

9 مرداد 1402

افزایش تسهیلات خرید مسکن ، وام مسکن انفرادی و زوجین چقدر شد؟

بانک مسکن از افزایش انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید مسکن انفرادی، خرید مسکن زوجین و جعاله در تهران و شهرستان ها اطلاع داد.

1 مرداد 1402

بستنی فروش 80 ساله برای سومین بار هدف سرقت نهاده شد

بستنی فروش 80 ساله برای سومین بار در یک هفته هدف سرقت نهاده شد

28 تیر 1402

PSG بدون مسی هم رکورد می زند

پاری سن ژرمن یک ماشین پول سازی است و فرانسوی ها حتی بدون لیونل مسی نیز تیم جذابی هستند.

27 تیر 1402

چگونه می توان سفر ارزان به اروپا داشت؟

تابه حال به سفر به اروپا فکر کرده اید؟ در پی داشتن سفر ارزان به اروپا بوده اید؟ ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر را می شناسید؟

12 تیر 1402

داغ ترین استان در رنکینگ تورم

ارزیابی داده های مرکز آمار از درصد تغییرات شاخص قیمت کالا و خدمات مصرفی خانوارهای کشور در سه ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد بیانگر رتبه نخست استان یزد در تورم نقطه ای است و همین موجب شده تا دلایل مختلف برای تکرار این رتبه در چهارمین استان صنعتی و دومین...

11 تیر 1402

نرخ تورم خردادماه اعلام شد، کاهش 12 درصدی تورم نقطه به نقطه

بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه و نقطه به نقطه در خرداد ماه سال جاری روند کاهشی داشته است.

3 تیر 1402

ایروانی: اقدامات قهری یک جانبه علیه کشورها باید فوراً سرانجام یابد

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل در نشست سطح عالی روز سه شنبه شورای امنیت در خصوص تغییرات اقلیم و صلح و امنیت بین المللی گفت: مقابله با تغییرات اقلیم نیازمند همکاری جهانی، همبستگی و اقدام جمعی است.

26 خرداد 1402

برق 17 اداره پرمصرف برق در تهران قطع شد

امروز وبا افزایش مجدد دمای هوا و لزوم کاهش بار شبکه توزیع برق شهر تهران، در ادامه طرح برخورد با ادارات پرمصرف، برق 17 مشترک اداری که طبق مصوبه ابلاغی هیئت دولت اقدام به کاهش مصرف برق نکرده اند، قطع شد.

25 خرداد 1402

تاکید بر ضرورت توجه به برندسازی و مالی سازی صنایع دستی استان گیلان

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، تاکید بر ضرورت توجه به برندسازی و مالی سازی صنایع دستی استان گیلان صورت گرفت.

21 خرداد 1402

اطلاعات کامل برای سفر از نجف به اصفهان

بدون شک دل کندن از حال و هوای معنوی و باصفای نجف برای عاشقان مولای متقیان، حضرت علی (ع) کار سختی است؛ اما به قول قدیمی ها هر رفتی، یک برگشتی دارد؛ مهم این است که شما برترین استفاده را از فرصت به دست آمده نموده باشید. قطع به یقین برنامه ریزی برای سفر برگشت...

18 خرداد 1402

ریزش قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودرو وارداتی 100 میلیون تومان مقرون به صرفه شد ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

قیمت خودرو امروز 10 خرداد 1402 در بعضی از محصولات روند کاهشی و در بعضی دیگر نیز افزایش اندکی را تجربه کرد. روند قیمتی، فعلا ثابت و بدون تلاطم است.

12 خرداد 1402
تعداد: (321)