12 پیشنهاد عیدی عالی و کاربردی برای کنکوری های سال تازه

به گزارش وبلاگ مرکزی، اگر در زندگی خود دانش آموز سال آخری دارید، ممکن است از خود بپرسید که برترین عیدی برای کنکوری ها چیست؟

12 پیشنهاد عیدی عالی و کاربردی برای کنکوری های سال تازه

در حقیقت، ما با انتخاب هدایایی کاربردی، به عزیزانمان نشان می دهیم که حال خوبشان برای ما مهم است و به آن ها در رسیدن به اهدافشان یاری می کنیم. در این مقاله، بعضی از برترین هدیه ها برای دانش آموزان کنکوری را به شما معرفی خواهیم کرد؛ هدیه هایی که باعث افزایش بهره وری و آرامش آن ها می گردد.

1. ماگ شخصی

ممکن است که ماگ یک انتخاب ساده به نظر برسد، اما در واقع هدیه ای کاربردی برای دانش آموزان کنکوری است. دانش آموزان سال آخر، به خاطر حجم زیاد درس هایشان، کافئین زیادی استفاده می نمایند و یک ماگ شخصی برای نوشیدن قهوه، چای و… می تواند روز آن ها را لذت بخش تر کند. در حقیقت با هدیه دادن یک ماگ یا لیوان، می توانید به فرد مورد علاقه تان یاری کنید در طول روزهای شلوغ سال کنکور، انرژی داشته باشد.

علاوه بر آن، این روزها ماگ روشی خلاقانه برای بیان شخصیت و علایق دانش آموزان نیز است. بسیاری از طرح های سفارشی و منحصربه فرد مانند نقل قول های الهام بخش و تصاویر هنرمندان مورد علاقه شان، می تواند هدیه فوق العاده ای برای آن ها باشد.

ماگ مدل تراول 16-1-1

259,000

تومان

ماگ طرح قهوه مدل درب دار کد 03

26,500

تومان

انواع ماگ

مشاهده همه

2. فرنچ پرس

فرنچ پرس از برترین گزینه های عیدی برای کنکوری ها است که می خواهند سریع و آسان قهوه روزانه خود را درست نمایند. بر خلاف سایر قهوه سازها، این محصول به برق احتیاج ندارد، به همین علت انتخاب مناسبی برای بردن به کلاس های کنکور یا کتابخانه است. با استفاده از فرنچ پرس، دانش آموزان می توانند به راحتی برای خود قهوه دم نمایند و در هزینه های روزمره شان صرفه جویی نمایند. بعلاوه فرنچ پرس ها، درست کردن چای و دمنوش های مختلف را نیز آسان تر نموده اند و کسانی که اهل نوشیدن قهوه نیستند نیز، می توانند از آن ها استفاده نمایند.

قهوه ساز مدل مینی دریپر 01 V60

430,000

322,500

تومان

فرنچ پرس کد 2020

124,000

تومان

انواع فرنچ پرس

مشاهده همه

3. دمنوش های گیاهی

دمنوش های گیاهی هدیه ای فوق العاده برای دانش آموزانی هستند که در میان برنامه های شلوغ خود به استراحت احتیاج دارند. دمنوش ها در طعم ها و ترکیب های متنوعی وجود دارند و با هدیه دادن آن، می توانید به فرد مورد علاقه تان در کشف طعم های تازه یاری کنید.

علاوه بر آن، دمنوش های گیاهی فواید بسیار زیادی دارند؛ برای مثال دمنوش اسطوخودوس می تواند آرامش را به فکر پر از نگرانی و اضطراب کنکوری ها برگرداند، یا دمنوش هایی مانند جینسنگ، یک تتازه قوا با روشی سالم به حساب می آیند.

دمنوش گیاهی لاغری شاهسوند بسته 20 عددی

36,123

30,600

تومان

دمنوش اولانگ پارادایز تیرینک - 150 گرم

70,000

63,000

تومان

انواع دمنوش های گیاهی

مشاهده همه

4. وسایل مراقبت از پوست

مراقبت از پوست به ویژه برای دانش آموزانی که اغلب در معرض استرس، کمبود خواب و آلاینده های محیطی هستند، بسیار مهم است. محصولات مراقبت از پوست می توانند برترین عیدی برای کنکوری ها باشند و به سلامت و ظاهر پوست آن ها یاری نمایند. بعلاوه این محصولات، بعد از گذراندن یک روز شلوغ، روش بسیار خوبی برای استراحت کردن هستند. ماسک های صورت و نمک های حمام می توانند تجربه لذت بخشی را برای کنکوری ها بسازد و به کاهش استرس و افزایش آرامش آن ها یاری نمایند. با عیدی دادن این محصولات، می توانید فرد مورد علاقه خود را تشویق کنید که مراقبت از خودش را در اولویت قرار دهد و در نهایت این کار عملکرد تحصیلی او را نیز بهبود می بخشد.

5. وسایل ورزشی

دانش آموزان سال آخر دبیرستان می توانند با اضافه کردن ورزش به زندگی روزمره شان، علاوه بر حفظ سلامتی و تناسب اندام، تمرکز خود را بهبود ببخشند. خرید وسایل ورزشی برای دانش آموزانی که ممکن است برنامه شلوغی داشته باشند و حضور در کلاس های ورزشی برایشان سخت باشد، یا به هر علتی به باشگاه ورزشی دسترسی ندارند، می تواند بسیار کاربردی و مفید کند.

6. دفترچه برای خلاصه برداری

دفترچه یادداشت هدیه مفیدی برای جمع بندی و مرور مطالب درسی است. دانش آموزان کنکوری اغلب به مرور و خلاصه کردن مفاهیم پیچیده برای امتحانات یا کنکور احتیاج دارند و به همین علت داشتن دفترهای اختصاصی می تواند بسیار کاربردی باشند.

بعلاوه دفترها می توانند منبع خلاقیت دانش آموزانی باشند که از نوشتن یا نقاشی کردن لذت می برند. در حقیقت یک دفترچه یادداشت می تواند فضایی برای ابراز وجود و خلاقیت فراهم کند. با هدیه دادن دفترهای زیبا، می توانید فرد مورد علاقه خود را تشویق کنید تا جنبه خلاقانه خود را کشف کند و خلاصه های تمیز و مرتبی برای مرور درس ها داشته باشد.

دفتر برنامه ریزی مستر راد طرح فضانورد مدل روزانه کد 1674

40,000

30,000

تومان

دفتر مشق مستر راد مدل دفتر ریاضی کد math 1719

50,000

40,000

تومان

انواع دفتر

مشاهده همه

7. تنقلات سالم و انرژی بخش

به علت برنامه ی شلوغ کلاس ها و امتحانات مدرسه، کلاس های فوق برنامه و مطالعه فردی، پیدا کردن زمانی برای تهیه غذاها و میان وعده های سالم سخت است. با هدیه دادن خوراکی های سالم و انرژی زا، می توانید به عزیزانتان یاری کنید تا انرژی خود را در طول روز حفظ نمایند و زندگی سالم تری داشته باشند.

بعضی از گزینه های عالی برای این میان وعده ها عبارت اند از آجیل، میوه های خشک و گرانولا که مواد مغذی زیادی دارند و می توان آن ها را در حین پیاده روی خورد. تغذیه سالم علاوه بر تامین انرژی، به بهبود تمرکز نیز یاری می نماید؛ به عنوان مثال بعضی از غذاها مانند توت و شکلات می توانند عملکرد مغز را بهبود بخشند.

8. بالش گردن طبی

یک بالش گردن طبی گزینه مناسبی برای عیدی برای کنکوری ها است که زمان زیادی را صرف مطالعه یا نشستن سر کلاس درس می نمایند. گردن درد از مسائل رایجی است که از نشستن طولانی مدت به وجود می آید. بالش گردن می تواند با نگه داشتن سر، درد و ناراحتی آن را کاهش دهد. بعلاوه این محصول می تواند به بهبود خواب دانش آموزان کنکوری که اغلب برنامه خواب نامنظمی دارند، یاری کند تا با احساس شادابی بیشتری از خواب بیدار شوند.

بالش دور گردنی کد 01

420,000 تومان

مشاهده و خرید

9. هدفون نویز کنسلینگ

دانش آموزان سال آخر احتیاج به تمرکز بالا و مطالعه در مکان های مختلف دارند، اما گاهی پیدا کردن محیطی آرام برای آن ها مشکل است. هدفون نویز کنسلینگ با حذف صداهای اطراف، مانع از حواس پرتی دانش آموزان و افزایش تمرکز آن ها بر درس هایشان می گردد.

این هدفون ها علاوه بر ایجاد محیطی آرام، در کاهش استرس و اضطراب نیز تاثیر می گذارند. مطالعات نشان داده است که قرار گرفتن در معرض صداهای بلند می تواند سطح استرس را افزایش داده و عملکرد شناختی را مختل کند. با استفاده از هدفون های حذف نماینده صدا، دانش آموزان می توانند این صداها را کاهش دهند و حالت فکری آرام تر و متمرکزتری داشته باشند.

هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12

159,000

تومان

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

700,000

تومان

انواع هدفون

مشاهده همه

10. تابلوهایی با جملات مثبت

دانش آموزان سال آخر به خاطر فشار و استرس کنکور، هر روز به انگیزه زیادی احتیاج دارند؛ به همین علت تابلوهایی با جملات مثبت می توانند یک هدیه فوق العاده برای آن ها باشد. این تابلوها معمولا دارای جملات انگیزشی هستند و می توان آن ها را در دیدرس قرار داد تا به آن ها یاری کند تا با انگیزه، بر اهداف خود متمرکز شوند.

11. بطری آب

نوشیدن کافی آب برای سلامتی آدم ها بسیار مهم است. کنکوری ها اغلب به خاطر تمرکز روی درس هایشان فراموش می نمایند که در طول روز به میزان کافی آب بنوشند؛ به همین علت وجود یک بطری آب روی میزشان، به آن ها یاری می نمایند تا آب مورد احتیاج بدن خود را تامین نمایند. بعلاوه به همراه داشتن بطری آب شخصی، علاوه بر حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از فراوری زباله بیشتر، در هزینه های آن ها نیز صرفه جویی می نماید.

فلاسک هوشمند مدل UQ گنجایش 0.5 لیتر

215,000

تومان

شیکر اسپایدر مدل سه تکه ظرفیت 0.5 لیتر

42,000

تومان

انواع فلاسک و قمقمه

مشاهده همه

12. شمع

معمولا سال کنکور برای بیشتر افراد، سالی استرس زا و طاقت فرساست. شمع های معطر می توانند اثر آرام بخشی داشته باشند و به دانش آموزان در کاهش استرس یاری نمایند. این شمع ها علاوه بر ایجاد آرامش، می توانند برای افزایش بهره وری نیز مفید باشند؛ به عنوان مثال معین شده است که اسطوخودوس و نعناع باعث بهبود تمرکز می شوند.

شمع مدل موم عسل بیزوکس مجموعه 7عددی

60,000

47,000

تومان

شمعدست ساز مدل معطر لاوندر

34,200

تومان

انواع شمع

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "12 پیشنهاد عیدی عالی و کاربردی برای کنکوری های سال تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 پیشنهاد عیدی عالی و کاربردی برای کنکوری های سال تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید