پیغام جالب امباپه برای ستاره تازه وارد چلسی

به گزارش وبلاگ مرکزی، امباپه به تازگی تصویری از تمرینات کریستوفر انکونکو مهاجم تازه وارد چلسی منتشر نموده و نوشته است : باید بروم و پاپ کورن بیاورم! تا نشان بدهد که از این خرید بسیار هیجان زده شده است.

پیغام جالب امباپه برای ستاره تازه وارد چلسی

وینگر فرانسوی از لایپزیش راهی چلسی شد و در سن 25 سالگی خودش را برای اولین سال حضورش در لیگ انگلیس آماده می نماید. انکونکو در سالهای اخیر در بوندسلیگا عملکرد درخشانی داشت و امید زیادی داشت تا در جام جهانی قطر بدرخشد اما مصدومیت باعث شد تا شانس حضور در این بازیها را از دست بدهد.

انکونکو مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار داشت اما چلسی از مدتها پیش خرید این بازیکن را به عنوان یکی از ستارگان فوتبال اروپا نهایی کرد. انکونکو حالا در لیگ انگلیس فرصت دارد تا بدرخشد. چلسی سال بدی را داشته و طرفداران این تیم امید زیادی به فصل تازه با راهنمایی پوچتینو دارند و انکونکو نیز می تواند نقش مهمی داشته باشد.

خود امباپه هنوز تکلیف آینده اش را تعیین نکرده و معلوم نیست که قراردادش را با پی اس جی تمدید می نماید یا این که به رئال مادرید فروخته می گردد اما به نظر می رسد که او برای تماشا بازیهای هموطنش در چلسی، انگیزه بالایی دارد.

منبع: فرارو

به "پیغام جالب امباپه برای ستاره تازه وارد چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام جالب امباپه برای ستاره تازه وارد چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید