شطرنج

25 بازی برتر اندروید که کمتر از 25 مگابایت حجم دارند

دنیای گیمینگ روی موبایل به شدت در حال توسعه است و ما شاهد عناوین بسیار بزرگ روی این پلتفرم هستیم. به همین علت اگر شما قصد بازی کردن روی موبایل را داشته باشید، انتخاب های شما بسیار زیاد هستند. تنوع این عناوین هم بسیار زیاد است. به این شکل که ما با بازی های...

26 تیر 1402

مهاجرت پویا ایدنی، استاد بزرگ شطرنج ایران، به فرانسه

در ادامه مهاجرت و یا تغییر تابعیت ملی پوشان شطرنج، پویا ایدنی نیز از ایران رفت؛ البته گویا فعلا نوع رفتن او کمی با بقیه فرق می نماید. پویا طوری اظهار نظر می نماید که گویا تصمیمی برای تغییر تابعیت ندارد.

1 خرداد 1402

سوغات سنندج چیست؟سوغاتی های خوراکیصنایع دستی

سنندج، دومین شهر بزرگ کردنشین و بیست و سومین شهر بزرگ ایران و مرکز استان کردستان در غرب کشور است. سنندج به داشتن خوراکی ها و سوغاتی های خوشمزه محبوب است و هر گردشگری در سفر به این شهر خرید سوغاتی را در اولویت قرار می دهد.

6 اسفند 1400

تمجید بی سابقه قهرمان شطرنج دنیا از نابغه ایرانی: او تنها رقیب من است

تهران (پانا) - مگنوس کارلسن نروژی که چند روز قبل برای بار پنجم به مقام قهرمانی دنیا دست یافت، انگیزه ای جز روبرو شدن با فیروز در فینال آینده قهرمانی دنیا ندارد.

20 بهمن 1400

آغاز عملیات عمرانی احداث مرکز محله رها در منطقه 19

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که عملیات عمرانی پروژه مرکز محله رها از اوایل آبان ماه سال جاری در محله نعمت آباد آغاز شده، گفت: مساحت عرصه مداخله برای این پروژه 615 مترمربع واقع در تقاطع خیابان شهید زارعی و کوچه غنچه است.

19 بهمن 1398