واکنش حجت کریمی به گل اولی که حقیقی از پرسپولیس خورد ، شرح سرپرست آبی ها در مورد ماجرای مذاکره با چند سرمربی و لژیونر

به گزارش وبلاگ مرکزی، سرپرست مدیرعاملی استقلال نسبت به شایعات مذاکره با بعضی سرمربیان واکنش نشان داد.

واکنش حجت کریمی به گل اولی که حقیقی از پرسپولیس خورد ، شرح سرپرست آبی ها در مورد ماجرای مذاکره با چند سرمربی و لژیونر

حجت کریمی بعد از پیروزی استقلال برابر تراکتور گفت: خوشحالم که توانستیم این ملاقات را با پیروزی به انتها برسانیم. البته نتوانستیم قهرمان شویم اما از نظر من با مسائلی که در این مدت برایمان بوجود آمد و از دی ماه سال پیش این مسائل بیشتر شد اعتقاد دارم استقلال به قهرمانی دست پیدا کره است.

وی در پاسخ به این پرسش که گزینه های زیادی برای سرمربیگری استقلال مطرح شده و تکلیف ساپینتو چه خواهد بود گفت: با هیچ گزینه ای صحبت ننموده ایم و این اسامی که نام برده می گردد تنها شایعه است. انتخاب اول و آخر ما ساپیتو است. با وکیل او هم صحبت نموده ایم و طرفداران مطمئن باشند ساپینتو فصل آینده هم در استقلال خواهد بود.

کریمی در پاسخ به این پرسش که راجع به بازی نساجی و پرسپولیس و گل مشکوکی که حقیقی از پرسپولیس دریافت کرد نظری دارید، گفت: من در این خصوص نمی توانم هیچ اظهارنظر داشته باشم.

وی در مورد مجمع انتخابی اعضای هیئت مدیره که قر ار است 16 خردادماه برگزار گردد گفت: باتوجه به شرایط موجود و حضور ما در جام حذفی قرار شد که این مجمع بعد از فینال جام حذفی برگزار گردد تا مرحله نیمه نهایی و فینال به انتها برسد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در انتها و در مورد جذب لژیونرها و فصل جابجایی استقلال گفت: اجاز دهید در زمان مقتضی راجع به این موضوع صحبت کنم. الان زود است. ما در حال برگزاری بازیهای نیمه نهایی جام حذفی هستیم و به طور حتم هر بازیکنی را که ساپینتو بخواهد کوشش می کنیم تا به خدمت بگیریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش حجت کریمی به گل اولی که حقیقی از پرسپولیس خورد ، شرح سرپرست آبی ها در مورد ماجرای مذاکره با چند سرمربی و لژیونر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش حجت کریمی به گل اولی که حقیقی از پرسپولیس خورد ، شرح سرپرست آبی ها در مورد ماجرای مذاکره با چند سرمربی و لژیونر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید