شوک به تیم ملی فوتبال با تهدید کلیدی ترین بازیکن! ، خطر در کمین ستاره ایرانی!

به گزارش وبلاگ مرکزی، شایعات زیادی در خصوص احتمال حضور سعید عزت اللهی در تیم های ایرانی در طول هفته های گذشته وجود داشت.

شوک به تیم ملی فوتبال با تهدید کلیدی ترین بازیکن! ، خطر در کمین ستاره ایرانی!

به گزارش وبلاگ مرکزی آنلاین، هنوز یک نیم فصل از قرارداد عزت اللهی با وایله بلدکوب باقی است و این آخرین پنجره ای بود که باشگاه دانمارکی می توانست با فروش عزت اللهی کسب عایدی کند. با این حال مدیران وایله رقم بالای یک میلیون یورو را برای صدور رضایتنامه این بازیکن درخواست کردند که در توان باشگاه های ایرانی نبود.

مشتریان سعید، دل خوش کردند به اینکه او در زمستان آزاد می گردد و به صورت رایگان از دانمارک بیرون می آید، اما گویا مدیران وایله نقشه دیگری برای این بازیکن کشیده اند. آنها مطابق یک فرمول دیرآشنا، عزت اللهی را تهدید نموده اند که یا قرارداد نوی می بندد و یا تا سرانجام نیم فصل نیمکت نشین خواهد شد. بسیاری از تیم ها از همین فرمول برای تحت فشار قرار دادن بازیکنان خود استفاده می نمایند و گویا حالا سعید هم گرفتار این ماجرا شده است.

هافبک ایرانی در اولین بازی فصل نو لیگ دانمارک در لیست وایله قرار نگرفت تا شرایط عجیبی پیدا کند. در صورتی که این سیاست ادامه بیابد و عزت اللهی چند ماه نیمکت نشین گردد، ضرر اصلی متوجه تیم ملی خواهد شد؛ مجموعه ای که در زمستان باید راهی جام ملت های آسیا گردد و ممکن است یکی از کلیدی ترین بازیکنانش را کاملا ناآماده و دور از فرم به قطر ببرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شوک به تیم ملی فوتبال با تهدید کلیدی ترین بازیکن! ، خطر در کمین ستاره ایرانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به تیم ملی فوتبال با تهدید کلیدی ترین بازیکن! ، خطر در کمین ستاره ایرانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید