تبدیل پیاده راه تاریخی کوچه پاساژ به محور گردشگری

به گزارش وبلاگ مرکزی، میراث آریا/ براساس خبر و گزارش های منتشر شده، تبدیل پیاده راه تاریخی کوچه پاساژ به محور گردشگری صورت می پذیرد.

تبدیل پیاده راه تاریخی کوچه پاساژ به محور گردشگری

یعقوب هوشیار در بازدید از کوچه تاریخی پاساژ تبریز گفت: به منظور هویت بخشی به بافت تاریخی فرهنگی تبریز، شهرداری تبریز با موضوع شهرداری منطقه 8 در نظر دارد طرح سنگ فرش پیاده راه پاساژ را به همراه جداره سازی و بازسازی نماهای خارجی این مسیر طی ماههای آینده اجرا و تکمیل کند.

شهردار تبریز ادامه داد: املاک تاریخی کوچه پاساژ و مسیر پروژه پیاده راه پاساژ ساماندهی می گردد تا این مسیر تاریخی به محور گردشگری تبریز تبدیل گردد.

او گفت: به منظور توسعه معابر پیاده راهی در محدوده مرکزی شهر، از روزهای گذشته معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 8 عملیات تخریب آسفالت و جدول کاری در کوچه پاساژ را شروع نموده و بزودی عملیات سنگ فرش مسیر را اجرا خواهد نمود.

هوشیار اظهار کرد: در قالب این طرح، دو پیاده رو در ضلع شرقی و غربی کوچه پاساژ به عرض پنج متر احداث می گردد و مسیر تردد خودرو نیز در میان این دو پیاده رو در نظر گرفته شده است. در کنار عملیات تخریب آسفالت، عملیات برطرف مشکل تأسیسات شهری و انتقال تیرهای برق به حاشیه مسیر به وسیله عوامل فنی و عمرانی منطقه 8 اجرا می گردد.

منبع: همگردی

به "تبدیل پیاده راه تاریخی کوچه پاساژ به محور گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل پیاده راه تاریخی کوچه پاساژ به محور گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید