اکبرنژاد: یزدانی در شهر خودش تمرین می کرد بهتر بود، کاوه کجای کشتی است؟

به گزارش وبلاگ مرکزی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: روس ها 50 درصد کشتی جهان هستند که با غیبت آن ها در جهانی صربستان باید تیم ما قهرمان می شد.

اکبرنژاد: یزدانی در شهر خودش تمرین می کرد بهتر بود، کاوه کجای کشتی است؟

تقی اکبر نژاد قهرمان بازی های آسیایی گفت: سال گذشته در مسابقات المپیک همه کشتی گیرانی که درصدد کسب مدال بودند آمادگی لازم را داشتند که متأسفانه ما نتوانستیم مدال طلا کسب کنیم، در مسابقات دنیای اسلو علیرغم اینکه بسیاری از کشتی گیران بزرگ دنیا شرکت نداشتند، روس ها در آن دوره از مسابقات حاضر بودند و ما رتبه سوم را کسب کردیم، ولی سال جاری که روس ها از شرکت در مسابقات محروم بودند، یعنی 50 درصد کشتی دنیا در مسابقات حاضر نبود ما باید قهرمان می شدیم که نشدیم.

قهرمان آسیا توضیح داد: وقتی ما از سال گذشته می دانستیم که حسن یزدانی حریفی به نام دیوید تیلور دارد نباید 10 روز مانده به مسابقات بررسی را آغاز می کردیم، از یک سال قبل باید تمامی کشتی های حریف را بررسی می کردیم و حرکاتی را که احتیاج بود به کشتی حسن یزدانی اضافه می کردیم تا در مسابقات دنیای بلگراد نتیجه آن را می دیدیم. کاری که برای حسن یزدانی شد واقعا هیچ بود، اگر یزدانی در شهر خودش تمرین می کرد بهتر بود.

اکبرنژاد درخصوص امیرحسین زارع که بسیاری معتقدند خودش اشتباه فنی داشته است، سرلک، نخودی و سایرین نیز گفت: امیرحسین زارع با تمامی حریفانش بالای 8-7 امتیاز اختلاف داشت. من به توانایی های زارع واقف بودم، اگر به لحاظ روحی با زارع کار می شد، قطعاً می توانست حریفش را شکست دهد. نخودی از سال گذشته تا به امروز روند رو به جلویی نداشته است و همان نخودی گذشته مانده است. علیرضا سرلک بازگشت به عقب داشت، ما در مسابقات دنیای نباید به چینی ها ببازیم و این بسیار سخت است شاید سرلک سخت سر وزن رسیده بود. محمدحسین محمدیان علیرغم اینکه در تورنمنت ها بسیار خوب کشتی می گیرد و اسنایدر را در تورنمنت ایتالیا شکست داده بود، اما در مسابقات دنیای از روحیه خوبی برخوردار نبود، همانطور که در المپیک نیز همین رخ داد و خیلی زود حذف شد، با محمدیان باید به لحاظ روحی و روانی بیشتر کار گردد تا همانطور که در تورنمنت ها ظاهر می گردد در مسابقات دنیای نیز حریفان را شکست دهد.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: در کل باید بیشتر روی نوع مسابقات انتخابی، تاکتیک و بررسی کشتی گیران کار کنیم. مسابقات انتخابی باید مانند مسابقات دنیای با حضور 16- 15 کشتی گیر که به صورت دوره ای با هم مسابقه می دهند، برگزار گردد تا در نهایت یک نفر به عنوان کشتی گیر ملی آن وزن به مسابقات اعزام گردد.

اکبرنژاد با انتقاد شدید از مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: محسن کاوه کجای کشتی ما است که هم در نوجوانان، هم جوانان، هم امید، هم لیگ و خلاصه همه جا باید باشد؟ این کار معنی ندارد، متاسفانه چند نفری در کشتی هستند که می خواهند همه چیز برای خودشان باشد. اگر ما از همه ظرفیت های کشتی استفاده کنیم قطعا شرایط بهتری خواهیم داشت.

وبلاگ مرکزی ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اکبرنژاد: یزدانی در شهر خودش تمرین می کرد بهتر بود، کاوه کجای کشتی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرنژاد: یزدانی در شهر خودش تمرین می کرد بهتر بود، کاوه کجای کشتی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید