بیشترین پیشنهاد ممکن برای خرید یونایتد

به گزارش وبلاگ مرکزی، رسانه ها از افزایش نیم میلیون یورویی پیشنهاد شیخ جاسم بن حمد برای تصدی بر مالکیت منچستریونایتد خبر می دهند.

بیشترین پیشنهاد ممکن برای خرید یونایتد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مرکزی، در هفته های گذشته موضوع فروش منچستریونایتد به وسیله خانواده گلیزر یکی از پربحث ترین مسائل فوتبال اروپا بوده و دو مشتری جدی، جیم رتکلیف و شیخ جاسم، رقابت خود برای مالکیت شیاطین سرخ را ادامه می دهند.

هفته گذشته شیخ جاسم دو بار با مالکان منچستریونایتد ملاقات کرد و خبر آمد که پیشنهاد 5.5 میلیارد یورویی ارائه نموده که این رقم 1.3 میلیارد یورو با انتظارات مالکان آمریکایی یونایتد اختلاف داشت اما حالا به نظر می رسد شیخ قطری پیشنهاد خود را افزایش داده است.

آن طور که FootballTalk نوشته، پیشنهاد نو شیخ جاسم به ارزش 7.3 میلیارد دلار (6.7 میلیارد یورو) است که شاید برترین عدد ممکن برای گلیزرها باشد و احتمالا جیم رتکلیف نیز توان رقابت با این پیشنهاد تازه شیخ قطری را نخواهد داشت.

شیخ جاسم بن حمد آل ثانی که ریاست بانک اسلامی قطر را هم برعهده دارد، بعد از خرید باشگاه بدهی های منچستریونایتد را پرداخت خواهد نمود و میخواهد به سرعت پروژه نوسازی اولدترافورد را هم شروع کند.

در صورت واگذاری مالکیت یونایتد به شیخ قطری، رقابت در منچستریونایتد بین شیوخ امارات و قطر جذابیت جالبی خواهد داشت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیشترین پیشنهاد ممکن برای خرید یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین پیشنهاد ممکن برای خرید یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید