همایشها و نمایشگاه ها

مقایسه قیمت هتل بین المللی کیش با دیگر هتل های جزیره

این روزها افراد به دلیل کار و مشغله زیاد، تمایل دارند تا در چند روز سفر خود لذت کافی ببرند و حسابی در کنار خانواده یا دوستان لحظات خوشی را سپری کنند. در این مواقع بهترین کار این است که در انتخاب محل اقامت خود دقت داشته باشیم و هتلی را انتخاب کنیم که با قرار...

24 مهر 1402

چهارمین دوره انتخاب کتاب برگزیده دانشگاهی برگزار می گردد، افزوده شدن بخش ترجمه به مسابقات

کاظم آرمان پور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخاب کتاب برگزیده دانشگاهی، مطرح نمود: پنجمین جشنواره نشر دانشگاهی با موضوع سه برنامه شامل چهارمین دوره انتخاب کتاب برگزیده دانشگاهی، همایش های تخصصی حوزه نشر و یازدهمین...

19 شهریور 1402

شاسی بلند تازه KMC A5 رسما معرفی گردید، محصول تازه کرمان موتور چه ویژگی هایی دارد؟

احتمالا خودرو شاسی بلند با لوگوی SWM را در خیابان های کشورمان دیده باشید این خودرو چینی که ظاهر اسپرتی هم دارد در گذشته به وسیله سیف خودرو به بازار ایران عرضه شد ولی در ادامه با عملکرد ضعیف این شرکت فراوری خودرو در ایران متوقف گشت.اکنون و پس از چند سال وقفه،...

14 شهریور 1402

برترین رکوردرهای صدا؛ گجت هایی ضروری برای درس و دانشگاه

یکی از چالش برانگیزترین جنبه های کلاس های درس و دانشگاه برای دانشجویان، گوش کردن به سخنرانی اساتید و یادداشت برداری از نکات مهم آن هاست. هر چقدر هم که یک دانشجو متمرکز به سخنرانی های اساتید باشد، باز هم نمی تواند همه نکات را یادداشت کند. به همین علت آن...

2 شهریور 1402

این خوراکی مزه مرگ می دهد، تجربه وحشتناک چشیدن نفس اژدها، عکس

فلفل تند ممکن است باعث مرگ نشود، اما نفس اژدها، تندترین فلفل دنیا حتی احتمال مرگ را به همراه خواهد داشت.

29 مرداد 1402

ایروانی: اقدامات قهری یک جانبه علیه کشورها باید فوراً سرانجام یابد

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل در نشست سطح عالی روز سه شنبه شورای امنیت در خصوص تغییرات اقلیم و صلح و امنیت بین المللی گفت: مقابله با تغییرات اقلیم نیازمند همکاری جهانی، همبستگی و اقدام جمعی است.

26 خرداد 1402

پاشینیان در برابر باکو کوتاه آمد

ایسنا نوشت: نخست وزیر ارمنستان امروز (دوشنبه) گفت، در صورتی که مقامات باکو حقوق و امنیت جمعیت محلی قره باغ را تضمین نمایند، ارمنستان آماده است تا منطقه قره باغ را به عنوان بخشی از خاک جمهوری آذربایجان به رسمیت بشناسد.

2 خرداد 1402

هتل روا ورلد وان؛ اقامتگاهی 4 ستاره و زیبا در شهر وان ترکیه

هتل روا ورلد هتلی 4 ستاره در شهر وان ترکیه است. این هتل در منطقه بستانجی واقع شده که موقعیتی بسیار عالی از شهر است و از این طریق می توانید دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و گردشگری داشته باشید.

20 فروردین 1402

مسابقه نقاشی ویژه بچه ها و نوجوانان در خرم آباد برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران در لرستان، حسین باقریان مدیر کتاب فروشی باقریان در این باره گفت: بچه ها و نوجوانانی که به نمایشگاه کتاب مراجعه نمایند و در این مکان نقاشی هایی را با هر یک از محور های ماه مبارک رمضان، کتاب و کتاب خوانی و یا بهار و طبیعت بکشند به آنها...

16 فروردین 1402

تیم شیفر؛ طنزنویس خبره صنعت بازی (بازی سازان سرشناس)

تیموتی جان شافر (Timothy John Schafer) یک بازی ساز آمریکایی است که به خاطر فعالیت خود در شرکت های LucasArts و Double Fine Productions و آثاری نظیر Psychonauts و سری جزیره میمون ها شناخته می شود.

11 فروردین 1402

ببینید ، معرفی یک لپ تاپ با نمایشگر رول شونده!

شرکت لنوو در نمایشگاه MWV 2023 بارسلونا یک لپ تاپ مفهومی را عرضه نموده که در نوع خود بسیار جالب است.

8 اسفند 1401

نمایشگاه هنر در مجتمع تجاری پر رفت و آمد ، هنر ایرانی در دنیا محبوب است

اگر ساکن شمیران هستید و کمی ذوق و علاقه نسبت به عالم هنر به ویژه رشته نقاشی در وجودتان دارید، حداقل یک بار گذرتان به طبقه ششم پاساژ قائم(عج) افتاده است.این طبقه نمایشگاه های هنری متنوعی دارد و در واقع بازاری برای ارائه و فروش آثار هنری محسوب می گردد.

26 بهمن 1401

توسعه گردشگری استانهای غرب کشور را از دیگر صنایع بی احتیاج می نماید

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، توسعه گردشگری استانهای غرب کشور را از دیگر صنایع بی احتیاج می نماید.

21 بهمن 1401

بزرگ ترین نمایشگاه خودروی جهان بیخ گوش ایران

قیمت برآوردی خودرو های موجود در این نمایشگاه، بیش از 100 میلیون دلار می باشد.

18 بهمن 1401

معاون وزیر بهداشت: بیش از 51 درصد ایرانیان بالای 18 سال، کم تحرک هستند

معاون بهداشت وزارت بهداشت ، زندگی شهری، کم تحرکی، چاقی، مصرف زیاد نمک، پرفشاری خون، مصرف دخانیات و الکل را از بیشترین عوامل ابتلا به بیماری های قلبی دانست و گفت : بر اساس آمار سال-1400-1399 درصد کم تحرکی در افراد 18 سال و بالاتر در کشور ما، بالای 51 درصد است.

18 بهمن 1401

گران قیمت ترین هتل های ایران ، لوکس ترین هتل های ایران

اقامت در یک شهر به میزان بازدید از آن مهم و تاثیرگذار است. گاهی می توان اقامتی ساده و کم هزینه را تجربه کرد و حتی با فرهنگ مردکان منطقه نیز بیشتر آشنا شد، اما گاهی باید در پی اقاتی لوکس و راحت بود، در پی تجربه آسایشی از جنس خانه اما دور از شهر خود. درباره...

14 بهمن 1401

ایرانسل حامی الماسی نمایشگاه کار ایران

پنجمین نمایشگاه کار ایران، با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، با حمایت ایرانسل و حضور بهترین سازمان ها و شرکت ها برگزار می گردد.

7 بهمن 1401

تغییر قیافه باورنکردنی سوزوکی ویتارا ، عکس

دیجیاتو نوشت: کانسپت eVX، پیش نمایشی از یک مدل تولیدی در حوالی سال 2025 محسوب می گردد.

26 دی 1401

خودرو الکتریکی فولکس واگن رکورد سرعت نمایشگاه خودرو گودوود را شکست

این روزها خودروهای الکتریکی به شدت مورد توجه قرار دارند و خودرو الکتریکی فولکس واگن یک رکورد قابل توجه را در نمایشگاه خودرو گودوود ثبت نموده است.

2 دی 1401

نابینایان شمال تهران در راستا توچال

همایش کوهپیمایی نابینایان منطقه یک با مشارکت انجمن نابینایان ایران به مناسبت روز جهانی عصای سفید در شمال تهران برگزار گردید.

23 مهر 1401
تعداد: (57)